13 Mart 2012 Salı

Velhasilkelam...



Yazmayali epey bir zaman olmus.. Cokta lülü dediginizi duyar gibiyim! Butun kamuoyu da "éLLa yazi yazsa da okusak" diye bekliyordu zaten. Lafa öyle girerler ya hani kil oluyorum. Sanki millet sabah aksam kontrol ediyor acaba bir seyler yazmis mi diye. Izleyici sayin bir milyon da olsa kimse iplemiyor senin yeni post girip girmemeni yavrucugum, ne o öyle Elif Safak vari yazar triplerine girmen !

Ha ama azicikta olsa sevilen bir insaniz cok sukur, merak edip soranlari burdan minciriyorum. Duyduguma göre millet hasretimden prangalar eskitmis. Ahmet Arif'e gönderme yapmis olalim burdan.

Efenim baktim ki ne koca bulabiliyorum, ne de cocuk yapabiliyorum bari dedim kariyerime adayim kendimi.. Cesitli kurslara falan basladim. Hayatta ögrenecek seyler hic bir zaman bitmezken neden cahil kalalim ki. Allah bize beyin vermis kullanalim diye, imkanin varsa gelistir gelistirebildigin kadar dimi. Bu nedenle ben de bir takim islere kalkistim ama canim cigerim gözumun nuru blogumdan ayri dustum, ki bu cok acayip koydu bana. Buldugum ilk boslukta kostum geldim bloguma. Anladim ki aslinda burasi benim icin karnimi doyurmak, uzerime degistirmek gibi bir gereksinim haline gelmis. Yazarken baskalarindan cok kendim icin yaziyormusum aslinda. Bir cesit icimi bosaltma, bir cesit terapi gibi..
Bundan sonra iki kelime de olsa girip yazicam. Begenilme kaygisi gutmeden, sadece ve sadece kendim icin..

17 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

ohh cok iyi yapmisin canim, bol basari dilerim sana:)
yaz tabiki, insan gercekten rahatliyor... bende blogumu cok seviyorum :)

Sevgiler canim

Duygu Senyurek dedi ki...

:) ben de beklerim bloguma
Sevgiler

Kayra dedi ki...

Amaa oyle uzun zamandir yeni birseyler yazmani bekliyorduk, kendi adima konusiim bekliyordum:)
bizi ihmal etmee lutfen. merak ettim ne kursu bu acaba:)

Allaha emanet ol

éLLa Ç. dedi ki...

ay cok sagolun canlar, sizin gibi okuyucularim oldugu surece yazmaktan asla vazgecmem :)

éLLa Ç. dedi ki...

Kayra mesela ingilizcemi daha fazla ilerletmeye calisiyorum, kariyer yapma alaninda cesitli kurslar aliyorum vs vs.

Missbone dedi ki...

Hayatta ögrenecek seyler hic bir zaman bitmezken neden cahil kalalim ki. Allah bize beyin vermis kullanalim diye, imkanin varsa gelistir gelistirebildigin kadar dimi.

ben bazen bu olayı unutuyorum ya.:(
Bazense aşırı hırslı oluyorum bu konuda, dikiş tutturamıyorum bir türlü.:)

krem dedi ki...

çok da lülü'ye gülmekten bir süre devamını okuyamadım, ama başbakanımız gibi şunu da açık ve net bir biçimde ifade etmem gerekir ki; yazıların gerçekten bir fikir sahibi, boş biri olmadığın o kadar belli ki.. Avrupa'da yaşayan bu denli kültürlü birinden oralara hiç gitmemiş biri olarak satır aralarında bilgi & yorum edinmek çok eğlenceli oluyor. kendin için yada beğenilmek için bile olsa lütfen yazmaya devam et, çünkü gerçekten beğeniliyorsun..

Zift dedi ki...

hey bayan blogspot haftada en az 1 kere post girmeyeni devamsızlıktan bünyesinde barındırmayacakmış öyle bi duyum aldık bilginize :Pp

éLLa Ç. dedi ki...

Missbone'cum böyle söyledigime bakma bazen ben de her seyi bosvermek istiyorum bazen de böyle gaza geliyorum iste :)

Zift bunu söyledigin iyi oldu :)

éLLa Ç. dedi ki...

ooyyyyyyyyy krem ne tatlisin ya resmen kalbimi fethettin kalp kalp kalp diyorum sana. hatta I kalp you <3

Melisa dedi ki...

Türkiye'ye dönmeyi düşünüyorum cümlen geldi aklıma ve senin de Türkiye ile ilgili görüşünü bildiğim için okuduğum kitaptaki şu cümleleri seninle paylaşmak istedim. Aslında bu kitabın her satırını sana aktarmak isterim gerçekten içim kan ağlıyor. Biriyle paylaşmazsam deliricem... Ve okudukça 'biz başımızı yastığa nasıl rahat koyduk kardeşlerimize, ülkemize bunlar olurken' diye kızıyorum kendime,herkese.

Melisa dedi ki...

Sansürsüz,tarafsız anlatmış yazar.
Ben,çocuklarını düzen, sonra da tecavüzcüleri ödüllendiren bir ülkenin vatandaşı olmaktan gurur duymuyorum. Çocukları ve gençleri için herhangi bir dayanışma göstermeyen ülkenin, çocuklar ve gençler için güvenli olduğunu düşünmüyorum. Bana kimse 13 yaşındaki bir kızın, satılmak suretiyle ilişkiye girdiği 26 erkeğin bunu yapmasına rıza gösterdiğini düşünen bir mahkemeyi topyekun protesto etmeyen bir ülkenin normal bir ülke olduğunu söyleyemez. Manisalı çocuklar, Uğur Kaymaz, Ceyda Önkol, N.Ç , Dolmabahçe'de dayak yiyen çocuklar, işkence edilen binlercesi.. Birkaç tane de ben ekleyeceğim.
-13.03.2012 tarihinde madımak oteli ve içindekileri yakanların davası zaman aşımı nedeniyle düştü. Yani bu ülkede insanları yakmak insanlık suçu değil.
- Geçtiğimiz hafta gündem olan pozantıdaki çocuklara yapılan işkence
- Nedim Şener, Ahmet Şık ve diğerleri bunlar yazdıkları için Ergenekondan içeri alındı 375 gün.
-11 yaşında 8 aylık hamile küçük kadıncıklar..
- Bir de 4+4+4 sistemi nasıl geçti komisyondan görmüşsündür
Ve belki benim bunları buraya yazmam bile suçtur :D

Melisa dedi ki...

Şimdi sen sana ne burnunu sokma hayatıma diyebilirsin ama ben sadece paylaşmak istedim sen takip ediyorsundur zaten ama üzeri örtülen bilmediğimiz o kadar çok şey var ki.
Madem böyle senin hala ne işin var orada dersen, aslında şimdi istesem gidebileceğim üç ülke var ama o kadar zor geliyo ki buradaki düzeni boz sıfırdan başla hiç içimden gelmiyo. Ama senin orada bir düzenin var (bildiğim kadarıyla)zaten duruma bakılırsa 5 yıl içinde bütün Türkiye kaçacak delik arayacak gibi. Neyse işte dediğim gibi seninle paylaşmak istedim umarım yanlış anlamazsın ya da umarım iyi ifade edebilmişimdir. İstersen sadece oku yayınlama ben yine istersen bilmeni istediklerimi yazarım. kitabı orada bulabilir misin bilmiyorum ama :( Sevgiler :)

éLLa Ç. dedi ki...

Melisa'cim evet hepsinden haberim var, uzaktan da olsa takp ediyorum ve uzulerek izliyorum. Ama butun bunlar vatanimi sevmeme engel olmuyor ve hala ayni görusteyim gitmeyi dusunuyorum. Bu duzenin degismesi icin öncelikle kendimizi daha sonra da evlatlarimizi iyi egitmemiz gerekiyor. egitim sart !

éLLa Ç. dedi ki...

ha bu arada kitabi merak ettim. sevgiler benden

Melisa dedi ki...

Vatanımı ben de seviyorum Ellacım bu coğrafya başka nerede var ki hem :) Ama 1 gün sadece 1 gün şehit haberi almasak sadece 1 gün başımızı yastığa rahat koysak oh be artık bütün ülke güvende diye.. neyse gelecek olmana ayrıca mutlu oldum umarım tanışır kaynaşırız keyifli pazarlar :) Kitap Ece Temelkuran Kayda Geçsin

Melisa dedi ki...

Zaten köşe yazılarından oluşuyor çoğu buradan istediklerini okuyabilirsin :) http://www.haberturk.com/yazarlar/ece-temelkuran/701784-emret-komutan