8 Ağustos 2012 Çarşamba

Bodrum fakirlere acildi kacin | Anne ben sosyete oldum

Adina sarkilar siirler yazilan asiklar kenti, harikalar diyari Bodrum. Oraya gitmeyenin yasamis sayilmadigi Bodrum. Bir zamanlar yalnizca canim ulkemin guzide kodomanlarinin, kalantorlarinin ve unlulerin ugrak yeri olan Bodrum'a artik avam takimi da gidebiliyor naaagggbbbeeeer? Her yil oldugu gibi "aaaayyy siz ordamiydiniz, ne kadaaggnn banal, biz Bodrum'daydik sekerim" diye hava basan elit-i iftiharlarimizin hava bombardimanina magruz kalmamak icin biz fakirlerde bu yil Kutsal sosyete topraklarina ayak bastik. Hem siz duymadiniz mi tatile Bodrum'a gitmeyeni dövuyorlarmis.. Bu kadar matah ve muteber olan neymis bakalim diye bizzat kendim olay mahalinde incelemeler yaptim.. Merak etmeyin ne tasi altin, ne de cesmelerden elmaslar akiyor.. Haa basimda göge erecek saniyordum ama maalesef buyuk hayalkirikligina ugradim. hala iki omzumun ustunde boynuma agirlik yapmakta.

Dizi oyunculariyla yanyana kahvalti edip, pop sarkicilariyla ayni ortamda kadeh tokusturduk. Yönetmenlerle ayni yerde guneslenip ayni denize girdik. Magazincilerle kanka olduk.. Hatta bi ara unlu görmeye o kadar alistik, öyle havalara girdik ki, yanimizda Kivanc gecse "Kivanc'ta kimmis hIh, sumugumu atmam" diyip burun kiviriyorduk. Megersem onlar da yeri gelince acikan, tuvalete giden, uyuyan etten kemikten insanlarmis lan..! Ah ebem sag olaydi da göreydi torunun nasil sosyeteye karistigini. Ahh ahh..

Neyse ne diyordum. Hahh..
Bu kadar sosyetik bir ortami ben ve benim gibi kezbanlar ve binimum amele etiketi altindaki insanciklar kirletmeye, duzeni bozmaya baslayinca bizim asilzadeler Türkbük'üne kacmislar. Peslerinden gelmeyelim diye de bi lahmacun fiyatini memur maasi kadar artirip alt sinif vatandaslarin ayagini kesmisler ordan. Hatta yakinda giris vizelendirilebilir, ella söylediydi dersiniz..
Benim anlayamadigim sosyal ortamlar, seminer ve konferanslarda insanlar arasindaki esitligi saglamak icin bogaz patlatan, savunan sosyetelerimizin is onlarla ayni havayi solumaya gelince at sinegi görmus gibi igrenerek kacmalari..

Bak gördun mu lafa yine yanlis sekilde basladim. Insan fakir olmaya görsun canlarim, söyle agiz tadiyla gelipte hava basamiyor iste. Hep bi ezilmislik, hep bir asagilik kompleksi mevcut. Halbuki ben buraya gelip "Bodrum'da mojita keyfiiiiiiii :pppppp " yazabilmek icin bir sene disimin kirini sorup para biriktirmis ve Bodrum'a gitmistim. Gene olmadi gene basaramadim anneeeee :( Hatta basligi da en afillisinden summerdi, holidaydi ingilizce yapacaktim ki tadindan yenmeyecekti. Sirf Bodrum'da tatil yaptim diyebilmek icin Bodrum'un bilmem kac km uzagindaki en ucra koylarina da gitmemistim ustelik, paraya kiyip Bodrum'un taaaa kalbinde ikamet etmistim. Tüh.. Bu yasina dek bodrumdan tek anladigi sey evin altindaki izbe olan, cesme deyince aklina ilk gelen sey bahce hortumuyla mahalleyi sulamak olan birinden baska ne bekleyebilirdiniz ki..?

Ha ama eglenmeedik desem, ha$aaaa Allah carpar.. Bir fakirin gözunden Bodrum cikartmasi nasilmis görun diye, ara ara gezelim görelim tadinda postlar ekleyebilirim. Merakla bekleyin emi. öpenzi.



Bu yuzu sansurlu fotografim, "niye yuzunu göstermiyon laaaaynn" diye yedi ceddime gazel okuyan adsiz kocerolara gelsin.. Göstermiyorum inat degil mi. Catlayinda patlayin.

bu sarkida benden size armagaaaaan ossssunnn.

12 yorum:

çokomell dedi ki...

iyi bari içimizden biri bodruma ayak bastı devamı bi dahaki yaza =)=)

Melodram dedi ki...

Ella Ella.
Sen en azından bodrumlardasın, siz ameleyseniz biz de amele sümüğü falan oluyor herhalde :D

krem dedi ki...

ellam benim senin yazarlığına kurban olam ben.. insan holiday inn'ini bu kadan mı tatlı anlatır, kendiylen bu kadan mı barışık olur yav?? senden başka kimseyi okumak içimden gelmiyor ellaaam.. (ella değil ellaam / yozgatça) mutlu tatiller honey @ bodrum

balböcükleri dedi ki...

kız allah seni kahretmeye öldüm laaaaaaaaaan:))

terete dedi ki...

ozlettin kendini bodurmun havasına kaptırıp blog yazmayı unuttu diye düşünmeye başlamıştım tamda
bu arada bodrumdanmı oructanmı bir hayli kilo vermiş gorduk seni
hepimiz ellayız hepimiz kezbanız sloganlarıyla bodruma gelecez arkandayız her daim

kelebek desenli dedi ki...

tespitleriniz güzel.ben de kaç yaşıma geldim bu yıl gittim ilk kez.hep erteliyordum.kalabalığı akıllara zarar.ama denizine,rüzgarına bittim:)

Korhan dedi ki...

Sen de fakirsen biz ölelim. Kızım yastıkaltına zulaladığın avro'lar yüzünden avrupa ekonomisi çöktü be!

'ofelya dedi ki...

Merhaba,
böyle keyifli bir yazıyla karşılanmak
güzel oldu. :))
Bodrum güzeldir gerçekten.
Biz gittiğimizde Leyla ile Mecnun dizisinin Erdal Bakkalı tam yanımızda güneşleniyordu.Biz utana sıkıla muhabbeti açtık.Gelin görün ki adam konuşmaya meraklı çıktı.Sen ben gibi oturdu muhabbet etti.Gideceğiz deyince de bırakmadı.
Bizim için çok güzel bir Bodrum anısıydı.

Fiyatlardan bende şikayetçiyim ayrıca.

Keyifli tatiller.
Bekliyorum yeni Bodrum maceralarınızı.

éLLa Ç. dedi ki...

* Cokomell iveet :)

* Melodram ahaha dur aciklayabilirim :))))

* krem oyyy canim benim ne guzel bor yorumdur bu böyle. caya bandirir yirim seni.

* balböcükleri kiz serpooossss naber? nasil geciyor tatilin böcuklerle?

* terete cansiniz !

éLLa Ç. dedi ki...

* kelebek desenli evet gercekten cok kalabalikti.

* Korhan ahaha senin simdi hic kirmizi pabucunda olmamistir. Yillar yili dert yolunda ne ilk ne de sonuncusun Korhan ! ayriyeten bizim oara birimi kron, ögrenin bunlari ayol.

* 'ofelya erdal bakkala bayilirim. biz maalesef sizin kadar cesur degildik, kimseyle konusmadik. sebebini bilmiyorum. bodrum guzel yer gercekten, görulmeye deger.

éLLa Ç. dedi ki...

* terete evet bu aralar istahsizim bayagi, zayifladim.

greenladyyy dedi ki...

kim ne derse desin handeeeeeeee!!! 84le beraber süper olmuş bende çok beğendim.iyi tatiller kuzum:)