14 Haziran 2012 Perşembe

Bi omuz atinda bayir asagi vurduralim.



Hani cizgi filmlerde elektrik falan carpinca devreler yanar ya, saclar abartili bir sekilde havaya kalkar kafadan dumanlar cikar, gözler pörtler. hah iste aynen o sekilde gözunde canlandir beni. Resmen hissediyorum kafamda tüten dumani yaaaaaaa.... Basim duman pare pare yol ver daglar yol ver bana.

Saatlerdir internetten tatil paketi ayarlamaya calisiyorum, kafam oldu bi milyon. basagrisi desen o bicim. Zevkime uyan keseme uymuyor, keseme uyan zevkime. Her ikisi de uyan varsa zamani uymuyor cildircam resmen. Burdan baktigimda paket halinde olanlar bi kac firmayla anlasmali oldugu icin, belli basli hoteller cikiyor yalnizca. Sizin Bodrum'da bildiginiz ve memnun kaldiginiz oteller varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Ucak biletini ayri da alabilirim. Hadi gözunuzu seviyim bi ise yarayin la. Bos bos izlemek nereye kadar.

10 yorum:

Melek GÖK dedi ki...

terbiyesiz olsaymışsın :)

motto dedi ki...

kuzum yaa.
kıyamam sana.

Necla Şölen dedi ki...

Tatlım herşey dahil otel tercih etme, Bodrumun her koyu ayrı güzel. Yahşide butik oteller var tercih edebilirsin. Sonrada her gün bir yere gidersin...

Korhan dedi ki...

ya başlık:)) hani nasıl desem. Şimdi Ella'cım Türkçe'nin senin bilmediğin bazı şeyleri var.Tuhaf bir dildir. Tamam gülmüyorum :)))

Melisa dedi ki...

Bodrum yalıkavak bizim devremülk var bu yıl kullanmıyoruz İzmir'de olcez kalmak istersen? İyi tatiller şimdiden :)

éLLa Ç. dedi ki...

Kizlar tesekkur ederim, önerilerinizi dikkate alicam.

Korhan baslik sana neyi cagristi bilmem ama bizim lugatimizda yolda kalan araba olunca "bi omuz atinda bayir asagi vurduralim" derler. senin icin fesat :p

balböcükleri dedi ki...

kuzucuğum ben geçen sene bodrumprencess ta kalmıştım şimdi hilton olmuş ama keseme uymuyor demişin.dehşet lüks bir oteldi eve gelmek istemedim o biçim.temmuzda bodrumdayım belki karşılaşırız.butik otelleri araştır hem uygun olur hemde otelde açık büfe önünde 10 kilo allıp dönmezsin.denizine doyulmuyor zaten.

éLLa Ç. dedi ki...

ayy insallah karsilasiriz. sen beni taniyamazsin ama ben seni tanirim :) görursem gelirim yanina kizzzzzzz ben ellaaaaaaa diyerekten :)))))

Derya dedi ki...

Bizde geçen sen Bodrum Forever Club'da kalmıştık ben sevmiştim merkeze yakındı güzeldi.Netten bir araştır istersen:

cecilia dedi ki...

cnm biz bundan 3 sene kadar önce bodrum yahşiyalısında medisun otelde kalmıştık, çok büyük bir otel değil beş yıldızlı ama otelin bulunduğu yer çok güzel, yani gezip dolaşmak için birebir.