29 Nisan 2012 Pazar

Güne mutlu baslama meditasyonu.



Ne kuantum fiziginden anlarim, ne de evrenin sinyal ve frekanslarindan. Bu konular hakkinda cesitli spekülasyonlar ve tartismalar var. Bilimsel olarak akla yatkin ama manevi yönden biraz kafa karistigi apacik ortada. Simdi bunlara deginmek istemiyorum. Lakin yillardir buyuklerimizden ögrendigim bir sey var ki o da olumlu dusunmenin olumlu sonuclar ortaya cikaracagi.. Hani hep derler ya " iyi dusun iyi olsun. Iyiyim diyelim iyi olalim. Hayra yoralim hayir ciksin" gibi.. Aslinda yeni kesfedilmis gibi görulse de evrenin anlamini (kavramsal olarak aciklamasalar da) teorik olarak zaten cooook eskiden ninelerimiz dedelerimiz cözmusler. Lafi fazla uzatmadan tesadufen buldugum bi videoyu sizlerle paylasmak istedim. inanirsiniz inanmazsiniz, sacma bulursunuz veya bulmazsiniz bilemiyorum, ama sizlere tavsiyem bir deneyin bir sey kaybetmezsiniz. Stres küpü olan bana bile sakinlik ve dinginlik verdi bu video. Umarim enerjimizi dogru kullanabilmemiz icin de etkili olur.

Bu videonun yani sira mutlu bir pazar icin,



surukleyici bir kitap veeeeee





cayin kahvenin yanina aburcuburlar kâfi..



tabii bir de olmazsa olmazimiz cikolata :)

keyifli pazarlar canlar.

13 yorum:

Giz dedi ki...

Senelerdir Nil Gün ablamızın cdlerini alıp dinleyen bir insan olarak kesinlikle olumlu afirmasyonların etkisine inanıyorum. Sabahları bir de tibet ayinleri öneririm Ella'cım 5 basit yoga hareketi insanı çok dingin ve sakin (bir de esnek) yapıyor. Tabi üstüne benim de nutella üstüne reçel lüpletme seansım var ki mutluluğun katmerlendiği nokta asıl orası oluyor :ppp

sera mira dedi ki...

şu sondaki kek mek resmi olmasaydı aklım karışmıcaktı bu kadar oof yaa yapmaa koyma tatlı şeyler sayfana :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

nıl gun nun cd lerını cok severım hatta onuun cdlerı ıle koma halınde dınleyıp uyanınca hatrlayan kısıler var yakınımda...yoga ınsanı cok dınlendırıyor ancak ben herseferınde guluyorum o ayrı :((

emine dedi ki...

ben yogadan falan anlamam da Ahmet Ümit'in son kitabı "sultanı öldürmek" süper.. eline aldığında unutursun herşeyi. şiddetle tavsiye ederim

Zombi dedi ki...

Kitapları görünce çok şaşırdım 2 haftadır aşağıdan yukarıya tamda o kitapları okudum şuan Bir Gün'ü okuyorum ahaha :D

BİYOLOJİK ANNE dedi ki...

Bence mutlulukla nutella birleşik. Yani düşününce ikisi birden geliyo akla. İkileme bunlar. Bi de çiğbörekle çay var o da çok ayrı bi mutluluk kaynağı.

Adsız dedi ki...

hani hergun bir post hazırlayacaktın. ben hergun burdayım sen neredesin? gül.

Adsız dedi ki...

yav isvecin neresinde o kitaplari bulursun banada aciiiil bir kac kitap lazim :( Snällaaaaa

ebru

şarkılar dedi ki...

Çok GüseL

éLLa Ç. dedi ki...

* Giz'cim canim o dedigini de hemen arastircam, merak ettim bak simdi. ben senin kadar istikrarli degilim gerci bu konuda, cabuk sIkIliyorum ve konsantre problemi yasadigim icin surekli guluyorum :))) nutella candir !

* sera mira oy kiyamam tamam :)

* Kokosss ;)))) videonun kime ait oldugunu bilmiyordum, soyadi ne hanfendinin belki daha fazla bilgi edinebilirim hakkinda. cok dinginlestirici bi sesi var, cok sevdim ben.

* emine burada bulamam sanirim onu ama aklimin bi kösesine yazdim, Tr'ye gittigimde alirim. tavsiyen icin tskler.

* Zombi ne guzel tesaduf :)

* Biyolojik anne mutluluk iksiri o :) offff cig börek olsa da yesek

* Adsiz gül, vaktim olmuyor canim ya :(

* Adsiz ebru, isvec'te yok zaten gulum. Ben turkiye'ye gittigimde butun bavulumu kitaplarla ve rengarenk ojelerle doldurup geliyorum her yil :) ama kutuphanelerde de cok guzel turkce romanlar var ben alip okuyorum.

* sarkilar begendigine sevindim :)

Labor of Love dedi ki...

Ellacim

sessiz takipcilerinden biri olarak senden daha cok post gormeyi arzu ediyorum.. Birde kek resimleri aksam aksam kalori depolamama yol acti bilesin:)

Bu arada saglik bloguma senide beklerim.

http://laboroflovee.blogspot.com/

Salkım Saçak Yasemin Yağmurları dedi ki...

"Baska ülkelerin gurbetcileri ne yapiyordur" deyipte, girdigim bir site! :) Hemen cikolatayla, kekle karsiladi beni. Gercekten cok güzel! Almanya'dan selamlar. :)

éLLa Ç. dedi ki...

tesekkurler kizlar :)