19 Kasım 2012 Pazartesi

Beklenen bebiş geldi..

Bundan üç hafta kadar önce ikinci kez teyze oldum. Doğum anında ablamın yanındaydım ve miniğimizin göbek bağını bile kestim. Hatta ebelere ve hemşirelere o kadar yardımım dokundu ki, bi ara tıp eğitimi aldın mı, daha önce kaç kez doğuma girdin fakan dediler :) sadece sıkı bir gözlemciyim o kadar. Ama bu kadar cesur olduğumu ben de bilmiyordum. 


Muhteşem bi duygu. Allah isteyen herkese nasip etsin. Azra'dan sonra bir de Ayça'mız oldu. Onlar benim herşeyim, prenseslerime maaşallah diyin.

27 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok güzel bi duygu olmalı, çok tebrik ederim, maaşallah bebişe:)))

♥Stylish Tricks♥ dedi ki...

Yeğen sevgisi muhteem bişey cidden ... Mutlu , sağlıklı bi ömür diliyorum miniğe ;)

ayse dedi ki...

Masallah darisi bize olur insALLAH

*SİMONE* dedi ki...

darısı başına , başımıza :) teyze, hala olmakta bi yere kadar :P
allah analı babalı kardeşli teyzeli büyütsün bebişinizi...

Begüm Eryıldız dedi ki...

Allah mutlu upuzun bir ömür nasip etsin inşallah küçük meleğe ;)

Zelal Beşiş dedi ki...

şu bebekler keşke hep ilk gün ki güzelliklerinde kalsalar büyüdükçe yaramazlıklarıyla en çok annelerini sonrada ablalarını teyzelerini delirtmeseler keşke (: çok güzel bi geleceği olur umarım (:

mel_erg dedi ki...

Güzel günlerde buyutun inşallah..

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

allah sağlıklı uzun bi ömür versin..okurken fenalaştım. değil göbek bağı kesmek hamile ablamın 8 aylık hamile göbeğine dokunamadım ben korkudan.. çok cesurmuşsun valla:)) sevgiler

Sayın KARACA dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürler versin küçük meleğe :)

Adsız dedi ki...

aşkımmmmmmmm benimmmmm blogların prensesiii teyzesi yer bitirir onu :))) loliş

éLLa Çiça dedi ki...

Çok tşkler :)

éLLa Çiça dedi ki...

Evet gerçekten öyle. İki tane yeğenim ikisi de benim herşeyim.

éLLa Çiça dedi ki...

Amin amin Allah isteyen herkese nasip etsin

éLLa Çiça dedi ki...

Canım benim çok tşk ederim. Amin ecmain

éLLa Çiça dedi ki...

Amin, sağol güzel dileklerin için.

éLLa Çiça dedi ki...

Görünüşe bakılırsa sen de bi annesin :) amin

éLLa Çiça dedi ki...

Teşekkür ederiz.

éLLa Çiça dedi ki...

Belki inanmazsın ama ben de karnına hiç dokunamıyordum. Kan görmeye de hastanelerede dayanamazdın ama o an sevdiğin bir insanın acı çektiğini gördüğünde düşündüğün tek şey nasıl yardım edebileceğin oluyor. Herşeyi göze alıyorsun bu uğurda.

éLLa Çiça dedi ki...

Amin cümlemizinkine inşallah

éLLa Çiça dedi ki...

Benden arta kalırsa yersin tabii :)

gooogoook dedi ki...

Yeğen sevgisi bambaşka birşey gerçekten. Allah mutlu ve uzun sağlıklı bir ömür versin:).

éLLa Çiça dedi ki...

Amin çok tşk ederim cümlemizinkine inşallah

Fulyanna dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürler versin minik kuzuya :)

olur gider dedi ki...

Bende haftaya hangi gün olduğu belli değil ama hala olacağım :) farklı bir sevgi olsa gerek, anneli babalı mutlu her daim huzurlu olsunlar inşallah :))

yeljoo twoB dedi ki...

çok hoş!

Gül dedi ki...

ay çok tatlı maşallah.. allah analı babalı büyütsün..

Grace Happy dedi ki...

oley yenı bır mınık dunyaya gozlerını actı demek oley hos gelmıs aramıza