11 Ekim 2012 Perşembe

ins cnm ya :)


"Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz iyi olsun" derler ya, külliyen yalan..! Yok öyle bir dünya. Bi kere insanin ruh hali hava durumuyla dogru orantili. Günes isiginin, insanin yasama sevinci uzerindeki etkisi yadsinamaz bir gercek.. Isvec'te sicaklik suan 4 derece, dogal olarak modumda havamda sifirin altinda.

Bu soguk gunlerde uzun suren ugraslarimin sonunda butun bi gunu bos bos gecirmeyi basariyorum.. yoruluyorum gercekten. hicbir sey yapmamak kolay degil..



Bu pencereyi görur görmez kafamin icinde bi dolu yesilcam replikleri yankilandi. Pembe renk kismini yesille degistirirseniz ne demek istedigimi anlarsiniz. Her ne kadar kuaför salonuna ait olsa da, size de sicak bir yuvayi cagristirmiyor mu bu pencere?



Yemekleri ölcu kullanmadan tutturan kizla olur beyler. unutmayin.

Bu arada hanimlar  o masadaki tostlar hakkinda tïyolar vermek istiyorum. ben sahsen tadina bayildim, sizi de böyle bir lezzetten mahrum etmek istemem. Icindekiler tavuk ve kasar peyniri. Daha sonra tostu mayonezli avokado sosuna batirarak yiyyorsunuz...
mmmmmmmmmmmmMMmmmmmMmmmmMMMMmmm yine aciktim galiba..




kolay kolay yabanci sarkilari begenmem ama bu sarkiyi cok seviyorum. :)

Daddy I fallen for a monster
Somehow he's scaring me to death
He's big and he's bad I love him like mad
Mumma he's the best I ever had
Daddy I fallen for a monster
He got a Black Heart

8 yorum:

Ayshenur dedi ki...

o pencereye bakmaya doyamadm oyle bi guzelms yani ;)burasıda(ankara) bgn kapkaranlık ve soguk hıcc hos dgl ya soguk olsa da günes olsn demeye basladk bile :(

vanessa mercado dedi ki...

Nice post! I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes. Thank's! Kisses from VV!! :)

Ertan dedi ki...

Sofradaki tostlar harika sofra harika görüntü harika her şey mükemmel tek kötü olan o yemekleri tadamıyoruz :)) Soğuk kış günlerinde sıcacık bir sofra

Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

soğuklar iyidir ya :)

éLLa Çiça dedi ki...

* Ayshenur burasi Ankara'dan on tabaka fazla.

* vanessa mercado thanks bebisim :)

* Ertan yorum atabilmen icin blogger olman sart degil:) sormussun madem söyliyim dedim. tskler :)

* Mokoko Cumhuriyeti ayni fikirde degilim :)

begum erer dedi ki...

parlak ojeye ba-yıl-dım! :)

http://bgcloset.blogspot.com/

Kalbim yas'ta dedi ki...

Ella ya ne olur o tostlari nasil yaptini detayli olarak bir post`ta yazsana ne olurrrrr canm cok cekti :((
uzun zamandr beni heycanlandiran tek sey yemek :D yaz tammami?
öpucukler<3

éLLa Çiça dedi ki...

canim benim, arkadasim yapmis onlari henuz ben de evde denemedim. denersem söz bununla ilgili bi post yaparim. ama cok fazla zor bi yani yok. tavuklari önce tost makinasinda izgara yapip pisirmis, istersen sen önce tavuklari hasla daha kolay olur.