23 Mayıs 2012 Çarşamba

Sen bir bilogcusun edebinle sey et!



Beni merak edenler olmus.. Hepiniz benim bebeklerimsiniz bunu biliyor muydunuz?

Bu aralar birakin blogu isten bile emekliye ayrilasim var. Her dakikayi , her saniyeyi kafa dinlemek icin degerlendiriyorum.. Havalar guzel, keyfim yerimde. bol bol cayira cimene yayilmaktayim. Hâlâ hayattayim yani.



Mikail bu aralar cok bonkör davraniyor bize( aman nazar degmesin) . Geleneksel isvec mangal-piknik sezonu acilmis durumda.
Mangaldan gina gelmeye baslayinca pisirdik bugun Türk usulu bulgur pilavini, yanina cacik, yufka ekmek, yesil sogan, kavurma Allah ne verdiyse yumulduk.. Menümüze " ayyy ne kadar banaaaaal " diyecek dahili ve harici sosyetik kocerolar olabilir.. Ne var yani, yeri gelir salon kadini olur portakalli ördek yerim, yeri gelir pestemalimi baglar gözleme yaparim..Saca göre tarak vurmak lazim dimi. Her ortama uyarim evvel Allah, bekar delikanlilara duyurulur. ehe mehe mihi :p

Arayi acmadan yine gelicem.. Arrideverci.

9 yorum:

Kalbim yas'ta dedi ki...

Hic yazmicaksin sandim.
Hava her guzel oldugunda keske disari cikacak kadar iyi olsaydim diyorum, gunes ziyan oluyormus gibime geliyor. senin gunesin tadini cikardigna sevindim.

éLLa Ç. dedi ki...

neyin var canim? neden cikamiyorsun?

guzelliknehri dedi ki...

bayılırım bulgur plavına =) afiyet olsun, topukların çime çime batmadı mı bakalım

Kısaca Fd dedi ki...

portakallı ördeği tepside yemeli. Yer sofrasında. Böyle altına kasnak koyup.. Yanına da soğan kırmalı.. Ayransız yemek olmaz. Ekmeksiz karın doymaz.

motto dedi ki...

Supersin..
"saca gore tarak vurmak" bu da bildiklerimin degisik versiyonu.sevdim.
kullanicam...
Ama sizin menu de yenmezmi sekerim ya...

amphitrite dedi ki...

hakketten merak ettim ya hergün girip acaba kaçırdığım bişiler yazdımı bu kız diye bakındım. yine ayakkabılar süpermiş bacım:)
bizi çok bekletme ella'cım...

emine dedi ki...

ella nilerdesin ya!!!özlettin kendini açma arayı:))

Adsız dedi ki...

çok tatlısın biliyo musun,Türkiye 'yi sevmen,şehitlere önem vermen deçok hoşuma gidiyor.Maşallah duyarlı genç kıza.

éLLa Ç. dedi ki...

Bazilariniz o kadar tatli ki evlat edinip bagrima basmak istiyorum :) burdayim canlarim cigerlerim. :*