21 Haziran 2012 Perşembe

herseye de baslik bulamam ki.



Bana huzurun anlamini sorsalar, yeni dogmus bebek kokusu derim.. Onlari kucagima aldigim an ki huzuru baska hic bir seyde bulamazmisim gibi geliyor. insanin icinde öfkeye, sIkIntIya, kedere , kine karsi ne varsa bi anda ucup gidiyor ve yerine yalnizca guzellikler kaliyor..



Bu kücük kiz aramiza yeni katildi, hayatimiza ne$e katti.. Arkadasimin basina gelen mucize kismetse 4 ay sonra ablaminda basina gelecek ve ben ikinci kez teyze olacagim. Bu muhtesem duyguyu Allah isteyen herkese tattirir insallah. (en cokta tam bir bebek manyagi olan bana tabi :p) amin.



Bu prensses bu minik prensin kiz kardesi..

O el kadar yavrucak simdi kocaman delikanli oldu. Zaman ne kadar hizli ilerliyor......

8 yorum:

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

ooyyyy Allah uzun ömürlü etsin anne babasıyla darısı başımızaaa:)) ama önce enk^^

*SİMONE* dedi ki...

kocaman bir amin diyorum (isteyen herkese kısmı için) sonrada daha kocaman bir MAŞALLAH !

zeynep dedi ki...

Başlığa ne hacet...Amin diyorum bende duana...

s e l i n dedi ki...

amaan tanrım, maşallah çok tatlı ya, güzel bir ömrü olur umarıım :)

éLLa Ç. dedi ki...

amin kizlar tesekkur ederim

weps dedi ki...

yavrumm ne tatliiii

Derya dedi ki...

çok tatlı maaşallah ben bebek kokusuna bayılırım hiç bir kokuya değişmişim oğlum 5 yaşına geldi bu kokuyu özledim

Ferhat Bayram dedi ki...

tuh tuh masallah