12 Ağustos 2012 Pazar

Neyleyim Bodrum'u, neyleyim köskü, icinde salinan yar olmayinca.




"Simdi ne dertliyim, ne de bahtiyar.
Yasim genc olsa da gönlüm ihtiyar"


demis sair ya da yazar, ya da her kimse. Bu noktada mühim olan yazar degil, yazilan. Ayrintilara takilmayin lutfen. Beni de ugrastirmayin.

Tatile gittigimde yasitlarim gibi "hoppala halimem yaz geldi, carsiya kiraz geldi" diye ordan oraya seksek oynamak yerine emekli memurlar gibi sakin takilmak, dinlenmek, hem sala$ hem de $Ik mekanlarda bir gurme edasiyla yemek yemek, Alaturka muzikler dinlemek daha cok hosuma gider. Bunun icin Bodrum hele hele de Bodrum merkez yanlis secimmis gibi gelebilir sizlere ama görulenin disinda bir de görulmeyen Bodrum var. Gece hayatinin nam salmis olmasi, kulüblerinin isiltisi bazilarinin gözunu o kadar cok kör ediyor ki, kesfedilmemis olani kesfetmek, kucuk ama guzel detaylari farketmek akillarina bile gelmiyor..

Detayci bir basak burcu olarak duruma el koymak bana dustu tabi.



Ne kadar güzelsin oyyy. Ne kadar tatli..
Istemiyorum ne ev, ne yat, ne de cok katli..
Bi göz odam olsun basimi sokayim
Seni banyoda bir tas suyla yikayim.


Bodrum'un en cok sirin mimari yapisini begendim.. Bodrum'da evi olan, orada yasayan herkes, hepiniz dunyaya sansli gelmis birer pisliksiniz. Hrrrrrrrrrrrrrrr...!

Artik tek emelim böyle minnak bir ev alip, bahcesinde domates biber yetistirip hayatimi idame etmek olacak.. Hayatin en büyük lüksüdür huzur.. Hangi acidan baktigina da bagli tabi. Geometriyi hic sevmem ama benim acim bu. Hipotenüsüm huzura orantili.



Halikarnas'mis, Catamaran'mis, Hadi Gari'ymis. Söyleyin bana bu salas mekandan daha güzel bir yer olabilir mi..?



Evet olabilir. O da bizim cigköfteci Hasan Usta'nin mekani. Adi Hasan'miydi bilmiyorum, ama Hasan ismi nedense cigköfteci babacan adamlara pek bir yakisiyor.
Burasi Bodrum'un en guzel kösesi.. En sahane muziklerde burada caliyor.. iki lafin belini kitlatmak, guler bir yuz görmek, bir birinden guzel türküler dinlemek isterseniz burasi tam size göre.




Aciyi acilarin cocuklari, bir de bir de yigit cengaverler sever. Gecenin dördunde burdan cigköfte aldigimizi ve löplöp yedigimizi gören muhallebi cocuklari burun kivirdilar bize. Aciya dayanamayan erkege erkek mi derim ben be.

Ahh gözumde tutuyor olsa da yesek..



Oldum olasi herkesin yaptigini yapmayi, herkesin giydigini giymeyi, herkesin yedigini yemeyi antipatik bulurum. O yuzden populariteden uzagimdir..Yenilikci bir ruhum var benim.. Buna cins bir kizim da diyebiliriz..
Ama aslinda sadece hayatin ayrintilarda gizli oldugunun bilincini tasiyorum o kadar.

12 yorum:

Şirvan dedi ki...

Çok dingin fotoğraflar.

Korhan dedi ki...

Bu blogu okuyan helal süt emmiş, 30 yaşını geçmemiş, yakışıklı, anasına tapmayan ve düzgün bir kariyeri olan delikanlılar bu kız size daha ne desin. Şu dizelere bakın
"Istemiyorum ne ev, ne yat, ne de cok katli..
Bi göz odam olsun basimi sokayim
Seni banyoda bir tas suyla yikayim." Hadi bakiyim blogun bir yerlerinde mail adresi olacak. En güzel cv'yi yollayanı kızımızla çiğ köfte yemeye yollıycam. Not: Sayın blog sahibi yorum yazan korhan'a kğfredilmez çok ayıp :D

éLLa Ç. dedi ki...

ahahaha Korhan sende olmasan evde kalicam. keske butun followerlarim senin gibi duyarli olsa :)))

terete dedi ki...

o zaman ben sana talibim :)
çiğ koftede yoğururum kariyeride :)
oruç oruç canımızı çektirdin bak noldu şimdi

balböcükleri dedi ki...

başlıklara bitiyorum yanlız.bu defa aşık ella desek.vus sazın tellerine ellaaaam benim:)neşet ertaş misali:))

emine dedi ki...

azcık gidin ötede oynayın,açın pisti ella gelmiş:))

Pembe Deniz dedi ki...

Bodrum Denizini değil sadece beyaz badanalı mavi pencereli evleri için gitmek istediğim yerler arasında.

Ama sen gidince gitmiş kadar oldum.

İyi ki gitmişsin :)

Sevgiler

Merve Yıldız dedi ki...

canım muglada okuyorum ama malesef blmyorum burayı tam olarak bodrumn neresnde sevgiler:)Bu arada cekılısımede katıl :)

gozzde Ge dedi ki...

Tatil dediğin dinginlik ve huzurdur yiruluyorum ben de gürültüde

hande ne yapıyor? dedi ki...

Bi an- ama sadece bi an olmasını temenni ederek- kendimi evde kalmış emekli bi kız gibi hissettim. Neden? aynen ööle dingin sakin bi yaz geçirdim ve şikayetim de yok:)Bodrum'un bööle bi yüzünü görmek iyi geldi:)sevgiler

éLLa Ç. dedi ki...

sevgiler benden kizlar tsk ederim..


serpil'cim ne aski yaaaa, hala sapim

Adsız dedi ki...

Ella gerçekten orjinal, sıradışısın canım. :) Tüm yazdıklarını bayılarak okuyorum. Allah gönlüne göre versin ne diyim :)