28 Kasım 2012 Çarşamba

Doymadim doyamadim sömurmeye seni ben | Hükümet style..

Sevdicegine, bogaz kenarinda bir arabanin ön kaputuna yaslanip "seviyorum uleeeynnnnn, seviyoruumm" demek, sonrasinda agaclar arasinda kovalamac oynamak kalmadi artik.
 Gecen gun bi yerde duydum, esas oglan kiza diyor ki "Sevme kızım beni, ben bir serseriyem " :) Dilime dolandi gunlerdir, Adana sivesiyle onun taklidini yapiyorum..

Eskiden isterdik ki asklar tertemiz olsun iliskiler tertemiz olsun, simdi öyle degil. Eskiden iki gönul bir olunca kucucuk bir ev bile olsa yetiyordu simdi yetmiyor. 80 yasina gelmis, burus burus olmus nineler bile program program gezip kriter sayiyorlar.

Gecmisten bugune cok sey degisti.. Bu durum gunluk hayata da , imara da , ask hayatimiza da , her yere yansimis vaziyette.. Artik uzerinde o ask mesk yasanan cimenler, bogazdaki yesil alanlar imara aciliyormus, doymadilar yiye yiye demek ki. Politikacilikta zaten esas amac sifirdan baslayip konumun getirdigi imkanlarla para kazanmak. Para kazandiktan sonraysa, artik siyasetin imkanlarindan da yararlanmaya baslamak. Parayi bulmus ama vizyonu olmayan son derece maganda tipsin napcaksin. Kuru kuruya parayi bulmussun,  senin de destekledigin siyasi yapinin Turkiye'de cok iyi isler yaptigini dusunuyorsun, yetkinin sende oldugunu dusunuyorsun, hangi konuya el atsan iki telefonla, bi kanun duzenlemesiyle o konunun hallolacagini dusunuyorsun. Istedigin yere ev yapip, istedigin yere yerlesebilecegini dusunuyorsun.. Oranin imara kapali olmasinin senin adina hic bir sorun teskil etmedigini dusunuyorsun. Ya nolacagdii. yaparsin tabii.

Hukumet bogazici kanununda yapilacak degisiklikle istanbul bogazini imara aciyor. Valla bravo. Biz de gidip bogazin cevresindeki evleri seyretmek icin can atiyorduk zaten. Babalar parayi bulunca, gözu bogaza dikdiler demek ki. Nasilsa buna tantana edenin, ses yukseltenin iki camasir makinalik isi var. Kisinda bi ton kömur, karsiliginda bogaz al, ohh kebap... Butun bankalarimiz, sirketlerimiz Avrupa ve Amerika'ya satilmis durumda zaten.. Yiyin, yedirin evladim. Sömur sömurebildigince, semir semirebildigince..

Neyse aslinda bugun bahsedecegim konu bu degildi ama tepem atti, aksam aksam deginmeden edemedim. Hepimiz neticede evden ise isten eve modunda yogunuz, aksamlari da árd ardina izledigimiz dizilerle beyinimizi o kadar mesgul ediyoruz ki, bi sekilde ayakta uyutulmamiz, hatta horlaya horlaya uyutuluyor olmamiza sasirmak gerek.

Benim halim budur. Beni merak eden canim cigerim izlengeclerime, görsel olarak kisa bi özet.

is disindaki bos vakitlerimin cogunu yegenim Ayca'yla geciriyorum.. Minno$um her gecen gun dahada guzellesiyor, ayni ben. hehe




 





Mubarek muharrem ayi munasebetiyle asuremizi kaynattik. Avrupa'da yasiyor olabiliriz ama geleneklerimizi unutmadik. Bu da Turkiye'deki bati özentilerine kapak olsun..

 


Dunyanin en lezzetli sandiviclerini yapmakta Mogolistan'li arkadasimiz Baggi'nin ustune tanimam..


Instagram adresimi vermeyi unutmusum size http://instagram.com/ella_cica/




 
Isvec'te bugun lapa lapa kar yagiyor.. Kasvetli havasina grilerle uyum saglayalim dedik..
 
 


alelacele yazilmis bi yazinin daha sonuna geldik. esen kalin yavruslar.

16 yorum:

missisgamze dedi ki...

Ella ülkede durum kötüden rezalete doğru gidiyor. Hükümet bir yandan Muhteşem Yüzyıl'la uğraşıyor, heyhaaat...

Onun dışında aşure! Biz İstanbul'da daha bir kap yiyebilmiş değiliz. Sizi tebrik ettim.

Kar yağması çok kötü. İstanbul'da mikemmel, güneşli, tamam soğuk ama ışıl ışıl hava var. Küresel ısınmasak iyiydi ama böyle sıcak havalar canımı yesin yaa :)

Muguet Diy dedi ki...

ama çok içten ve sempatik bir post olmuş ki. türkiyede durumlar kötü, bloglarsa kafa dağıtmak için bire bir bence, ama kafayı blogla bozmamak şartıyla.=) benim de kendin yap blogum var, olur da ilgini çekerse;) http://muguettt.blogspot.com

Aycan dedi ki...

çok haklısın valla. Çpk sevdim bloğunu :) instagramda da izlemeye aldım seni canım.

*SİMONE* dedi ki...

paskalya da yumurta bile geldiği halde bir kap aşure gelmeyen bir semtte yaşayacağıma oralarda yaşasam daha çok gelenek görenek görürdüm demek :(
bu arada son resmi galata sandım ya laa ! :)

éLLa Çiça dedi ki...

Aaaahhhh ciğerimi dağladın şuan var ya. Bizim burda dinimiz donuyor yaaaeeeeeeee ! Haksızlık bu !

éLLa Çiça dedi ki...

Tşk ederim evet bloglar candır, ben fazla vakit ayıranıyorum ama bu aralar okuyamıyorum pek blogları

éLLa Çiça dedi ki...

Tşk ederim canım hoşgelmişsen sefalar getirmişsen

éLLa Çiça dedi ki...

Eee napacaksın Avrupa bize özenir biz Avrupa'ya. Dünya tersine.

Adsız dedi ki...

daha çok post yazmaman gerçekten çok yazık!

Merve dedi ki...

maşallah annelik çok yakışmış :)

éLLa Çiça dedi ki...

Hayat gailesinden vakit kalmiyor bloga :(

éLLa Çiça dedi ki...

Henuz annelik mertebesine ulasamadim, teyzelikle idare ediyorum :)

TAYFUN EREN BAĞCI dedi ki...

minik eller, minik ayaklar :)

Grace Happy dedi ki...

bız ulkeden kacıyoruz dayanamayıp donuyoruz uc gun gecmeden anam ne dıye dondum oluyoruz :) bız de haller boyle ama o mınnık popos yenır kı

éLLa Çiça dedi ki...

Ahh ahh iyi bilirim o gelgitleri

Adsız dedi ki...

üç bin tane takipçim var diye hava atıyorsun ama takipçilerin sadece var yazılarını okumuyor okusa annelik mertebesine ulaşmışsın diye yorum atmazlar.