4 Nisan 2012 Çarşamba

Fernando Hose Altamiano Delcastinio vardi o zamanlar



Ahahahaha Allah'im ya yarildim gulmekten.. Sene 2002 yani bundan tam 10 yil önce lisede dersteyiz.. Hoca kül yutmaz sert bir hoca olunca korkudan konusamayip careyi birbirmize notlar paslayarak bulmusuz. Göruyorsunuz ki söz konusu laklak etmek olunca engel tanimiyoruz. Gizli gizli yazisarak bakin neler konusmusuz :)))))
O zamanlar pembe diziler pek bir meshurdu, okuldan eve kosa kosa gider dizi izlerdik.. Hatirliyor musunuz bilmiyorum ama Rosalinda vardi ordaki Fernando'ya hastaydim.. Sonracima Vahsi guzel Milagros vardi. Ayyy o anki aklima bakiyorum da sasiriyorum, acaba o okulu takdirname ile nasil bitirmisim :))

Hey gidi gunler heyy..
Pembe dizilerden olusan pespembe bir hayatim vardi o zamanlar.. Simdi daha cok griye caliyor.
Hersey ne kadar saf, ne kadar guzeldi.
Keske o gunlere, o dostluklara geri dönebilsem...

[turuncu yazi benim, morisyo da kimse artik hic hatirlamiyorum ahaha :) ]



o yillara dönelim :))

23 yorum:

SWL dedi ki...

hihihi :)) bende o zamanlar vahşi güzele takıktım :) hatta başrolündeki herife öldü demişlerdide ağlaya ağlaya bi hal olmuştum. kafaya bak:D

éLLa Ç. dedi ki...

ay dur onu da ekleyim ona da bayilirdim.

Korhan dedi ki...

Thalia'ya ne biçim hastaysam hepsini seyrettim ben bunun :))

éLLa Ç. dedi ki...

ahahaha Korhan ona kim hasta degildi ki. hatun bildigin ta$ :)) göktasi mubarek. :))))))))

Sycorox dedi ki...

hey gidi vahşi güzel, ne izlerdim ya :))

Aysun dedi ki...

ayy yaa Vahşi güzel için, rosalinda için az mı üzüldük :)
Güzel zamanlardı,şimdi dönüp bakınca insan o zamanlardaki dertsiz günlerini özlüyor.

weba dedi ki...

Ah çocukluğum.
Ah Rosalinda ve Vahşi Güzel.
ne güzellerdi. :(

Kısaca Fd dedi ki...

hatırlamaz olur muyum :)

birdelisevda dedi ki...

Ya ben bi daha izliycem bak.
Acaba yine öyle keyif verir mi ki?

Pontinin Takıları dedi ki...

Allahım nasıl güldüm akşam akşam ya, sizinki fenaymış derste bile :))

Ben kendi kendime izlerdim, benim kadar romantiği yoktu sanırım sınıfta, gerçeğiyle meşguldüler daha çok hahah

Milagros aşkıma bir post bile yaptım o derece, o lise yıllarımın vazgeçilmezi, cumbiadır, bachatadır diye inliyorsam hepsi o disko sahneleri yüzünden :))

Ahh 90'lar, ahh o mükemmel yıllar, hala orada yaşadığım için çok mutluyum ^^

FeRaŞe dedi ki...

ah ya çok eğlendim okurken aynı şeyleri yapmışız. ek olarak hatırlayanınız vardır kesin Manuella diye ir pembiş dizi daha vardı. ikiz kardeşlerdi bunlar. birinin yüzü yaralıydı ve bu yuzden hiç odasından çıkmıyordu. karanlık bir odada yaşıyordu :D diğeride fingirdek bişeydi. ne günlerdi beee peheeyt :D ben milagrostaki (vahşi güzel) ivo dicarlo nun hastasıydım. orjinal adı da focundo arana mı neydi. walla çok eğlenirdim lisedeyken. eve gelmeyi zor beklerdim inanın :D komik ama güzel zamanlarmış.. teşekkürler paylaşım için.

kitana dedi ki...

Biz de Vahşi Güzelcilerdendik, ertesi gün yorum yapardık, çıkışta koşa koşa eve giderdik izlemek için:)

éLLa Ç. dedi ki...

* Sycorox basroldeki sari cocugu begenmezdim ama milagros guzeldi tabi.

* Aysun dimi ya tek derdimiz victoria kime kacti, morisyo ne yapti falanmis :)

* weba sen de bizim jenerasyondansin anlasildi :)

* Kisaca Fd hehe sen de mi izlerdin :))

* birdelisevda nerden izleyeceksin var mi internette :) bir daha o kadar keyif verecegini sanmiyorum bizi diziler brezilya dizilerinin coktan önune gecti bile, entrikanin ustayiz artik.

* Pontinin Takilari haha aynen biz de öyleydik :) ben de kendimi 90'larda yasadigim icin sansli hissediyorum.

* Ferase eglenmene sevindim :) OOoo Manuella daha eskilere dayaniyor, ilkokulda falandim herhalde o siralar <:) ahaha Allah seni napmasin senaryolari gectim isimleri bile hatirliyorsun. en fanatik pembe dizi izleyicisini kendim zannederdim ama sen daha ustaymissin bu konuda :))))))
Guzel yorumunla yuzumde tebessumler actirdigin icin ben tsk ederim asil. sevgiler

* kitana hepimiz ayniymisiz desene :)

Kısaca Fd dedi ki...

o zamanlar izleyecek başka ne vardı ki? :) brezilya dizilerinden başka?

Nilgün Komar dedi ki...

yaa ne güzel birşeydir ama bu bizde yapardık şimdi kitaplar arasında karşıma çıkınca inan çok gülüyorum ama o anları hatırlamak içinde harika şeyler bunlar

'Berrin' dedi ki...

ayyy mılagrossssss :) harıkaydı yenı evlendıgım sene ızlıyordum ..22 yasındaydım..yas farkımız ortaya cıksın dıye yazıyorum :))

lorena ve eduardoyu hatırlayan yoktur sanırım burada :) o zaman orta okuldaydım da heheh

Volante dedi ki...

aa ben de hatırlıyorum rosalindayı,fernandoyu.bir de maria diye bi dizi daha vardı.dizinin adı maria mıydı bilmiyorum ama bi kız deniz kenarında dans ediyordu falan dizi başlarken.mavi yazılarla yazılmıstı maria diye:D

éLLa Ç. dedi ki...

* Kiasaca FD sen de haklisin. Turk dizilerdense bir tek cilgin bedis ve ayrilsakta beraberiz vardi :)

* Nilgün söz ucar yazi kalir diye bosa dememisler. Yazdigimiz hatira defterleri, yaptigimiz anketler olmasa hic bir sey hafizamda kalmazmis.

* 'Berrin' ay ben de hatirliyorum onlari hayal meyal :) ilkokuldaydim o zamanlar :)

* Volante Maria degil MariMar'di dizisinin ismi :) O da Thalia'nin dizisiydi.

greenladyyy dedi ki...

Sevgili Ella beni de lise yıllarıma götürdün..OFF çokkk güzel günlerdi.Eski dostlarımı hatırladım..Bir de Aşkın Peşinde diye fas-brezilya arasında geçen Lucas ve Jade'nin öyküsü vardı geçen yıl bir kanalda verdiler ama onlar değildi! yenisi çekilmiş heralde:)yeniler eskisi kadar tat vermez hiçbirzaman zaten..Trt de cuma akşamları Koçum Benim'vardı onu da zevkle izlerdik..Offfff zaman ne çabuk geçiyor yaa.Yazıların çok özgün sevgili Blog sahibesi BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM...Sevgiler muckss:)

Pembe_Deniz dedi ki...

Videoları görünce aklıma çocukluğum geldi.
Büyük büyük ablalarım vardı o zamanlar her yaptıklarını dikkat ile izlediğim Onlar çok fanatikti.

Videodan sonra aradım bir tanesini ve onunda aklına (inat olsun diye) gençliğini getirdim.

éLLa Ç. dedi ki...

greenlady o dediklerinin hepsini izledim :) jade'yi de öyle. bir de trt'de yedi numara ve ayrilsakta beraberiz favorimdi. sonra bir de cilgin bedis :) sevgiler benden

*pembe_deniz belli ki asin bayagi genc :)

Pembe_Deniz dedi ki...

Yaş 21

(Biraz sıksam yolun yarısındayım diye havalara başlıyacağım :))

gmz dedi ki...

babaanneme illet olurdum gidip tv izlemek istesem;rosalinda var deyip açmazdı istediğimi :D Sonradan bir baktım ben de bayağı bayağı müptelası olmuşum :p ikimiz birden saati gelince direkt kuruluyorduk tv başına :D