13 Haziran 2012 Çarşamba

Annesiz bir yuva, yuva degilmis aslinda.




8-9 yil annesiz gecirilen bir hayattan sonra tekrar anneme kavusmus ve öyle alismistim ki, $u bir gunluk yoklugu bile agir gelir oldu. Ev bombos geliyor gözume. Bir annenin yerini ne baba , ne de kardesler doldurabiliyor.

Yatagim toplanmamis odam darma daginik, cay demlenmemis kahvalti hazir degil.. Hepsinden önemlisi anne kokusu kalmamis evde. Yuvayi yuva yapan o sicaklik, o koku yok..

Öksuz olanlar adina üzülüp, onlardan biri olmadigima sükrediyor ama yine de 2,5 ay annesiz kalacagima hayiflaniyorum. Cok mu cok oluyorum acaba?

Yeni ama annesiz bir gune basladik.. Haydi bakalim rast gelsin.

[ Not: Fotograf gecen yildan kalma. simdi kullanmamin sebebiyse, buralara bir turlu ugramayan yaz mevsimine duydugum özlem ve kisa zaman sonra gitmeyi planladigim tatilin etkisi olabilir. Yoksa suanda sezlongta falan degil buz gibi odamda oturmaktayim.]

6 yorum:

Korhan dedi ki...

Kızım annen sağ işte dahası var mı? ben ne bok yiyim:(

éLLa Ç. dedi ki...

özür dilerim essegim ben:( Allah sabir versin

emine dedi ki...

anne;candır,kandır,güzel kokuludur:))buhranlı!!takıldığım bi gece formspring sorulara baktım neler sormuşlar öyle ama senin cevaplara bittim:))cuk otumuş yarıldım gülmekten.kahkahalarımdan evdeki ahali gece gece kafayı yediğimi düşünüyo..ella sana çağrım FORMSPRİNG'e yuvana geri dön:)))

éLLa Ç. dedi ki...

ayy ne yazmisim ki o kadar guldurecek ben de merak ettim simdi :)

stupidrabbit dedi ki...

annem gecenlerde 3 günlük ankaraya gitmişti. Evde 3 kişi olmamıza rağmen ev çok boştu mesela. annesiz olmaz

nymph dedi ki...

Allah annelerimizi başımızdan ayırmasın. İsvecte'mi yaşıyorsun, ben bloğunlan yeni tanıştım. 1,5 yıl isvecte yaşadım . Ben de seni bloğuma beklerim. sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com