7 Nisan 2012 Cumartesi

Bacaguna sictugum




















8 yorum:

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

"uyy haçan bilemedim falan istemiyorum." :))
çok güzellermiş:)

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

bacağuna siçtuğum çok has :D burda pek kullanılır, tam isabet olmuş :)

elma+Z dedi ki...

cumartesi benim için haftanın son iş gunu ve bu posta rasladıgıma sevindim. lazın yorumu bomba:)

zeynep dedi ki...

Ankara da neredeyse elinde market poşeti olan 10 kişiden 8,inde "bim" yazar:)

Elektrik direği hımm töbe töbe:))

Pontinin Takıları dedi ki...

2. si favori ötesi :)))

want more fashion dedi ki...

hahah =D =D =D hepsi süperdi !!!!!!!

want more fashion dedi ki...

ama ben en cok aman da aman sen de mi geldin'i sevdim =D

hitman-3 dedi ki...

Bim torbasi da geyik olmus haa :)