13 Haziran 2012 Çarşamba

mide-ul kalb



Her türlü duygusal tepkimede faaliyet gösteren midenin, kalple arasinda yasak bi iliskisi oldugunu dusunuyorum.. Bir nevi kacak hat cekmisler, kacak göcek görusuyorlar.

Arastirmalarim sürüyor, bulucam az kaldi.


dipnot:
ikinizde benim bebeklerimsiniz dediklerim;
cilek ve cikolata,
erik ve tuz,
patates kizartmasi ve mayonez,
pizza ve kola.
yaprak sarmasi ve limon
cekirdek ve beyaz leblebi

size selaaam size selaaaam size selam olsun. bi de bi suru <3 <3 <3 <3 <3

5 yorum:

Kalbim yas'ta dedi ki...

Bir gunde iki post yazmana sasrdim ve tabiki hep böyle yazsa diye gecirdim icimden=)

éLLa Ç. dedi ki...

oy yirim :*

Gezi/yorum... dedi ki...

yazdığın ikililerden yine en çekicisi çilek çikolata bi ayrı tatlı bi ayrı şeker :)

Zombi Kız dedi ki...

ben çikolatayla çileği yanyana görünce dikkatimi yazıya veremedim ki! :D

terete dedi ki...

erik ve tuz
limon ve tuz
tuz ve tuz :)
benim favorilerimde bunlar