17 Ekim 2012 Çarşamba

Bugün günlerden 'bosanda semerini ye' günü..

1 fincan moka kahve,
4 bardak cay,
2 lahmacun,
2 balikli tost,
1 cupcake,
3 donut,
2 recelli cörek,
1 tavuk tanduri,
1 yesil elma,
1 kase ispanak, ( ki hic sevmem, onu bile yedim dusunun)
1 kase kuru kayisi,
3 dilim ekmek,
hic su..

Biri beni durdursuuuuuuuuuunn!

Benim mide organliktan cikti, sanirsin cöp poseti..
Normalde cok istahli biri degilimdir ama bugunlerde kendime hakim olamiyorum, buzdolabinin önunden ayrilamiyorum bir turlu, surekli mutfak dolaplarinda abur cubur ariyorum..
Annemin butun israrlarina ragmen yemek yemeyen ben, simdi tam tersi "ondan da vir, bundan da vir,  accuk daha koy" replikleriyle dolasiyorum. Patlayana kadar yiyip, pantolonun dugmesini acip göbegini kasiya kasiya tv'ye bakan hanzolara döndum. Itiraf etmeliyim ki hayat onlara guzelmis. Acayip keyifli valla.

Yazin o kilolari verirken anamiz agladi, haftalarca ugrastik, iki gunde geri almak hak revami hanimlar. Yok mudur bu isin bi hal caresi?


Laaaaan kis geldi, depresyona mi giriyorum yoksaaa!
Aranizda psikolog olan var miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ?





12 yorum:

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Bende bu aralar öyle ne ararsan dolduruyorum midemi stresten galiba.
İlk okudugumda
"ne yazmış bu deli kız" diye düşündüm açıkcası ama aynı şeyleri inan bende yaşıyorum :))

Pink Umbrella dedi ki...

aaa,neyseki yalnız değilmişim,vallahi içim rahatladı:)))geçici bir süreç olduğuna inanıyorum(umarım) ve hepimize afiyet olsun diyorum.(bu arada bu resimler koyulur mu?canım o ilk resimdeki brownimsi cupcake'ten istedi)

su can dedi ki...

sen bir an önce kan şekerine baktır bence:/ hiç adetin değilken birden yemeğe saldırdıysan hipoglisemi olabilir gibime geldi. umarım çıkmaz ama tedbirli olmakta fayda var:)

Grace Happy dedi ki...

yo yo bunların hıcbırını yemedıgını sole bana :)

♥Stylish Tricks♥ dedi ki...

Yaaa tam da yatıcakken oldu mu şimdiii , nası canım çektii ... Afiet olsun , hepimize oluyo öyle dönemler ,keyfini çıkar tatlımm :)
Sevgilerr

emine dedi ki...

al benden de o kadar.sınavı atlattım patlayana kadar yiyorum görenler şaşırıyor stresten üzerime gelmeyin depresyondayım diorum:))hele tatlıya olan düşkünlüğümü sorma baklavıcının oğlu istemeye gelse varıcam gümbürtiye bu aralar gözüm döndü:))

éLLa Çiça dedi ki...

* Fashion, Makeup, Accessories, Food, yalniz olmasigima sevindim desem bencillik mi etmis olurum :)

* Pink Umbrella klube hosgeldin :) valla bilemiyorum umarim gecicidir.

* su can, anladigim kadariyla bu konularda bilgilisi su'cum. hakli olabilirsin kan sekerim dusuyor olabilir cunku daha cok sekerli seylere yöneliyorum, ki pek aram yoktur aslinda. dikkate alicam yorumunu, cok tesekkur ederim.

* Grace yemedim, daha cok cignemeden yuttum denilebilir :(

* ♥Stylish Tricks♥ ay kiyamam ya afedersin :/

* emine hahaha ben de pastalari pek severim pastaciya mi varsam :)

esrabetul dedi ki...

ben bakarken doydum =)

esra betül

AssoRTieK dedi ki...

hepsi enfess gözüküyor,o reçelli çöreğin tarifini alalım lütfen :)

Boş işler müdüresi dedi ki...

bize hergün boşan da semerini ye günü.Deliye hergün bayram gibi birşey O_o

aileBiz dedi ki...

Tam "yuhh bea hepsini yedin mi diyecektim ki, sayfanın sonunda resimleri gördüm!
Ne diyeyim "haklısın arkadaş, hepsini ye!":) Ben olsam bende aynını yapardım..

Bu arada psikolojik danışmanım!:)

baharın kızı dedi ki...

Ye cnm ye..yarın olmeyecegimiz ne malum