9 Ekim 2012 Salı

Vampirler, kurt adamlar, cadilar..


Vampirler, kurt adamlar, buyuculer biz kucukken anlatilan korkunc hikayelerden ibaretken, gunumuz görsel medyasinda o kadar populer bir hale geldi ki, gercekten varolsalar insanlar korkmak söyle dursun sevgili olmak icin siraya girerdi herhalde.. Ortalik "isir beni Damooon" diye ciglik atan kizlarla dolu.

Twilight, ardindan The vampire diaries, sonrasinda Merlin buyuk yanki uyandirdi.. Ne kadar elestirirseniz elestirin, ne kadar sacma ve kurgusal bulursaniz bulun, bir kere izlediginiz an bir daha birakamiyorsunuz. Bagimlilik yapiyor.
Bi oturusta koca bi sezonu izleyen kisi olarak size tavsiyem, merakiniza yenik dusmemeniz. Eger hala bir gaflete dusup "play" tusuna basmadiysaniz sanslisiniz demektir. Aksi halde benim gibi bir dolu isiniz varken buldugunuz her firsatta oturup arka arkaya dizi izlemek gibi dönusu olmayan bir yola girer ve psikopata baglarsiniz. Tecrube konusuyor.


10 yorum:

Grace Happy dedi ki...

yok anacım bız adam olmayız ben bıle montepulcıanoya gıdıp kollarımı acıp kollarımı acaydımda o ıdıot bella kurtaracagına ben kurtaraydım senı dedım ama olmadı ben daha guzelım dedım ama yapımcılar gormedı goremedı bende bu gorseldekı gıbı elıme bır fıncan dolusu sey (ıcındekını bahsetmeyecegım :) alıp ızlerım merlının kulaklarınada ayrıca hastayım

doctorsherLock dedi ki...

popülarite özellikle Twilight'ın akabinde tavan yaptı her ergen dizisinde vampir-kurtadam ya da cadı imajı yani nesil onları seviyor hatta ısırılmayı bekliyor..

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Haklısınız. Bende günlükleri ve Merlin'i izliyorum. Ama tvden. :)

cem dedi ki...

ben o hataya lost ve terminator sarah connor da düşmüştüm. sonra geçti

audrey dedi ki...

haha true bloodın 4 sezonunu ben de arka arkaya seyretmiştim deliler gibi..

Adsız dedi ki...

merlinin son sezonu olcak bu :(( izlemediysen ilk bölümü cumartesiydi.(loliş)

éLLa Çiça dedi ki...

* Garce Happy harcaniyoruz buralarda.. Bizim Bella'dan Elena'dan neyimiz eksik dimi.

* doctorsherlock evet aynen ondan :)

* Uyusuk Hayalperest ben cok gec basladim ikisini de izlemeye.

* cem ben de butun sezonlari bitirdim sayilir. gecicek insallah, iyilescem :)

* audrey ay dur isim verme öyle. simdi ona da baslarsam fena olur.

* Adsiz evet lolis izledim :)

Adsız dedi ki...

ella ben üni. sınavına hazırlanırken rapor aldım bu sene evde ders çalışacağıma vampir günlüklerini bitirdim sonra da sherlock u sonra da the big bang theory yi sonra da sonra da..
liste uzar gider :)

Gaby de Modacapital dedi ki...

Hi!! :)
I really like your blog, I´m following you :D
... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
Kisses!
http://modacapital-blog.com

ShebSel Detaylar dedi ki...

Teen Wolf, True Blood da var bir de bunların kitap serileri var ben bir de o kitapları da okuyorum :) hatta teenager kitaplarını bile ben 4. evredeyim tedaviler yanıt vermiyor, kaçın kurtarın kendinizi