19 Nisan 2012 Perşembe

Life is short. Stay awake for it !



Sabahlar daha gec baslasaydi, onlari daha cok sevebilirdim.. Kimbilir belkide uyandigimda cekilmez olusumun tek sebebi de budur..
Uykumun en tatli yerinde sabahin besinde calan alarmlarin, sicacik yataktan kalkmak zorunda olusumun, kargalarla kahvalti seramonisi edisimin etkisi de buyuk tabii.

Böyle durumlarda eti formun reklam cingili motive olmami sagliyor.

Erken kalk zinde kalk
Gunaydin de mutlu kal
Sucuklu yumurta ye formda kal (tereyagli olmasi tercih edilir)
Basit, cay ic uyanik kal.

Ama siz onun yerine bunu dinleyin :)

10 yorum:

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

5 mi? çok erkenmiş ama yaa sahura kalkar gibi ne bu:(
Gerçi ona göre uyuyosundur ama..ne diyelim Allah güç kuvvet versin neşenden kaybetme sakın yine de devam gülümsemeye:)
Bu şarkıyı ilk defa duydum bayıldımm

Pembe_Deniz dedi ki...

Ama yinede güne içinde DİOR geçen dergiler ile güne başlamak çok huzurlu değil mi? :D

Nur K.♥ dedi ki...

Sabahın körünü bende sevmem hiç :( Erken kalmış olsam bile öğlene kadar tam uyanamam, ruh gibi gezinirim ortalıkta..

MeL jones' dedi ki...

ayy deli bana form filan deme yeaa! Sinirlerimi bozuyooo :):)
Seni çok özledimmm^^

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

sabahları uykunu feda edip,zorlu sorumluluklarını yerine getirmek!!!en üzücüsü de ne biliyor musun sen uykundan ödün veriyorsun işe güce koşturuyorsun ya,gün içinde de hayat sana aksiliklerle dolu bir günü ödül olarak veriyor.hah şimdi o uykusuzlukla mutlu ol bakıyım:(ben bugün çok dertliyim de bu konu hakkında yazını görünce dayanamadım.
:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Sabahın 5'inde kalkmasamda yinede bazen zor kalkıyorum. İçimden gelmiyor.
Hele kahvaltı yapmak hiç gelmiyor.
Kalktığım saat 7.30 bu arada. :)

éLLa Ç. dedi ki...

* ipekböcegi amin aminnn.. sorma canim ya cok yillardir cok erken kalkiyorum. hatta calarsaati de yarim saat erteledigimi ele alirsak 5'e ceyrek kala falan alarmi kuruyorum. Burda hayat biraz erken baslar. insanlar erkenden isbasi yapar erkenden de cikarlar. calismakla gunun tamamini öldurmek istemezler. ama benim uyumayi tercih ederdim yine de :)evet sarki super dimi adamin cok karizmatik bi ses tonu var.

* Pmebe_Deniz eh evet insanin ici aciliyor tabi bi nebze. :)

* Nur K. bende öyleydim ama mecbur kalinca kalkiyorsun.

* MeL'immm biz seni her halinle seviyoruz yavrum. ben de seni cok özledim valla, acma arayi :* öptum kocaman.

* 1800lerde Yasayan Kabarik icimi okudun gel alnindan öpucem seni muaahh :*

* Uyusuk Hayalperest ohhh 7.30 da kalksam daha ne isterim. gerci o zamanda daha fazla uyumak isterdim insanoglu hic bi zaman tatminkar olamaz

New York Turca dedi ki...

5 cok erken! Ben 7 de kalkiyorum cok erken diye soylene soylene en suratsiz halimle. ama sukrettim simdi ve seni tebrik ediyorum ben 5 de kalksam dunya icin hic iyi olmaz :)

aksilaz dedi ki...

"Erken kalkan yol alır" diye bir söz var. Her sabah küfrederek yol alıyouz.

ECE dedi ki...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa çok sert sabah 5 gerçekten ivana sert yani :D Allah kolaylık versin Ellacım iş erken başlıyo ama kaçta bitiyo? :)