29 Eylül 2012 Cumartesi

Bi cayiniz varsa icerim



* Sabah sabah komsudan bi fincan tuz ister gibi "kizinizi alucuuuk, virir misiniz?" diyen goruculere comcom. Bu hâlâ elden ayaktan dusmedigime, hâlâ bir giderim olduguna delalet olunca eskiden oldugu gibi terör estirmek yerine "istemem bubacugum, istemem" dedim tüm agirbasliligimla.
Eee sonucta daha önce hic görmedigi birine görücü olan bir insan takdir edersiniz bi Santiago Cabrera degildir..

"Kahvalti haziirr" diye uyandirdigin surece evlenmemi bekleme benden annecim. Bu keyfi birakip gitmeyi dusunmuyorum.

























* Dogrularin ustesinden gelemiyorsaniz, fikrimi asla sormayin.. Dogrucu davut kim diye merak ettiyseniz su zamana kadar. heh iste o benim.

* Retinam yirtikmis benim. Neon modasi meraklilari bu olayin bas mumessili olabilirler bence. O cirtlak pembelere, sarilara hangi retina dayanirdi ki!

* Arastirmalara göre; cahil insanların kendilerini zeki sanmalari daha muhtemelmis. Diger yandan zeki insanlar, sıklıkla kendilerini yetersiz bulurlarmis. Daha önce size ne kadar yetersiz oldugumu söylemis miydim? YETERSIZIM !

* Her seyin bir varolus sebebi vardir, iyi hos anladikta, o sebebin ne oldugunu bulamadiktan sonra bunun bi önemi var mi?



* Profiline bakiyorum adeta bi Angelina Jolie, sokakta göruyorum Kibariye'nin annesi.. Turkey thanks photoshop ! yabiyürügitya.


* Ben bi Neset Ertas fanatigi babanin kiziyim. Her sabah son ses Neset Ertas turkuleriyle uyandirirdi babam bizi, onun turkuleriyle buyuduk desem abartmis olmam.. "Sari yazma yakismaz mi guzele. Atimi bagladim ben bir yoncaya. Seher vakti caldim yarin kapisini... "
 Aileden birini kaybettik sanki. Ozumuzun, kulturumuzun, Turklugun Ataturk'ten sonraki en guzel ornegiydi Neset Ertas. Goynumuzun hizmatcisi degil, basimizin taci olarak kalacaksin Neset Ertas !

* bilog yazarlari asosyalmis kimilerinin tespitlerine göre.niye inaniyim ? isvicreli bile degillerki.



* Dün her gördugum yere bu yaziyi yapistirdim. Ben her gun hayatimi daha ilginc bi hale getirmek icin ugrasiyorum. Mesela bugun cayimi 2 kere degil 5 kere karistirdim. ( o ssss'ler bi tane olacakti, cift degil okeyto)

* Yeni girdigim bir ortamda rahat edememe gibi bi sorunum var. anormallik bende mi yoksa insanlar mi fazla rahat?

* Caresiz bi yazi gelmis yine mail kutuma.. Akil veremem ki kimseye. anca bana kadar var :(

* Blogun yeni ic yuzunu hic sevmedim ben, hem cok yavas hem cok ugrastirici.. Blogtan sogudum desem yeridir.

* Orhan Gencebay'la Bir Ömür albümündeki sanatcilarin hepsini toplasan bir Orhan Gencebay etmez ama yine de kabul etmeliyim ki harika bi is cikarmislar.. 32 sanatci 33 eser.. Bayildim bayildim!

13 yorum:

Ömer TOSUN dedi ki...

Sabah sabah içim açıldı okuyunca...iyi olmuş :)

Adsız dedi ki...

en meşhurları unutmuşsun ella : sanki sam yelisin estin bağımaaaaa soldurdun bağımda gülümü gade e e ee err ,bir de : gader gader dillerde bu nasıl gader..

Adsız dedi ki...

yazında interesting çift s ile yazılmış gerçekten interesting :))))

Adsız dedi ki...

ha bu arada yukarıdakı 2 mesaj bana ait loliş :))

éLLa Çiça dedi ki...

* Ömer ne guzel :)

* Lolis hepsini yazmaya kalksam destan olur :) bunaltmayalim milleti. iki s'ye gelince isveccede iki s var ya el aliskanligi iste yanlis yazmisim :) hemen de yuzumuze vur aman emi.

éLLa Çiça dedi ki...

yalniz o gade e e e eeeerrr belali gaddeee eerr oooy olacak. :))))))))))))))))))))))))

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)



http://momsblognote.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

oncelıkle vallahı yetersızsın dıyerek tam tersı durumu dusunelım bız yetersızız not enaffff dıyorum sacma sırıtısımla :) görücümü geliyor anacım bana neden gelmiyor cirkin mi kaldım diye error verıyorum bende hayır hayır demek ıstıyorum :) serdarın seslendırdıgı orhan gencebay sarkısı baya su photoshoplu kıbarıye anası gıbı keske canlı canlı gozumun ıcne bakarak nefesının ıckı kokması ıle solemeseydı :)

éLLa Çiça dedi ki...

bence sen daha yetersizsin :) serdar ve gözgöze gelmek mi iyyyyy . nikos'tan sonra serdar ortac'la burun buruna gelmek nasil bi duygu :)

missipisi dedi ki...

ya benim de retinamda yırtık vardı. argon lazer diye bir ameliyatla hallediverildi.

nuts wardrobe fashion dedi ki...

ne guzel yazmissin ;)


http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş :)

Adsız dedi ki...

Interesting olacak yalnız. Hem o nasıl bir cümledir? Konuşma dili falan diye gramere iyice eziyet edilmiş sanki.