24 Nisan 2012 Salı

burda cok etkileyici bir baslik oldugunu hayal et.



Hellooooo everybodyyyyy ! Ben bi pok yedim, her gun kisa kisa da olsa yazacagim buraya dedim ama aklima konu gelmiyor lan, gelse de yazmaya acayip useniyorum. Simdi kim giris cumlesi dusunecek, sonra onu gelistirip sonuca baglayacak. vay babam vaaaaaayyy. Kompozisyon sizin köpeeeeniz olsun ama asiri derece yorgunum. Sirf yazmak icin yaziyorum, hani sözumu yemiyim diye falan.. Bu yuzdendir ki "ayy bugun bunu yedik, sunu giydik tarzinda" kiytirik bir post ekliyorum..



Adeta yeni gelin gibi yuz görumlugu almadan yuzunu bizlere göstermeyen günes, en sonunda bugun nazlanmayi birakti ve bize $öyle bir "ceeeeee" diyip kacti. Olsun bu kadari bile moralimizin tavan yapmasina yetti de artti bile. Hava 11 dereceye kadar yukseldi, ki bu bizler buyuk bir olay. Sekil A ve B de de gördugunuz uzre sonuna kadar tadini cikardik.
Suriye'li arkadasimla Suriye'nin ve Esad'in, Tanzanyali arkadasimla geleneklerinin, Somalyali arkadasimla aclik problemlerinin, Rus arkadasimla yasayis tarzlarinin durumu uzerine uzun uzun sohbet ettik.. Uluslararasi konsey gibiyiz maasallah.
Oturdugumuz mekanda cok önemli bir dosyami unutacak ve onu saatlerce arayacak kadar da saftirik oldugumu belirtmeden gecemiycem.

Simdi de oturmus cay iciyorum, muhtemelen biraz sonra cisim gelir wc'ye giderim, her zaman yaptigim elimi sabunlarim. titiz bir kizim ne de olsa. Sonrasinda kesin tv izlerim. Bunlari bilmeniz sizin icin cok önemliydi, cok verimli bir post oldu evet evet.

Ha bir de Orhan Gencebay'i cok seviyorum demis miydim. Demediysem simdi diyorum. Dinleyin laaaynnnnnnnnnn

14 yorum:

Ayshenur dedi ki...

ella en iisi sen arada bi yaz bebegm ;)Biz alınmayız kıs söz :P
Sevorum seni muck,bideeeee
"hava mavi olsun"
:)

serife dedi ki...

Pek bi detayli olmus bu post :)) sen havadan sudan bahset arasira :P

aksilaz dedi ki...

Güneşi görünce şu dizeler geldi aklıma :

Akın var , Güneşe akın ! Güneşi zaptedeceğiz
Güneşin zaptı yakın!

Gerçekten güneşli olmasına sevindim. Epeyi sitem etmiştin çünkü.

krem dedi ki...

Ellacığım madem ayy bugun bunu yedik, sunu giydik tarzinda bir yazı yazdın, sana hemen en takipçi halimle yazayım: hiii gözlüün mükemmell, ceketin hanrikaaa, hele bülüzüne bittim bebeem, nerden aldın??? Sen seyrek yaz Aydın havası olsun kuzum benim..

Adsız dedi ki...

:)) seviyorum seni ve postlarını...gül.

Melisa dedi ki...

Ellaa o arkadaşlarının kültürlerinden ayrı ayrı bahsetmen mümkün mü :) çok meraklandıııııım hem gayet bilgilendirici olmaz mı hıııı ? Accuk bahsetsen bile yeter öpücükler :))

Adsız dedi ki...

ellerin sabunlanması çok önemli tabiki de...

Hera dedi ki...

hiç yoktan iyidir:)

adatff dedi ki...

nice photos and blog :))
http://akindofmaggic.blogspot.com/ :)

éLLa Ç. dedi ki...

* Ayshenur ne anlayisli hatunsun sen oy yirim :*

* serife haha peki :))

* aksilaz insallah biz de zaptedebiliriz. herkesi biktirdim zaten sitemlerimle, millet gunes acsada oralarda kurtulsak sunun cenesinden diyor :)

* krem haha kisa mi kesiyim yani :)) tamamdir seker. ama bayagi eglenceli oluyor böyle kasmadan havadan sudan bahsetmek.

* Adsiz ben de sizi sevgililerimmmmmm :p

* Melisa politikaya dalarsak isin icinden cikamayiz. blogumu ilk actigim zamanlar bu konulara bayagi bir yer veriyordum blog alemi karisiyordu. :)))))) simdi kimseyle dalasacak vaktim yok ama kulturel konulardan tabiki de seve seve bahsederim.

* Adsiz ahahahahaaaaa dimi dimi dimi :p

* Hera oyss :)

* adatff savol gardas.

toprak dedi ki...

resme dikkatli baktım da sen o kırmızı içeceği hüpletirken aşağıdan geçmişim ben de :)

Adsız dedi ki...

Delüüüüü :D

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Yalan yok, ben de severim :)

Adsız dedi ki...

Happen to be trying to find this and learned much more than anticipated in this article. Thanks.