8 Ekim 2012 Pazartesi

Nostaljik..


Samimiyetsiz gulusler, sahte dostluklar, askla ilgisi olmayan ama ask diye tabir edilen vicik vicik iliskiler, cikar ugruna cevrilen dolaplar....
Modern zamanlar bana göre degil, istifa ediyorum..

Kafa yapim, yasayis tarzim, kisiligim daha cok 70'li yillara yakisirdi sanirim. Nostaljinin buyusune kapilip, kendimi o caglarda yasarken hayal ettigim cok olmustur. Belkide bu yuzden hic bi zaman cagin genclerine tam anlamiyla ayak uyduramadim. Reankarnasyon diye bir sey olsaydi, bundan önceki hayatimda bir Lady ya da bir kontez olduguma inanabilirdim.. Asalete ve nostaljiye olan merakima ragmen suan sadece bir pacozdan ibaret olmamin baska bir aciklamasi olamazdi herhalde.

50'lilerin modasi, Asaleti simgeleyen inciler, Fransiz stili giyim tarzi.

70'lerin efsanevi asklari..

80'lerin guftesi bestesi simdikiler kadar yavan ve basit olmayan, belki de aylarca, yillarca emek verilen, ruha isleyen o sahane sarkilari..

Jö'mö pa sibuple..


Bu yönumu bilen muhterem dostlarim, beni neyin cezbedecegini cok iyi biliyorlar. Bu zarif parca taaa Iran'lardan daglari denizleri asip avucuma kondu.. Elime her aldigimda sarayin bi kösesine kapatilmis, cariye gibi hissediyorum kendimi. ah ben ve benim su hayal dunyam.

27 yasindaysaniz hayat cok boktan. Cedric denen sipanin bile hayati benimkinden renkli.

Bu sarkida benden size günün kiyagi olsun.. Iyi dinlemeler efenim, yuksek musadelerinizle ben istirahate cekiliciim. Esen kalin.

10 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

bazen bende öyle oluyorum.hatta bazen değil her zaman..sanki ben bu devre değil hatta bildiğin o zeus hera dönemine aitmişim gibi gelir efes antik kente her gittiğimde büyülenir yapışırım..
Ojen çok güzelmiş :)

chfashiontrend dedi ki...

süper yazmışsın...100 kişiye sor 99 u ayyy ben de böyle düşünüyorum der ama icraat yok:)

Amerika Günleri dedi ki...

Gülden Karaböcek deyince aklıma Dilek Taşı gelir...

Merve dedi ki...

ayy benim de var bundannn :) kullanmıyorum ama saklıyorum çok kıymetli bi paraya almadım ama değerli bişi gibi benim gözümde.

Adsız dedi ki...

tatlı kız senin ençok bu yönünü seviyorum kendinle nede güzel dalga geçiyosun.evet ruhu asil olanların üstünkörü ilişkiler ve zamanda işi zor gerçek aşkı ,dostluğu güzellikleri bulman dileğiyle

éLLa Çiça dedi ki...

sizi seviyoree <3

Grace Happy dedi ki...

hahahah sapsalsın kızım sen cedric bıle daha ıyı hayat suruyormus :) buarada bayıldım ne de hostur o sey oyle

TAYFUN EREN BAĞCI dedi ki...

İlk fotoğraftaki hanfendi çok güzelmiş yaaa... bakakaldım sonra ne yapıyosun dedim kendi kendime yazıyı okudum, çok beğendim yazınızı ve sitenizi. tebrikler ;)

Anisa Diko dedi ki...

Katılıyorum canım sana aynen öylee 27 yaşındayım bende ve bu çağa ayak uyduramıyorum cidden :)).

éLLa Çiça dedi ki...

* garce ahahaha greeeeeeeys :) dogru diyorum kizim ciddiyim bak.

* TAYFUN EREN BAGCI tesekkur ederim cok naziksiniz.

* Anisa Diko kader arkadasim diyebilir miyim sana?