2 Temmuz 2012 Pazartesi

coni dip oynamis kardisim izlenmez mi?



pazartesi sendromunu Allah'in izniyle atlattik koclarim, cumaya bir sey kalmadi sIkIn disinizi.. Haftasonunuz nasil gecti bakalim? benim bayagi bir renkliydi, o konuya bilahare deginecegim ama simdi uzun uzadiya yazasim yok. Az önce cebimden gecen gun arkadaslarla gittigimiz sinema bileti cikti. Film inanilmaz keyifliydi, ee dedim niye blogger canlarim mahrum kalsin tavsiye edelim gitsinler dimi. Bu filmi anlatmazsam olmazdi, bu bambaska bir sey olmus.

Sinema ve kitaplar hobilerim arasinda protokolde yer alir. Tonla filme gidip hic birini burda sizlere önermemem tamamen usengecligimin sebebi olsa da, filmlerin de uzerimde cok etki birakmamasindan kaynaklaniyor olabilir. Hirsizin hic mi sucu yok?
Fetih 1453'ü saymiyorum tabi.



Ama filme bayildim gercekten, kesinlikle gitmenizi tavsiye ediyorum. Filmin adi Dark Shadows yani "Karanlik Gölgeler".. Filmde ne ararsaniz var, korku, komedi, dram, romantizm, gerilim herkese, her ruha hitap ediyor.. Cok eglendik, cok gulduk, cok huzunlendik, cok gerildik.. Eee Jhonny Depp'ten baska turlusu beklenemezdi zaten. Adamin ses tonuna bitiyorum.. Lafi uzatmanin anlami yok, gidin görun bence. Begenmedim diyen kusura bakmasin ama kesin zevksizin tekidir.

Bu da fragmani bebislerim, konusu cok ilginc fragman bile yetersiz kalmis anlatmaya..

4 yorum:

cem dedi ki...

cuma akşam 18:00 sularında girdiğim evden pazartesi sabah 08:15 sularında çıktım. hafta sonu da böyle geçtii gitti..

*SİMONE* dedi ki...

filmden haftasonu haberim oldu... nasıl oldu böyle bişey :/ ben ki bir tim burton bir coni fanatiğiyim... performansım çok düştü bu ara.. uyarın beni böle olduğunda lütfen... "şşşşt çaktırma ama coni'nin filmi var, kimse duymadan git gör" falan diyin gözünüzü seveyim yaw :/

terete dedi ki...

bu akşam uyuya kalmazsam izleyecem bu filmi, sen güzel dediysen güzeldir

GleamFashion dedi ki...

Film hakkında söylediklerine kesinlikle katılıyorum. tam korkmaya başlarken gülmek :) harika bir oyunculuk örneği tavsiye ederim herkese :)sevgiler ..

www.gleamfashion.com