22 Ağustos 2012 Çarşamba

Hergun tatli yesek ne cikar, agzimizin tadi olmadiktan sonra



Serbetli tatlilari sevmedigim icin, bu yasima dek "sen agzinin tadini ne bilirsin beee" elestirilerini sIkca duydum. Bu duruma acikcasi itirazda etmedim, dogrudur belki diyip gectim. Taa ki Fas'li arkadasimin serbetsiz kuru baklavalarini yiyene kadar. Demek ki neymis maharet serbette degilmis.

Bayramda tatli göre göre bikmissinizdir diyerekten, bu fotografi eklemekte sakinca görmedim. Caniniz cekerde göz hakkiniz kalirsa helal edin..

Öte yandan ulkenin gundemine deginmek bile istemiyorum suanda. O kadar uzgunuz ve o kadar kizginiz ki, bunu ifade etmeye kelimeler yetmiyor. Dua etmekten baska da elimizden bi sey gelmiyor maalesef.
Iki gundur Isvec'teki Türk konsolosluguna bomba birakiliyor. Neyse ki sansimiz yaver gitmiste her iki bombada etkisiz hale getirilmis.. Bunu yapanlar ya PKK yandaslari, ya da Suriye'lilerdir. Yani Türk dusmanlari sadece Türkiye'de degil, dunyanin her yerinde mevcut. Cok buyuk oyunlar dönuyor cook..

Konuyu tatlidan teröre baglamayi nasil basardiysam artik.

5 yorum:

Didem Taner dedi ki...

Bende şerbetli tatlıları sevmem. Ama kuru baklaya aynen bayıldım arada Arap marketine gider alırız. Zaten içinin antep fıstığı dolu olması benim beğenimi kazanması için yeterli:)

Pembe Evren dedi ki...

canım çekmedi değil hani, pek leziz görünüyor bu meret:)

Grace Happy dedi ki...

ne yazıkkı gundemden dolayı baglanılmayacak gıbı degıl :(

mismet dedi ki...

ozamannn sana çokmu çok hafif ve acayip lezzetli haşhaşlı kek öneririm şerbeti var ama yok gibi yedikçe yiyesin geliyor.:)

gulsinem dedi ki...

merhabalaarr.. çok haklısın.. bayram tadını yaşayamadık.
bu arada blogunu çok beğndim. blogumda çekiliş var davet etmek isterim. sevgiler.

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html