8 Temmuz 2012 Pazar

Dansa Pausaaaa !



Yagmurlardan arta kalan zamanda Isvec'te yapilacak en iyi sey, cayirlara cimenlere yayilip doganin tadini cikartmak..



Yaz aylari bahar tadinda gectigi icin, havanin kararmamasini da firsat bilip gec vakitlere kadar piknik yapabilmek mumkun.



Her milletten dost edinmeni artilari oldugu gibi maalesef eksileri de oluyor. Gundemdeki olaylar sohbete dahil oldugunda ister istemez tansiyonlar yukseldigi icin, özellikle Suriye'li arkadaslarimla siyasi konulara girmekten kaciniyoruz :)



Sali gunu Turkiye'ye ucuyorum ama icimde nedense en ufak bir heyecan kalmadi. cok ilginc..

Neyse daha sonra görusenzi canlar.

Arrideverci, arrivederci, ali'de verci, veli'de verci her ne haltsa iste. bu lafa takilanlar olurmus. neyse ne iste kardesim detaylarda bogulmayin. ben burda kafama göre takiliyorum. Sanki analarinin karnindan italyan dogmuslar haspalarim. peh peh peh.

Gider ayak atarimizi da yaptiktan sonra isvec'te cok meshur olan bu sarkiyi da sizlere armagan ediyim. dansaaaa pausaaaaaaaaa hobaaaaaa

12 yorum:

terete dedi ki...

ya o magalda sucuğa benzer şey nedir öyle? amerikan çizgi filmlerindeki domuz sosislerine benziyor aman deyim ha :)
Türkiye çok sıcak o serinliği özlemeye başla şimdiden

éLLa Ç. dedi ki...

olur mu öule sey :) uzerinde kocaman "HALAL" yazisi yazan halis muhlis helal sosisler onlar

terete dedi ki...

o zaman helal sana :)

emine dedi ki...

dansa pausaaa dansaaaa haydi oturmaya mı geldik:))))sende ki atar durumu bende ki atar*atar durumlarımız ne oliiicek bilmem...

emine dedi ki...

unuttum bak şimdiden iyi yolculuklar...hoşgeldin Türkiyeye:)))

terete dedi ki...

ya bugün dragon dovmeli kızı izledim, stockholmde geçiyormuş film. ne lanet bir soğuk var oyle orada yaz gunu burada beni üşüttü izlerken.yani karakterler doğruysa
pekte iç açıcı bir yer olmasa gerek :)

begum erer dedi ki...

türkiye sıcaktan kavruluyo bi daha düşün :)

http://bgcloset.blogspot.com/

Kibele Demirbas dedi ki...

şarkı süperdi ama benim aklım hala sucuk benzeri etlerde , sahi o ne ya! kötü bi şeyse canımı çektirmeyim
bu arada artık takipçinim , hayatı dolu dolu yaşayanları takip etmeyi seviyorum , türkiyeye geldiğinde yazacağın türkiye notlarını merakla bekliyorum
kibelem.blospot.com

Sakli Lezzetler dedi ki...

Hakkaten çok keyifli bir parça sabahları ayılmamı sağlıyor desem yalan olmaz:) Paylaşımın için teşekkürler. Bu arada sanırım Türkiye'desin iyi tatiller diliyorum sana.

Adsız dedi ki...

sevgili ellaa lütfen posta kutuna bi göz atarmısın,bu arada keske daha fazla twet blog yazsıı görebılırsekk..sevgıler..

Pembe Deniz dedi ki...

Nargile miydi o? :(
(Burada küsmüş bir velet tınısı var)

Çağırsaydık iki fırt çekmeye gelirdik.

Afiyet olsun canım :)
Güzel bol güneşli günler

victoria eugenia dedi ki...

mAGNÍFICAS FOTOGRAFÍAS.
Mis felicitaciones.