7 Temmuz 2012 Cumartesi

Adrenalinim tavan yapti.



Gecmise yolculuk yapabilmek icin zaman makinasina ihtiyac yok aslinda.. Bazen bir koku, bazen bir sarki, bazen bir ani, bazen cocukca eglenceler yetiyor da artiyor bile. Lunaparkla resmen cocukluguma geri döndum. Her ne kadar bir cok seye binme cesaretini kendimde bulamasam da cocukca eglendim.

Yaz aylarinda Isvec'e yolunuz duserse mutlaka gitmeniz gereken yerlerden birisi de "Gröna Lund" genclik parki. Denizin kenara insa edilmis olmasi sebebiyle insanda denize ucacakmis gibi his uyandiriyor ve adrenalin iki kati daha fazla artiyor :)
Fotograf makinasi tasimayi sevmedigim icin cep telefonumdan cokta net olmayan bi kac kare cektim sizler icin.




Bu hizli trene kuzenin aklina uyup bindim, ödumden ödun verdim.. Gözumu hic acamadim ve bagirmaktan sesim kisildi. Bi ara bir baktim denizin ustune dogru savruluyorum. ömrumden 10 yil gitmistir kesin.












Arada kendimi cekmeyi de ihmal etmedim hehe :p



Burasi cocuklar icin korku tuneli.





Burasi da buyukler icin korku evi. Bir ara bir gaflet bulunup girecektim ki, balkona cikan adamin bana gel gel yapisini görunce az kalsin altima ediyorum giremedim. Bu kadar mi inandirici makyaj yapilir, bu kadar mi inandirici mimikler yapilir. Disardan öyleyse icerden kimbilir nasildir. Insanlarin cigliklari zaten 500 metre öteden duyuluyordu. Cesursaniz girin derim.














Yemek yeme yerlerini cok sevmisimdir hep. Renkli ampüller bana hep "ihlamur atinda" dizisini hatirlatir. O dizisinin simgesiydi bu sanirim.





Insanin beden yasindan cok kendini hangi yasta hissedebildigi önemli aslinda. Arada bir icimizdeki cocugu simartmak gerekiyor bence.

10 yorum:

lâl dedi ki...

ayyyyyyyy ne eğlenceli canım çekti vallahi :) bende yükseklik korkusu var buna rağmen kendimi engelleyemiyorum sonra da korkudan gebermeme ramak kalıyor :)

zeynep dedi ki...

Ruhsuzmuyum ben acaba nedense hiç sevmiyorum lunaparkları:)
Salıncağa binmeyi seviyorum bir tek hala biniyorum da.
Yalnız fikir süper deniz kenarı vawww..

lemon blossom dedi ki...

dediğin gibi bi koku veya şarkı beni geçmişe götürmeye yetiyoda artıyo bile. hatta o kadar etki ediyoki bunlar bana o an başım dönüyo background'um değişiyo falan tuhaf bişey cidden :D bu arada çok şıksın ellacım maşallah :)

cecilia dedi ki...

orda olmak isterdim hele o korku evine tırsa tırsa yine girerdim :) çok eğlenceli görünüyo herşey, hava da güneşliymiş bu arada :)

terete dedi ki...

orda olmayı çok isterdim bende ama bunun için isveçe gitmeye gerek kalmayacak çünkü 1-2 sene içerisinde avrupanın en büyük eğlence parkı istanbula yapılıyor. inşaat halinde şu an. artık gelirsen buradaki korku tüneline gireriz
ha bu arada moda seni takip ediyor zannımca
selamlar.

éLLa Ç. dedi ki...

aslinda butun bloggerlari toplasip Turkiye'de böyle bi yere gitsek ne super olurdu degil mi canlar :)

Fısıltı dedi ki...

Vallahi kıskandım.. Billahi kıskandımm.. Nasıl güzel bir opark o öyle, nasıl güzel eğlenmişsinizdir şimdi, içinde ki çocuk nasıl heycan patlaması yaşamıştır..

Luna parka gtme dürtüsü uyandı bak, ama sizin orda ki kadar mukemmel değil burası malesef..

İçinde ki çocuğa sevgiler canım :)

Derya dedi ki...

çok eğlenceli çok güzel resimler bayıldım

N.Narda dedi ki...

Sen yine sonuna kadar dayanmışsın trenin, ben gondolda öyle bi bağırdım ki dışardakiler durdurttular :p
yeminle bak, bi daa önünden geçersem 2 olsun :p

Kristin dedi ki...

I just started following your blog & I adore it.
This year i am trying to make my dreams come true.

follow back please & thank you!
<3 :)
xo
kristin