18 Eylül 2012 Salı

Kirisik kremi bütün küfürlerin anasidir. !





Tirnaklarimizi istedigimiz zaman, istedigimiz renge boyadigimiz gibi, hayatimizi da ruh halimize göre cesit cesit rengarenk boyayip, ustune de bir parlaticiyla cila cekebildigimizi hayal edin.. Ya da kaderimizin pütürlü ve bozuk kisimlarina iki damla kapatici sürüp pürüzsüz bir hale getirebildigimizi, sürdügümüz kremlerle kirisikliklari önleyebildigimizi degil de, bir 10 yas geriye gittigimizi.. Negzel olurdu dimi.. Isvicreli bilim adamlarina selam olsun.



Ben bu hayallere dalarken, gercekler adeta annemin terligi olup firlatildi yuzume. ov$et , cok acidi galiba..!

Sorarim size hangi vicdansiz, dostunun dogum gununde kirisik kremi seti hediye eder? Aliye Rona görse "benden bile vicdansizmissin, ver elini öpuyum üstad" der el pence divan dururdu karsisinda.. Dusmani yapmaz insanin, ama benim canim dediklerim canimi aldi.. Senin kuzen kere ben .............................biiipp !

Insan alistira alistira söyler dimi, yaslandigimi. Bu durum bende $ok etkisi yaratinca, bünye kaldiramayip bu hale geldi iste. Bi gecede saclarim agardi resmen. Bknz: sekil A



Ben ne ara kirisik kremi kullanacak yasa geldim Yarepppiiimmmmmmm !



Sonrasinda ufak tefek teselli ödulleri alsam da nafile. Cizdim, oynamiyorum ! Ama bileklere asla hayir demem.



Bi de hos kokulara...
Bu yil bolbol dogum gunu ganimetleri geldi, herhalde sebebi su hasta ve yasli kadini sevindirip sevaba girmekti.. Berhudar olun evlatlarim.

12 yorum:

balböcükleri dedi ki...

dur anacım naaptın daha evlenecen çoluk çocuğa karışacan karnın çatlayacak bicikler süt toplayacak sonra aşşağı inecek.hey gidi gençlik heeeeeey.sen bana bide gözaltı kremi tavsiye et.gözaltı kremim yok.bekliyom he.

éLLa Çiça dedi ki...

ohooo icime su serptin mi desem depresyona soktun mu beni desem bilemedim serpil'cim :))) ben göz alti kremi kullanmiyordum acikcasi ama bu hediye edilen lancome iyiymis sevdim yani. ama o kadar pahali bir sey almasanda olur bence. aman ya ne gerek var yani bi ton para bayilmaya.. bak ne diycem kayisi cekirdegi yagi sür yuzune, butun kremlere on basar. super.

balböcükleri dedi ki...

evde kayısı çekirdeği yağı var yüzüme sürdüm bi fayda etmesi senin clınıc kremi sürüyorum şimdide e yaş 30 oldu yakındır buruşmam.gözaltlarıma müdahale etmem lazım.

Chuckmak dedi ki...

Skrattade mycket, syster. :D

Judy Abbott dedi ki...

o mango kokulu şey harika kokuyor, benim bazem yiyesim filan geliyor, bayılıyorum:)

Adsız dedi ki...

Nice yıllara :)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

oh no baddd kuzen diyerek seni izlemeye aliyorum...cok guldum yazina canim ya...:))

éLLa Çiça dedi ki...

* Chuckmak vad bra bror :)

* Judy evet harika kokuyor. arkonun da var böyle mandalina&mango olani ona da bayiliyorum

* tskler adsiz.

* Rozerin*in annesi :)) yuzunden gulucuk eksik olmasin.

éLLa Çiça dedi ki...

bu arada ben isin esprisindeyim, yoksa kuzenim bitanedir candir.

Grace Happy dedi ki...

ısveclı ısvıcrelı bızı bu durumlara soktu somon yerdım sımdı asısı cıktı bende dıyom neden buakadar cıllop cıldım var :) gecen gun ben konusurken annem agzıma bıldıgın caktı noluyo yaaa krızıne gırerken bır sey anlatırken 3562 mimik yapıyon yeter enafff ya diye cıldırdı bızımkı sanane ya yuz benım mımık benım dedım bu sefer kalcamı mıncırdı bende al ıste dedım kıehlsden kırısık kremı kullanıyorum yaslanmadık yas aldık :)

matias dedi ki...

senin yine kremin falan var biz napalım?
tırnaklarımız cıkarılmayı bekleyen nikotin pislikleriyle dolu:))

hippilazman dedi ki...

Merhaba,

Mimlendin! ^^ Mim seviyorsan seni mim ile ilgili detaylar linkine alalım =) Buradan: http://hippilazman.blogspot.com/2012/10/mim-5-sey.html






Sevgiler
Yej