5 Şubat 2012 Pazar

sana bi baslik lazim dimi



* Haftaici calan calarsaatlerin yerini, haftasonu ebeveynlerin cay kasigi singirtisi aliyor.

* Abartip parfum sisesini saclarina bosaltip, solunum yollarimizi tikayan kadinlar hepinize gicik oluyorum. Bilin istedim.

* Hayatinda tek heyecan verici sey facebook'taki kirmizi kutucuk olanlar, uzulmeyin yalniz degilsiniz.

* Ben sporcunun zeki, cevik, yakisikli, uzunboylu, kasli, karizmatik ve zengin olanini severim.

* Kisilik önemlidir ama dI$ güzellik harikadir.

* Artik disari cikmamamin tek sebebini evdeyken pijama ve esofmanlarla gezmenin güzelligine bagliyorum. Oh be.

* " Ya$im genc olsa da gönlüm ihtiyar. " demis sair. Ne de guzel demis... Pekte guzel demis..


* En balli meslek astrolog olmak bence. Hem oturdugun yerde para kazaniyorsun, hem de kicindan uydurluklarinla insanlara umut dagitiyorsun.

* Kimsenin inanci sacma degildir, ona inanmak icin mutlaka bir sebebi vardir..

* Hep sorup dururlar ya " hayatinda kimse yok mu?" diye. Önemli olan hayatimizda birinin olmasi degil, hayatimizi adayacagimiz birinin olmasi.

* Puta tapan arkadasimi yaptigi bir hatada "Allah carpar bak" diye korkutmaya calisan saftirik benim.

* Ateist arkadasima turkce ögretiyorum bahanesiyle "sübhaneke" yi ögretecek kadar da zekiyim aslinda. Yakinda imana gelecek insallah :p

* Cigköfte'nin hasi Urfa'da, baklavanin hasi Antep'te, hamsinin hasi Karadeniz'de yenir. Sendromun hasiysa Stockholm'da yasanir.

* Beni sev istiyorum... Ayni zamanda sevme istiyorum..

* Yazi yazmak kendini ifade etmenin en ozel seklidir derler. Ne kadar ozel oldugunuzun farkindasiniz degil mi bloggerlar.



Bu sarkiya asigimm. Özel bir anisi olmasa da yillardir bikmadan dinlerim. Dizisini de cok severdim ama erken bitirdiler. iyi dinlemeler.

16 yorum:

zeynep dedi ki...

Suphaneke hıı sen yakında hatim indirtirsin vesselam:))

destiny dedi ki...

bisey yazayim dedim aklima gelmedi :)

mükemmelsin!

fashiondiyet dedi ki...

ne zaman gülmeye ihtiyacim oldugu zaman,senin o güzel yazi'larini okuyorum.bagimli olmusum resmen :)) harikasin.kitap yazsana...lütfen :DD

parfümümün kokusu dedi ki...

Ben Sübhanekeden sonra koptum zaten :))) mükemmel bir yazı daha olmuş tebrikler ayrıca emin ol sendromun alası "istanbul" da da yaşanıyo :)

TurquAzria dedi ki...

Astrologu geç ya, en güzel şey blogger olmak, senin gibi insanların yüzünü güldürmek yada yazılarını okuduğumuzda " hah iste beni anlayan biri" dedirtmen... Bu arada stockholm sokakları karlıda pek gözelllllll!

uçamayan cadı dedi ki...

sübhaneke çok iyimiş :)))

CMOS dedi ki...

inaç konusunda söylediğine tamamen katılıyorum fazla yargılamamak gerekiyo:)

khaleesi style dedi ki...

Merhaba , blogunu yeni kesfettim ve uyenim:)
Ben de beklerim bloguma
Sevgiler
Duygu

esra dedi ki...

Süphaneke hıı bikez daha sevdim seni Ella :)

enes dedi ki...

Ella müthişsin türkçe öğreteyim deyim derken hatim bile indirtirsin yani korkulur senden...

AYŞEN dedi ki...

vee bende inan çok güldüm:)süper.

éLLa Ç. dedi ki...

* zeynep haha evvelallah :)

* destiny o senin mikemmelligin :*

* fashion ne kadar guzellllllll guldurebiliyorsam ne mutlu bana. kitap yazmak kim ben kim canim benim nerde bende o yetenek. hem sizin su sahane yorumlariniz bile beni o kadar cok mutlu ediyor ki fazlasinda gözum bile olmuyor inan. cok tesekkurler

* parfumumun kokusu, parfumunun kokusu ne? hangi parfum yani merak uyandirdi bende nickin :) cok stkler. her seyi yerinde yiyip yerinde yasayacaksin. Stockholm'a gel de sendrom nasil olurmus gör :)

éLLa Ç. dedi ki...

* TurquAzria inan bana tarif edilemez bir duygu , hic tanimadigin insanlarin seni hic tanimadan sevmesi, deger vermesi harika bir sey.. cok tsk ederim blogumu da sizleri de cok seviyorum. ve bu sözumde cok samimiyim kalp kalp kalp

* ucamayan cadi ne tatli rumuzun var senin öyle :) ucman icin supurgemi ödunc verebilirim sana :)


* Khaleesi style meraba seker hosgeldin.

* esra ben de seniiiiiii sevgilimmmm ay pardon esra :)

* enes haha bak simdi. Merhaba demek= Subhake nasilsin demek= Allahumme. Birin meraba nasilsin diyecek diyelim = Subhaneke allahume diye basliyor devami da geliyor :D karsisindaki turkte aval aval bakiyor tabi. helal olsun musluman olmus diye :))))

* Aysen yuzunden gulucukler eksik olmasin emi :*

parfümümün kokusu dedi ki...

Parfümümün kokusu Channel :))
Sanırım o insanın melankoliğiyle ilgili nerde olursan ol :)) ayrıca bloğu arkadaşımla ikimiz yönetiyoruz öle birden aklımıza geldi bi anlamı yok yani :))

seyma dedi ki...

süper olmuş yaa :) ben de bu şarkıya bayılıyorum getireceğim güneşi akşamlarına kısmı bni çok etkilemiştir nedense çok eğlendim okurken teşekkürler:)

Occo dedi ki...

güzel yazmışın bayaan :)