18 Ekim 2012 Perşembe

Moda dediler taktik.



Üst üstte incik boncuk takmanin adi moda olmus, biz de ayak uyduralim dedik. Kambersiz dügün olur mu?
Bu kadar cok incik boncugu, görmemis gibi takip takistirmanin mantikli bi aciklamasi vardir herhalde. Degil mi saygideger modacilar ?


 $Ik olsun veya olmasin, yakissin veya yakismasin moda deyince akan sular duruyor. Her ne kadar bazilarimiz icin farkli görunmek, özgun olmak ön planda olsa da, bazilarimiz icinse bir biriyle ayni tarzi yakalamak, ayni stillere yönelmek öncelikli olabiliyor. Tabii ki begendigimiz tarzlardan esinlenebiliriz, caga ayak uydurabiliriz, kastettigim sey bu degil. Ama bazen moda kisvesi altinda bazi seyler o kadar abartiliyor ki, "bakin ben modaya uyuyorum" mesaji vermek adina sacma sapan, rüküs mü rüküs stillerle isin cilkini cikartabiliyorlar. Asil enteresan olan da,  bu akimlarin cig gibi buyuyor olmasi..  Ne güzel demis canim atalarim "delinin biri bir kuyuya tas atmis kirk akilli cikaramamis" . Canimsin atasözü.

 Tam aksi olanlar da var elbet, zaten o insanlar tavirlariyla, tarzlariyla ve duruslariyla kendilerini belli ediyorlar ( sözum meclisten asiri). Ne ögreniyorsak onlardan ögreniyoruz, seviyoruz hepicigini.

Bu arada farkinda misiniz, artik her gun bir post giriyorum. maasallah diyin, dilinizi isirin.

15 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Çok güzeeeel :)))

♥Stylish Tricks♥ dedi ki...

Kesinlikle haklısıınn , olduk olmadık herkes uygulayınca çook sırıtıyor ama ben seninkileri çook yakıştırdım ;)

Melislicious dedi ki...

güzel olmuş bence, ben de takılarımı kendim yaptığım için, bazen sırf göstermek için, bol bol deli kızın çeyizi gibi takıyorum kollarıma:))) ama iyi de geliyo:P

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Çokda şeker olmuş :)

ertan dedi ki...

Ella takıların çok güzel , arka fonda duran o yuvarlak robotumsu şey nedir saatmi o

*SİMONE* dedi ki...

oh be ben yalnız değilmişim bu konuda... :)

esrabetul dedi ki...

sadelikten yanayım

esra betül

Ece dedi ki...

Çooook güzel olmuş armparty'in ama özellikle o güllü bilekliğe ba-yıl-dım! :)

hayran dedi ki...

ya arkadaşım sende ne var bole ne giysen yakısıyor, stockholme tasınıcam sonunda bu güzellikten mahrum kalmamak için

Grace Happy dedi ki...

valla özgünlük yakalanması zor sürü psıkolojısı ıse hepımızın bazen ıstemeden de olsa yaptıgı seydır ben nedense cok tutulan seyı kesınlıkle almam yıllar gecer oyle alırım cok komık bazen cıdden yıllar sonra gıyebılıyorum o modayı

Manoel Carlos Alves dedi ki...

Passei, vi. li e gostei muito do seu blog. Parabéns pelo conteúdo do seu blog... Aguardo a sua visita em meu blog e se possível siga-o e vote em meu blog para o PRÊMIO TOP BLOG 2012. http://inkdesignerstampas.blogspot.com

Zombi dedi ki...

modayı çok güzel yorumlamışssın ağzına sağlık :D

Duy'un Renkleri dedi ki...

Çiçekli olan bilekliğe çok rahat aşık olabilirim! Güle güle kullan :)

éLLa Çiça dedi ki...

* nasli_ tsk ederim :)

* Stylish Tricks begenmene sevindim :)

* Melislicious cok özeniyorum sizin gibi yetenekli insanlara inan. malzeme sIkIntisi olmasa buralarda belki bende denerdim yapmayi. hazirlardan daha guzel takilarin var bu arada, brova sana.

* Fashion, Makeup sensin seker :)

*ertam radyo o :) flash diskle birlikte muzik calar konumuna da gecebiliyor. ayni zamanda saat göstergeside var ama genelde kapali durur o.

* SIMONE bendensin demek ;)

* esrabetul ben de öyleyim aslinda. sade $IklIk en guzeli.

* Ece dogum gunu hediyesiydi o. h&m den almis, yolun duserse hm'e bulursun belki. tsk ederim.

* hayran aa-aaa-aaa hayranimda varmis demek, cok heyecanlandim bak simdi. gel len.

* Grace inanmazsin belki ama ben de seninle ayni fikirdeyim. herkesin giydigini giymekten pek hoslanmam.

* Monoel yes bacim yrs.

* Zombi tenk yu beyb.

* Duy'un renkleri, cicekli bileklik senin köpeeen ossun. sagol

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Pretty pictures! I love your armcandy!! The bracelet with the roses and the studded golden one are my favourits!! Perfect combination!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com