4 Haziran 2012 Pazartesi

Bebek totosu gibi cildi olsun isteyenler



éLLa Maranki yine cok carpici aciklamalariyla karsinizda hanimlar ve beyler! ( Bu öneriler beylerin de isine yaracaktir. Sonucta yaslilik etkeni sadece kadinlara özgu bir durum degil) Bir kac bakim önerisinde daha bulunucam bugun sizlere. Hepimizde az da olsa cilt problemleri mevcut. Kimimiz siyah noktalardan muzdarip kimimiz de sivilcelerden. Neyse ki fondöten denilen mubarek karisim bulunmusta bizi bu buyuk dertten kurtarmis. Sahsen fondoteni bulan mucit benim gözumde elektrigi bulan Edison'dan daha kiymetli. Nur icinde yatsinlar.



MAC markasinin önunde fotograf cektirdigimi görenler reklam yaptigimi falan sanmasinlar. Bu blog aleminin balini bi tek ben yiyemedim canlarim, ne komisyon geliyor, ne promosyon ne de reklam tekliflei böhüü :( ama tesadufen de olsa markalarini tanittigim icin MAC guzel bi hediye sepeti gönderse asla hayir demezdim ehe mehe. Ne de olsa favorim markam olur kendileri.

Kalitesi ne kadar iyi olursa gunluk hayatta cok fazla kapatici kullanmaktan kacinin derim ben. Sadece kapatici da degil kimyasal madde iceren butun bakim urunlerinden cok fazla gerekmedikce uzak durun. Bu maddeler ilk baslarda farkedilmese de yas ilerledikce cok daha ciddi problemlere yol acabilirler. O yuzden mumkun oldugunca dogal seylere yönelin. Daha önceden de bahsettigim gibi guzelliginizi dogru beslenmeyle destekleyin. Bunun disinda mutfakta Allah ne verdiyse yuzunuze surebilirsiniz. Hic bir yan etkisi olmadigi gibi gözle görulur sekilde faydasini görecekseniz. Misal benim annem 51 yasinda ve maasallah kadinin cildi benim cildimden bile daha puruzsuz, dogru durust kirisiklari da yok. Hic öyle kremler falan da kullanmaz ama mutfakta eline ne gecse yuzune surer. Yedigi meyve kabuklarindan tutunda, kahveden yas mayaya kadar her seyi surer.
Iste bunun gibi uydurmasyon bir maskede ben kesfettim ve cokta faydasini gördum. sizlerle de paylasmazsam bogazimdan gecmezdi anneeeemm.

Iste karsinizda Allah ne verdiyse maskesi;



Bir adet cilegimizi aliyoruz.



cok az süt ekliyoruz. ( cilegin cilde faydalari saymakla bitmez, bunlardan en önemlisi siyah noktalar ve gözenekler)




iyice eziyoruz..



Bir iki kasik bal koyuyoruz. (Bal cildin nem oranini dengeler ve yumusacik bir cilt elde edersiniz)



Baktiniz maskeniz macun kivamina gelmedi, benim ki gibi civik oldu. Panik yapmiyoruz, uzerine hemen bi miktar nisasta ekliyoruz. Böylece hem maskemizin kivamini yerine geliyor hem de nisastanin gerdirme etkisiyle gergin ve diri bir cilde kavusmus oluyoruz.

Cekinmeyin annem, ne bulursaniz surun yuzunuze, dogadan zarar gelmez insana.

Hadi bakim, coluk cocuk surun gari.

13 yorum:

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba butceye zarar vermedn cıldıız guzelleşecek teşekkürler

gmz dedi ki...

bir de bunu deneyelim :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sağol annem :)

Kalbim yas'ta dedi ki...

"Allah ne verdiye maskesi" :D yaraticiglina ve anlatim tarzina bayilyorum.
Twitterin faydalari artik ne zaman yazi yazdigini biliyorum=)

balböcükleri dedi ki...

anam sen gene ne buldun beeeeeeeeyle.acaba o çileği yüzünemi sürcen yoksa yiicenmi diye bakındım.çok lezzetli duruyo öyle ballı sütlü:D

kozmetikkedisi dedi ki...

gerçekten ya sürmekten ziyade yemelik duruyor mmm:))

weba dedi ki...

Yazıyı okurken bir yandan da çilekli süt içiyor olmam hoş bir tesadüf oldu !
:D
İçine bal ekleyip yüzüme sürsem işime yarar mı doktor hanım ! :D

emine dedi ki...

ben bu yüze ne bulduysan sür işini bi ara fazla abarttım galiba alerji oldum cildim çok hassas olduğun içüün cildim diye demem her halta(vich ürünlerine bile) alerji oluyorum.güneşte daha da kızaran bol kaşıntılı günler geçirmiştim.
pöff dertlendim yine:((

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

şimdi kalkıp yapıveriyom gari.

éLLa Ç. dedi ki...

Umarim isinize yarar kizlar. bi deneyin bakalim sizin cildinizde nasil etki edecek.

crazywomanrosemary dedi ki...

aaa!du bi bakim!ben de deneyeyim..;)

MeL jones' dedi ki...

Valla bebeyım bi sen bide ben kaldık bızım zamandan herkes meshur herkes unlu artık! Umarım MAC duyarda sesını bare sana gondersın su makus talıhımızı yeeen!
okadar solendım hala tarkan yok pıyasada :(:( asdwsd

éLLa Ç. dedi ki...

Mel burda da gulmuyor yuzumuze kahpe felek :(