17 Haziran 2012 Pazar

ne desem bilemedim ya buraya



Kafasiz ve suratsiz olan fotograflarimi koymak, gercegi yansittigi icin mi hosuma gidiyor acaba?
Evet ben tam bir kafasizim, ayni zamanda da suratsizim tekiyim..

Deginmek istedigim cok fazla konu, elestirmek istedigim cok fazla yasa, isyan etmek istedigim cok fazla devlet meselesi varken onlari yazmak yerine hasbihal etmek, duygusuz ve duyarsiz biri gibi davranmak daha cok isime geliyor sanki...
Sanki ben görmezden gelirsem, yokmus gibi davranirsam gercekten yok olacaklarmis gibi.. Bu da benim evrenle oyunum..

Kucukken de böyle kucuk dusunce oyunlarim olurdu. Ne istesem tersi olmaya baslayinca, istedigim seyin tersini dilemeye baslardim. Aklim sira bu sekilde gerceklestirecektim hayallerimi.

Yorgunum.. Duygularim da yorgun.. Yok beee, guzel yine de hersey.. En sevdiklerim yanibasimdayken daha neyin simarikligini yapiyorum ki. Ama garip bir sessizlik var icimde, anlamlandiramadigim.. Eksigim sanki.

Gitmeden sunu bi dinlemez misin, ama bak rica edicem. cok etmicem ama az edicem. gelsin ...



elimdeki kola annem, ben yesilayciyim :)

9 yorum:

Zombi dedi ki...

Ne istesem tersi olmaya baslayinca, istedigim seyin tersini dilemeye baslardim. Aklim sira bu sekilde gerceklestirecektim hayallerimi. güzel tespit

emine dedi ki...

ya da neyi çok istersen o konuda sınanırsın,bi zamanlar deli gibi istediğin şey hiç ummadığın bi anda gerçekleşmiş olur.hayatımda bundan sonra bu olmazsa yapamam,bunu yapamazsam bi hiçim gibi düşüncelerde olmayacağım,çünki ne zaman peşindem koşşam evren sapıtıyo...elinden geleni yapıp beklemek olumsuzu isyan edipte çağırmamak.not:sınavına az kalmış,sıyırmaya ramak kalmış memur adayı:)))

Blog Yazarlığı ve Blogger Hakkında Sorunlarınızı Benimle Paylaşın, Birlikte Çözelim... dedi ki...

paylaşımınız için teşekkürler; blogger ve blog yazarlığı hakkında kafanıza takılan soruları bekliyorum...

Ariena dedi ki...

Sarkiyi Stockholmda dinleyince nasil bilmiyorum ama Oslodan dinleyince ''birakin beni cekip gidicem'' moduna giriyor insan. Cok fena.

nini dedi ki...

nasılda tanıdık bu kelimelerin... kafasız, suratsız... ne d eçok benziyoruz. bi farkı benim saçlar sarı. geri kalan aynı... kafasız, sura...

éLLa Ç. dedi ki...

herkeste birazcik ben, ben de birazcik herkes var sanirim :)

Elsanın Dünyası dedi ki...

ben de çoğu zaman istediklerimin tersini düşünürdüm.hatta hala devam ediyor gibi.

Adsız dedi ki...

Do you know what, your posts are generally a awesome read through but these times I find myself enjoy it is put collectively a little fast.
I'd often be wrong this but it surely just doesn’t movement including some other threads. I am sorry this.
Here is my blog ... Ajax Library

Adsız dedi ki...

Sound advice through Donna. I enjoy the purpose he made about
for an skilled inside of a specific place. This has did wonders for me personally.
I’m now not working, nonetheless picking up an affordable
amount of plan function. Appreciate your publishing interviews.
Joost is just about the greatest in relation to SEO/Wordpress.
Also see my web site > Genital Warts Remedies