26 Mayıs 2012 Cumartesi

Size dilim dilim sevgi getirdim ( e.n.k'ten )



Ask ikiyken bir olmakmis ( yasamasakta sahit oluyoruz etraftan)..
Evlilikse bunun cok daha gelismis bir hali.. iki olan ne varsa TEK'e dönusen bir hal.. Ortak kararlar, ortak paylasimlar, ortak duygular, kisacasi ortaklasa bir hayat..

Evlendikten sonra blog dunyasina veda eden bir cok blogcularimiz oldu. Bunlardan birisi de surekli nerde oldugunu merak ettiginiz "ic dunyamin baskenti" adli blogun sahibi, ayni zamanda benim kankam e.n.k ! Acikcasi ben de baslarda blogunu kapatmasina tepki gösterdim ama yukarda da bahsettigim gibi evli bir insansaniz eger tek basiniza kararlar veremiyorsunuz. Aaaa olur mu öyle sey canim ne munasebet diyen fenimistlerimiz de var tabi yok degil. Bekara kari bosamasi kolay gelirmis ya hani, öyle degil iste.. Mutluluk bazen fedakarlik gerektiriyor..Anlatmak istedigim sey birinin boyundurugu altina girmek veya kendi basina hic bir seyi becerememek degil. Ben bilmem beyim bilir olayina her bayan gibi ben de karsiyim. Ama evlilik bu kadar kompilike bir sey degil, zaten hayat bu kadar karmasik degil. Vurguladigim sey gercek sevgi.. Eger birini gercekten seviyorsaniz, yaptiginiz ne varsa onun göruslerini de otomatik olarak konuya dahil edersiniz. Iki kisinin de selameti icin..
E.n.k 'te hayatinin askini buldu ve o da esi de her daim cekirdek ailesine zeval getirmeyecek sekilde ortaklasa hareket ediyor.. Ben de sonuna kadar takdir ediyorum.



Kizimiz da cok sukur mutlu. Sicacik bir yuvasi var.. Allah mutluluklarini bozmasin..
Selamlarinizi ilettim, iadesini de getirdim..



Tam evinin kadini cocuklarinin anasi olmus. yok pardon simdilik sadece evinin hanimi olmakla yetiniyor, cocuklarinin anasi olacagi gunler de gelecek insallah. .

Eee ne diyelim onlar ermis muradina, biz cikalim kerevetine.. Kerevet diyince aklima nedense hep kereviz gelir. Sahi nedir bu kerevet dedikleri sey?

12 yorum:

Sycorox dedi ki...

o pastlar offf offf çok güzel gözüküyor ama :/

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ayyyy ama ama ben çok özlüyorum enk i yaa:'(
Şu var ki birtakım hayallerine, hayatının akışına dahil olmuş gibi oluyoruz ve güzel haberlerini de almayı diliyoruz.O yüzden yokoluşuna alışmak zor, tepkimiz bundandır yoksa yerden göğe haklıdır zaten ben de dedim hatırlarsan ben de aynısını yapıcak gibiyim diye:))
ayrıca bana yazdığı yorumu ben yanlış anlamışım ^^
çok çok öp benim için:))teyze olacağını da duyarız inşallah yakında..ve darısı başımıza ellacım:)

cecilia dedi ki...

cnm bende çok merak etmiştim enki üzülmüştüm neden kapattı acaba diye düşünüyodum ama böyle gerekti demek, umarım bir gün tekrar yazmak, paylaşmak ister ki buna çok sevinirim, sofra harika görünüyor bu arada, ellerine sağlık hamarat enkimizin :)

gülizar dedi ki...

ben küçükken çok duyardım kereveti büyüklerden. tabii aynı kelime ise. genişçe oturulacak divan daha çok tahtadan yapılmış (pek rahat birşey değildi). ama bu atasözünde kerevetine çıkmak ne anlama geliyor onu da ben anlayamadım.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Cansın yaaa, sonunda enk'imden haber verdin.. O kadar mutlu oldum ki!
Dilerim rabbimde seni mutlu etsin.. Böyle bir şey olduğunu anlamıştım zaten ama yinede gönül işte bir mail bekledi.. aman neyse ne enk mutlu ya önemli olanda bu.. Huzur kokusu geldi buraya evinden :)) ayyy çok mutlu oldum ben ama yaaa, dileirm sende yuvanı kurarsın :))
Enk e çok çok selamlarrrr..

éLLa Ç. dedi ki...

Rica ederim :) darisi basimiza kizlar.

éLLa Ç. dedi ki...

Gulizar'cim hic o manada duymamistim :)

Berrin dedi ki...

enk'e benımde cok selamımı ılet lutfen veee o açmaların tarıfını hemen alıp yayınla :)))

Giz dedi ki...

Cok dogru demissin Ella evlilil artik tek basina karar verememek hayati bir butun olarak yasamak ben de cok saygi duyuyorum bu kararina enk'nin ama cok da ozluyorum onu, arkadasligini :(( sik sik aklima geliyor acaba ne yapiyor, evi nasil oldu icine sindi mi, hersey yolunda mi diye... Blogu kapasa da arada onu sevenlere bir mail atsa nefes verse keske... Mutlulugu, heyecani, mutsuzlugu bizim de mutlulugumuz heyecanimiz mutsuzlugumuz.. Ondan haber getirdigin icin cok ama cok tesekkurler canim, dilerim mutlulugu daim olur hep yuzu guler sevdigiyle...

Adsız dedi ki...

ayıp yahu vallahi billahi ayıp masanın resmi çekilir mi konu direk masadakiler yani.olmamış olmamış :)

Ahmet

RAPSODİ dedi ki...

acaba o dilim dilim sevgi diyetimi bozarmı ? :D
Bozmayacağını söylede yarın sevgi dolu bir miğde ile geçsin :)
http://hertelden-rapsodi.blogspot.com/

rosa y gris dedi ki...

ne kadar iştah açıcı bir masa öyle :) tam diyet bozdurmalık, yoldan çıkarmalık :)

bende bekliyorum :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/