17 Eylül 2012 Pazartesi

ooo diyır gad.



Hafif bir esinti, kiyiya vuran dalga sesleri, masanda karpuzun kavunun, plakta alaturka sarkilar, yaninda sevdigin bi kac kisi, tatli sohbetler.. huzur, huzur, huzur....



Yazin en guzel anidir yaz aksamlari, hatta bana sorarsaniz yilin en guzel anlaridir yaz aksamlari.



Burada oturup sakizli türk kahvesi esliginde dalga seslerini dinlemek kadar huzur verici bir sey olamaz.



Uykuya yenik dusmedigin, doya doya gunu batirdigin, gecenin gizemli büyüsüne kapildigin o püfür püfür anlar..

KI$ mevsimi gercekten gerekli miydi Allah'im? Olmayaydi noluuuuuurduuuuuuuuu ?
EE tabii sen daha iyi bilirsin yani, ama yine de insan neden diye sormadan edemiyor.. Tamam tamam sustum. Tövbe hasa, euzu besmele.

5 yorum:

SDarko dedi ki...

nolurduu harbiden ya :)

sade-siyah dedi ki...

mesela bazı şarkılar özellikle böyle yaz akşamları için yazılmış hissi uyandırır bende.. Yazın en güzel yanı serin, huzurlu, dost muhabbetleriyle gecen aksamları bana görede

ilhan dedi ki...

Kış da fena mı yani? Lapa lapa kar, sıcacık bir ev, tv.de diziler:)), şöminemiz, sobamız her neyse, hatta kedimiz, pişen kestaneler. Neyse kış da güzel işte. Ben de bloglarıma beklerim efendim.

ZeyneP dedi ki...

Bu arada "hey dostum sadece biraz eglenmek istemi$tik
sorun istemiyorum lanet olsun ahbap!
eklendin tamam mi!?
$imdi o silahi yava$ca yere birak ve yorumunu yaz..
istediklerini yaptik hadi.." iyiymiş :D

Mevsimi sevdiren insanlardır. (Mekan mıydı yoksa o?) Mesela ben çok severim kalorifere yaslanıp, kahve (yerine göre bi sıcak şarap) eşliğinde sokaktan gelip geçenleri seyretmeyi. Kendine bööyle yüksek katta bir kafe bulacaksın mesela. Bazen arkadaşlarınla gideceksin, bazen yalnız; kitap okumaya mesela. Mesela cam kenarında bir masan olacak, hep oraya oturmaya çalışacaksın. Kafeye girip de oraya oturanları görünce mesela, asabi bir bakış fırlatacaksın. Hatta cafe biraz Jehan çalacak biraz Sarah. (Ankara kışlarını/Kitapkurdu kafeyi özleyen okuyucu yorumu)

éLLa Çiça dedi ki...

siz kutuplarda kisi hic yasamadiniz tabi canlarim benim. Turkiye'deyken ben de cok severdim kis mevsimini. ama burda yazi özler olduk.