20 Nisan 2012 Cuma

ah makus talihim.



Mikailden taytli kizlarimiza hos surpriz !

Nisan kiligina girmis ocak ayini yasiyoruz buralarda. Disarda lapa lapa kar yagiyor ve yabancilar adeta noel havasina burunmus durumda. Yalniz bi sorun var ! Sicak ulkenin sicakkanli kizi bendeniz kardan nefret ettigim icin isyan bayragini cekmis durumdayim. Acilen Turkiye'nin buyuk sehirlerden bir is bulun bana, buralari terk-i diyar ediciiiiim !

Göruyorsunuz iste, ben mutlu olucam da hep bu havanin seysi. Biraz daha isik sacabilirdi dimi. Neyse simdi gitmek lazim. malum siz bi is ayarlayana kadar burdaki isime devam etmek zorundayimmm. Naparsin kardes ekmek parasi..

Arrideverci..

her gune bi post bundan böyle.

öpenzi.

10 yorum:

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

havasının insana sürekli bir sıkıntı hissiyatı aşıladığını duydum tabi:) ama herşeye rağmen mutlu olmaya çalış bence:)

Aska dedi ki...

buralardada ayni uppsalayi karlar basti:( gerci benim icin fark etmiyor, gönlume uzun zamandir ne bahar ne yaz ugramiyor artik. Sen hergun yaz ne olur! yazdiklarin sanki teseli gibi geliyor bana. Bu soguk ve umitsiz ulkede yanliz olmadigimi dusunmek iyi geliyor.

Adsız dedi ki...

türkiyede de durum farksız bi hava açıo bi bakmışsın yağmur yağıyor.moraller zaten bozuk havalar daha da bozuyor...sen gel ya gezeriz biz sorun mu???

balböcükleri dedi ki...

eee hani bu günün postu.havalara üzülme burdada kafayı yemiş durumda ama yaza ölümcül sıcaklar geliyor egeye gel derim.

Ketchup dedi ki...

Stockholm benim de hayallerimin şehri oysa ki, kar yağmur yıkmıyor hayallerimi.:) Birimiz gelmek istiyor, birimiz gitmek.:)

Her güne 1 post olayına sevinmediğimi söylemeden gidersem içime oturur.:)Bayıldım.:)

esved dedi ki...

ankarada da havalar fena okulun catısı uctu en son :)

BAMBİ dedi ki...

Sankik Türkiye çok sıcak :( bence sen Afrikya doğru git en sıçak ülkelernen sonuçta

éLLa Ç. dedi ki...

* 1800lerde yasayan Kiz öyle yapiyorum zaten, baska turlu hayat cekilmez.

* Aska yalniz degilsin tabiki :) elimden geldigince daha cok yazmaya caliscam söz.

* balböcükleri yavrum bi halt ettim öyle dedim ama yetisemiyorum maalesef :) dur bakalim yavas yavas duzene sokcaz :) ege candir ya, muhakkak gitcem bu yaz.

*Ketchup hangi sehirde yasiyorsun? gel yer degistirelim :)
insanoglu hic bi zaman elindekiyle mutlu olmazmis .

* esved buradaki kadar soguk degil yine de haberlerini aliyorum ben.

* BAMBI ohoo Turkiye soguksa burasi sibiryadan beterdir.

theM.A.D.creationist dedi ki...

fantastic!

http://themadcreationist.blogspot.it/

Giuseppe

Sura dedi ki...

cok güzel bir bulus
http://surayildiz.blogspot.de/