4 Mayıs 2012 Cuma

- Allah faynlik versin + Amin cumlemize so much



Gunaydin canim benlerim. Bugun Stockholm'da buyuk gun. Iki gun surecek olan Anadolu Kultur ve yemek festivali baslamis durumda.. Turkiye butun sehir ve gelenekleriyle Stockholm'a geliyor, bugun burada Turk'un sesi yankilanacak. Gururluyuz, heyecanliyiz.. Mehteran, semazenler ve Kirac'ta bizlerle olacak.. Ayrintilara elimden geldigince burda yer vericem.



Hizlica bir seyler atistirip hemen kuzenkonun yanina gidicem. Bugun ortaamin dogum gunu. Tam iki haftadir unuttugumu sansin diye arayip sormuyorum, simdi sinirden kuduruyordur o :p cok eglenceli olacak bugun coook. !

Bir kiytirik post daha yazmis olmanin hakli gururunu yasiyor ve aranizdan ayriliyorum canlarim. Bu yazdiklarimda cok önemliydi bence. Kirac'i sevdigimi bilmeseniz bana ilerde Kirac konseri biletini nasil hediye edecektiniz ? sorarim size?
Kendimden daha fazla sogutmadan ben kacanzi :)



Ruhu gidasiz kalanlar icin olsun bu sarkida. Kabuguyla yiyin, vitamini kabugunda.

13 yorum:

supercellma dedi ki...

ahahahah deli kız :)

Adsız dedi ki...

iyi eğlenceler çiçaaa:)) ..loliş

Adsız dedi ki...

Yarın bende ordayim västeråstan selamlar :)

Ayshenur dedi ki...

ohhh ne güzeeel bebegm cok eglennn :*

cerenim.com dedi ki...

bende yarın ordayımmmm!

éLLa Ç. dedi ki...

tesekkurler losliss :)

Stockholm'dan kizlar yarin yakasina karanfil takip gelsin tanisalim :))

éLLa Ç. dedi ki...

Ayshenur sagol tatlim :*

éLLa Ç. dedi ki...

bu arada sansima hava bugun berbatti umarim yarin guzel olur

http://receiverunknown.blogspot.de/ dedi ki...

HEEEEEYT BEEEE
Tutmayin beni bende hele sükür su blogspota kayid oldum simdi ne aklima gelirse yazcam :D
Bir yil falan oluyordur senin blogunu takip edeli ve su sözü sana tam nerdeyse bir yildir söylemek istiyordum: Cok harikasin Ela! Senin gibi böyle candan yakin yazanina daha rastlamadim. Yeri gelir insani güldürürsün (ki bu bende cok olur), düsündürürsün yada bilginle bize yardim etmeye calisirsin.. Ne ararsan var capinda gibi ;)
Artik bir "dikizleyenin" daha oldu hayirli ugurlu olsun :P

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

güzelmiş iyi eğlenceler :)

éLLa Ç. dedi ki...

receiverunknown ayy yirim seni cok mutlu ettin beni yavrukus o senin harikaligin :p
hosgeldin aramiza.

santiyenin gulu sagol :)

Volante dedi ki...

bende ödülün varr:)

EMMA WunderBAR dedi ki...

Cool Blog :)
Follow you now.

Emma

http://emmawunderbar.blogspot.de/