10 Mayıs 2012 Perşembe

Locadan bir yorum alalim. sizce bi cay icmeye gitsinler mi?



Özumde bi kontez kadar asilimdir ama yapmacik insanlara karsi tam bi kenarin dilberi olur cemkiririm. Mizmiz, her seyden sikayet eden, hic bir seyden memnun olmayan ve surekli birilerini cekistiren insanlara tahammulum yok, bu yuzden hakedene hakettigi cevabi vermekten kacinmam, ki haketmedigim duruma dusmeyeyim..
Yalniz durustlukle enayiligin, aciksozlulukle patavatsizligin, inancli olmakla bagnazligin arasindaki cizgi, inceeee cooook inceeeedir. Bu ikisini bir birine karistiranlarin sayisi gun gectikce artiyor.. Mesela "ben acik sözluyum arkadasim, dobrayim" sözunun arkasina siginarak önune gelene istedigi sekilde giydirebilme hakkini kendinde gören embesiller yok degil. Biz onlara aciksözlu degil patavatsiz diyoruz aslinda.

Kaliteni cevrendeki insanlar belirler.. Etrafindaki kaliteli insanlarin sayisi arttikca senin de kalitenin artar. O yuzden ise yaramayanlari atin cöpe gitsin..



Ivir zivir seylerden bahsedecekken konunun buraya nerden geldigini de anlamis degilim. Evet balik hafizaliyim sanirsam. Cabuk parlayip cabuk sönen, kin gutmeyen enteresan bir yapim var. Bi bakmissiniz "batsin bu dunyaaaa" modundayim bi bakmissiniz masanin uzerine cikmis kesik cayirlari biciyor, soguk sulari iciyorumdur.. Konudan konuya atlamaya, görunuste adeta bir moda bloguymuscasina fotograflar ekleyip, altina tamamen alakasiz seyler yazip anlasilmaz olmaya bayiliyorumdur.. Kafamda deli sorular, garip analizler dönuyor, birine cevap ararken bir digeri bagirip cikageliyor. ic sesim cok tizdir benim, cok sabirsizdir fena cirliyor..



Kalite dedimdeee aklima geldi.. Erkekleerrr.....
O kadar söz söyleyipte lafin ucunu erkeklere getirmesek olmazdi.
Gücsüz bir erkegin kalitesi olsa kac yazar dimi canlarim.. Erkek dediginin karakteri güclü olacak ki beni kendine cekebilsin. Eger baskin taraf ben olursam, karsimdaki erkegin hic sansi yok..
Benim icin önemli olan ilk özellikler; fit bir vücut,harika bir gülümseme ve kendine güvenen bir durus! Böyle birini gören duyan varsa beri gelsin.

Bazen diyorum ki köpek gibi asik olsam, aglasam zirlasam, aci ceksem falan. Valla cok özeniyorum lan.

Beni sevmeni istiyorum, ayni zamanda sevmemeni istiyorum.
Tues mon amour ma passion.

Arada bir böyle romantiklesiyorum. Bahardandir herhalde bahardan..
Bi de biz bugun valide sultanla bahar temizligi yaptik. Evrene yine cok poktan bir enerji göndermis olacagim ki, camlari siler silmez gürül gürül yagmur yagdi.. O yorgunlugun ustune bu hezeyan hic olmadi hic. Hadi bi cay koyunda icelim..

39 yorum:

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Karmaşık düşünceler...Extra olarak ben ayaklarını beğendim.Belki de fotoğraf kişisini tam göremediğimdendir.

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

mızmı, her şeyden şikayet eden, hiçbir şeyden memnun olmayan ( ki aynı anlama geliyorlar sanki) = ben.

ne alaka?

hiç işte, geçerken söyleyeyim dedim..:)

Adsız dedi ki...

çok tatlısın biliyomusun izlemedeyim Allah gönlüne göre versin

MadamB Fashion dedi ki...

Ayakkabını çok sevdim çok! Tam istediğim gibi
http://madambfashion.blogspot.com

uçamayan cadı dedi ki...

ayakkabılara bayıldım yorum yazacak yeri zor buldum resmen :)) markasınıda yazarmısın

Adsız dedi ki...

şu,işe yaramayan tipleri hayatımdan ata ata bi hal oldum.Çöp kovam doldu taştı, mantar gibi heryerden çıkıyorlar:)ayakkabına bayıldım daha doğrusu sen çok güzel taşımışsın..ama şu konuya deyinmessem olmaz ELLA NİYE BU KADAR ZAYIFSIN!!oha çok mu ne konuştum??gece gece dolmuşum:))

motto dedi ki...

şekerim aslında ben de bos yorum yazsam diye düşündüm ama anlaşılmaz diye yapmadım.ne salak bi cümle oldu farkındayım.
ayakkabıların nerden ya bu arada. bayıldım.
bahar temizliklerini ayrıca ben cok severim :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Ama o patavaksızlar kendilerini birşey sanar ya, açıksözlüyüm napıyımm derler ya. En sakin insanı bile çileden çıkartır böyleleri. Deli olurum deli.

cecilia dedi ki...

elleacım, ayakkabın, takıların cidden hoşmuş, bende ilk onlara dikkat ettim ama yazını da okudum sonuna kadar ki arada verilen mesajları da görmedim diil :) inşallah dileklerin gerçek olur tatlım..

HİLAL'LE dedi ki...

Anlatım tarzın çok harika gerçekten :)

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok komiksin, çok eğleniyorum yazılarını okurken :D

éLLa Ç. dedi ki...

* Zaman! Eriyor bence de tam görmedigindendir :)

* acıdan_geçtim_güzelleştim iyi ettin.

* Adsiz bu yorumunla sen de bana cok tatli geldin simdi :) cok tesekkur ederim, aminnnnn.

* MadamB Fashion daha guzeli senin olur insallah.

* ucamayan cadi begenmene sevindim. nelly.com 'dan aldim.

* Adsiz belediyeyi ara sekerim konteyner ile alip götursunler o cöpleri. Zayif miiii bu yorumunla acayip mutlu ettin beni biliyor musun :)))) sana kanim pek bi isindi. Ahh be adsiz ne zayifi fazlaliklarim bile var. 58-59 kiloyum.

* motto benim yazida pek mantikli sayilmaz, rahat ol tatlim ya. ne olursa olsun icinden geldigi gibi yaz. mutlu oluyorum yorum aldikca. demek ki diyorum birilerine duyurabiliyormusum sesimi. ayakkabilar nelly.com'dan.
Valla bizim bahar temizligi hala bitmedi her gun bi oda yapiliyor , gel yardim et madem seviyorsun :)

* Uyusuk Hayalperest Allah tepeden baksin onlara insaaaaaallllllaaaahhhhhh

* cecilia cok tskler cesicim.. amin ecmain.

* HILAL'LE sensin harika

* Adsiz absürd komedi olabilir evet :)

Ass Ab dedi ki...

Asik ol ama asik acisi cekme! bu öyle bi aciki her sabah uyandignda icine bi tas gibi yerlesir, "zamanla gecer" cumlesi bile avutmaya yetmiyor kendini. O yuzden cekmesin kimse asik acisi. gecmyor cunku:(

Merak insanı dedi ki...

eğer üşenmezlerse gitsinler,herşeyi hakediyorlar :p

http://lukuslife.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

kuzummm benim içim sana hep kaynıyo zaten:)))başak burcuyum fazlasıyla benziyoruz zati...bende 61 kiloyum ama meeeaşalllah sen çok SPORTİK duruyosun:))beğeniyor ve ilgiyle izlemedeyim.annenin ellerindeen öperim,anneler gününü kutlarım.bizim gibi geleceğin annelerinin de kutlu olsun:))

éLLa Ç. dedi ki...

* Ass Ab bekara kari bosamasi kolay gelirmis, iste biz böyle bol keseden atiyoruz yasamadigimiz icin. neyse ki senin gibi tecrubeliler var da bilgileniyoruz sayeniz de. savol gözum. amin

*Merak insani kim gitsin ay anlamadim, jeton gec dusuyor

éLLa Ç. dedi ki...

* Adsiz adini sanini bilmesem de yorumlarin icimi isitti gercekten. mutlu oldum :) sen hep gelsene buraya. ben de butun annelerin anneler gunu kutlarim ( seninkinin de dahil). Allah anne olmayi isteyen herkese nasip eder insallah :)

Adsız dedi ki...

geç olsa da tanışalım o zaman ben emine :)))şekerim sen yaz ben hep burda olurum kib öptüm:))

éLLa Ç. dedi ki...

memnun oldum Emine'cim :)

balböcükleri dedi ki...

katılıyorum katılıyorum geçen dengesizin biri bana üstü kaplaı hakaret edip yanına kahkaha ve xx yazıp gülücük yapmak suretiyle mesaj yazmış.gerizekalı değilde ne allah aşkına?hayır ben sana hakaret ediyorum ama şakaya vurdum bak sonunda gülüyorum bide öpücük konduruyorum küsme oooooolurmuuuuuuuuuuuuuuuu demek siteyen embesille zira muhattap olmuyorum.

Demirbey dedi ki...

ilk fotoğraftaki soket çorap izi. Ayakkabının devyarasa güzelliğini gölgelememiş oy, gölgeleyememiş vay.

Ponti dedi ki...

Bu fotoğrafların altına bu yorumlar tam bir eleştiri yazısı oldu kesinlikle, çok sevdim ben bu postu.

Ama erkekte tek önemli olan bu üçü mü ya? :)
Yürek, sadakat, fedakarlık, bunlara ne oldu diyesim geldi ister istemez.

Fiona loves beautiful things dedi ki...

great outfit!
i love it!
i love the shoes
xoxo

theM.A.D.creationist dedi ki...

WOW!!! great shoes!

http://themadcreationist.blogspot.it/

Giuseppe

elf dedi ki...

çok şıksın:)ama çorap izinmi var ne?

Korhan dedi ki...

Hacı bırak bu işleri resmen adam bulmuşsun naapsam diye girmişsin bloga sonra yazamamışsın. Milletin dikkati dağılsın diye de moda fotoğrafı koymuşsun ki bizim blogger kızlarımız için ayının önüne bal koymakla aynı şeydir hemen dikkatleri dağılır:)Cevabım evet. Buluş adamla denemeden bilinmez:)

éLLa Ç. dedi ki...

* balböcukleri valla ben öylelerini aynen onlarin silahlariyla vuruyor. sen de dene. kisasa kisas.

* Demirbey aman Tanrim bu bi skandaaaellll skandeeaaaaaaaaaalllll ahahaha :) cok guldum ya. ben hic farketmemistim ki acayip detayciyimdir. o degilde ben o corabi teeeeeee bir gun önce giymistim ertesi gune nasil izi kalmis hayret dogrusu. nasil bir lastikce o artik :) iyi ki kangren olmamisim :))))) duzeltiyim bari fotoyu. rötü$ yapalim rezillik diz boyu. Göruyorsunuz iste ne kadar elegant giyinmeye calisirsam calisayim kezbanligim baki kaliyor :)

* Ponti Allah senden cok mersi :) tabiki önemli sadece bunlar degil. ama her ne kadar "benim icin dis guzellik degil önemli olan ic guzelliktir" desekte kimse kimseyi kandirmasin ilk bakista dis görunus etkiler insani. Kendinden emin durusa ancak belli bir bilgi birikimi ve karakteri olan adamlar sahip oldugu icin ilk siralarda benim icin bunlar yer aliyor. cunku bu özellikleri tasiyan bir adami istedigin gibi yontabilirsin.. ya da tanimak icin daha buyuk bir sans verirsin. yurek , sadakat , fedakarlik bunlar biraz daha zamanla gelen seyler maalesef.

* Fiona thanks baby, daha nice'i senin olsun :))

* tHem: thanks kardes :)

* elf savol canim. Demirbey'e yazdigim yorum senin icin gecerli, bi daha tekrar etmeyim. öpenzi :)

* Korhan ahaha nerde ben de öyle kelimle oyunlari yapacak zeka. saftirigin tekiyim ben yahu. Agzimda bakla islanmaz ki $ak diye söylerim. kivirmadan dosdogru hem de. evde kaldim yahu kimsecikler inanmiyor bana. Ama evrene guzel enerjiler göndermek adina birazcik sizofren taklidi yapabilirim. evet evet haklisin, super adamla cok özel bir randevum var :p

Zuhal Varol dedi ki...

Jean ve papuçlar yakmış ortalığı:)
Asabi olmayalım kalan sağlar bizimdir ,istemediğini at çöpe gitsin:)

www.zuhalvarol.com

Adsız dedi ki...

Ellaaaa,
hani her gün post yapıyordun???
özledim seniii :)
bir hayranın :)

berrin dedi ki...

ne kadar güzel bir bloğun var uslubun anlatışın çok hoşuma gitti moralim düzeldi bir anda sağol varol hep izleyicinim bundan sonra:)

Adsız dedi ki...

Ella nerdesin ya, niye yazmiyorsun? :( yaz biseyler ne olursun.... please kzzzz

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ayakkabilar harika..:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Blog unuz ve yazilariniz paylasimlar harika :)) sevgi ile kalin..

éLLa Ç. dedi ki...

* Zuhal Varol tesekkurler cancagizim. aynen ondan at gitsin

* Adsiz gizemli bir hayran haa, waoov cok heyecan verici. :p daha sIk yazmaya calisirim :)

* berrin ayy yerim ya, takma kafana hic bir seyi gel buraya geyik yapariz kafan dagilir. hayat o kadar karmasik degil aslinda her seyi bosvermek gerekiyor bazen.

* Adsiz vuhuuuuuu merak ediliyor olmak ne guzel :) siz isteyin ben damdan atiyim kendini ehe mehe :) cansiniz.

* Dostbahcesindenlezzetler tesekkurler, beni ihya ettiniz :)

Duygu Senyurek dedi ki...

kolyeye bayıldımmm

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Ayakkablarin sahane!! Cooook begendim <3

Bende beklerim bloguma :)

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

Charlotta, Afternoon Apparel dedi ki...

Didn't understand what you've written, but your photos are lovely and you are very stylish!

Adsız dedi ki...

bi ayak fetişisti olarak wowww diyorum harika görünüyorlar :)

melisa melis dedi ki...

ilk resim varya şahane olmuş poz çok güzel ayakkablıar zaten çok güzel onu giyen ayaklardada çok güzel bu arada sitede çok güzel bitti