14 Ağustos 2012 Salı

Bizans topraklarinda bir Türk | Yunan Adasi Kos



Sevdicegim seni mavi gömleginle gördugum o gun var ya, hah iste o günün Allah belasini versin.

Bu sözlerim Yunanistan'in ünlü sarkicisi, ayni zaman da enisteniz olan Nikos Vertis icin. Olurda bir ihtimal Kos adasindadir da görurum diye attim kendimi dusman topraklarina. Ama yoktu beyfendi, nerelerde surtuyorsa artik !

Nikos'u göremedim ama daha neeee Nikos'lar varmis meger oralarda, breh breh breh. Bir de bayagi capkinlar, kazara iclerinden birine asik olurda, aileye yabanci damat getirirsem diye tirsmadim desem yalan olur.



Kos'a gitmenin en guzel yani Bodrum'a geri dönus.. ahahah :)



Saka bi yana Yunan yemeklerine, yunan muziklerine ilgimi bilenler bilir. Gidip görmek istiyordum en sonunda kismet oldu.



Burasi tavernalar sokagi.

Kos kucuk, sirin bi ada. Ama bir Bodrum degil.



Yillardir yunanli patronum ve arkadaslarimla sure gelen bir kahve didismesi vardi. Gidiyim bi deneyim dedim, denemez olaydim, safi telveden ibaret bi kahve. Kahve bile denilemez. Türk kahvesiyle asla ayni kefeye koyulamaz.





Ah begonviller.



Adada Osmanli'dan kalma iki adet cami var. Biri bu, digeri de tam merkezinde bulunmakta. Yunanlar ne yazik ki bizim onlardan kalma kalintilara gösterdigimiz hassasiyeti bizim kalintilarimiza göstermemis. Cami virane bir haldeydi. Ayakta kalan yerlerini de panayir yerine cevirmisler incik boncuk satiyorlardi. uzucu.





Kime ait oldugunu anlayamadigim Osmanli'dan kalma bi mezar.



Yat'a baktikca hayatin ne kadar adaletsiz oldugunu bi kez daha anliyor insan. Peh..!




Nikos bu sarkiyi benim icin yazdi :p

11 yorum:

fulya. dedi ki...

cok güzel yerler bee. gidip göresim geldi :)

Grace Happy dedi ki...

bır gun kos da baslayan yalnızlık yolculugum butun adaları doalsarak atına da durmus selanıkte sona ermıstı bı arkdasın yanına gıtmıstım o aksam hazırlanılmıstı ve kıme gıtmıstık bıl bakalım gerısını soylemıyorum :)

éLLa Ç. dedi ki...

haaaaaaaaaaayiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrr sakin nikos deme

Pembe Deniz dedi ki...

Ah şu yunan adaları ah...

Biliyorum bir gün gideceğim. Tüm kalbimle istiyorum.

Ve "İstemek başarmanın yarısıdır" söyleminin arkasına sığınıp kendimi kandırıyorum.

Sana bol güneşli iyi gezmeler

Grace Happy dedi ki...

arkdas yunan damtatlar yunan nikos tas ıdı :)pes to mou xana yı soledı acılıs olarak yavrriiiii:)

mehmet fatih adıgüzel dedi ki...

benim de gidip göresim geldi!!

Rebekah Wing. dedi ki...

wow, looks beautiful :) seems like you had a great time and you're so so pretty. like that casual outfit!
in btw I think your have a really nice blog, dear. keep up the amazing work and feel free
to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like. :)

xoxo

http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

englishka dedi ki...

These bracelets are cute :) I'm Pole and I learn English. Unfortunately I don't speak Turkish, but your blog is fantastic :) Would you like to follow each other? Greetings!

herşey tadında dedi ki...

ohh allah içine sindirsin çok güzel yerler fotoğraflara bakarken gitmiş kadar oldum yani
hadi gezmelerinin devamını dieyip kaçıyorum

Serenti dedi ki...

Mezar %99 Osmanlı valisi Hacı Hasan'a ait. Anakara ve adalarda Türklerden kalma tarihi eserlerin çoğu ne yazık ki aynı durumda. Üstelik bunları onarmak için AB'den restorasyon parası da alıyorlar...

BOŞNAK KIZI dedi ki...

benim de çok merak ettiğim yerler arasında Yunan Adaları fotoğraflar çok güzel umarım bir gün gimek nasip olur :)