21 Aralık 2012 Cuma

Bugün de aşık olmadım, Allah kabul etsin.

Herşey olacağına varır diyorum, herşey olacağına varmıyor...
Ama ne diyoruuuuzzz ? yıkılmadık ayaktayız diyoruzzzzzzz Mayalara inat..
Benim takvimime göre dünya 3 günlük, keyfini cikarin..

Sirince'deki yuzyilin sazanlarina dönduklerinde ölü taklidi yapalimda, hayalkirikligina ugramasinlar bari :)

Cümleten geçmiş olsun..
 
 
Günün sarkisi Frida bacimizdan geliyor.. Come closer to me
Yani diyor ki;  yanaşşşşş yamacima sevdicegim.. !

11 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok hazırlamıştık kendimizi kıyamete ama olmadı bu sefer:)))) şarkı çok güzelmiş çok sevdim.. travis'in closer'ını da iyidir, iki closer da favorim artık:)

Elsanın Dünyası dedi ki...

cidden geçmiş olsuunnnn:)

Adsız dedi ki...

oohhh rahat bir nefes aldırdın bana ella
aşık olmadıysan hala şansım var demektir bu. .)))
yine çok bir pic'sinle çıktın karşımıza
dünya da takvim üç günlüktür katılıyorum sana dün, bugün, yarın
takvimler güzelliğinden bir şey alamamış ella
dün de güzeldin, bugün de ve eminim yarında güzel olacaksın ella

anın tadını çıkaracaksın bu hayatta.
aşkı sevgiyle yoğuracaksın, kıvama geldikten sonra önceden ısıtılmış fırına göndreceksin dikkat yakmayacaksın ama olgunlaşana kadar ısıtacaksın onu,

DR SURGEON

murathan dedi ki...

o da olur bir gun sikma canini... bence bu sene bulacaksin bi tane sevgili. mutlu ol ella.

tinimini dedi ki...

bugün de aşık oldum :)

olur gider dedi ki...

Şarkıya bayıldım :)

Grace Happy dedi ki...

aman bız bıze yeterız ya :) gel sana ceo ayarlıcam ama buraya tasınmam lazım :)o kıpte ne guzelmıs :)

Adsız dedi ki...

dikkat ettim de fotoğraflarda yüz kısmı yavaş yavaş açılıyor :) Sansüre hayır :D
Ahmet

Adsız dedi ki...

ella o senin oturma odan mı? oranın bir fotoğrafını çekebilirmisin? kırmızının oturma odasında ki uyumunu çok merak ediyorum.. kendi salonumda deniyorum fikir edinmek istiyorum....

bana çok faydan dokunmuş olur...

blogun muhteşem ilk açtıım blog herseferinde seninki oluyor!

éLLa Çiça dedi ki...

* Melislicious evet ben de cok seviyorum bu sarkiyi :)

* Elsa'nin dunyasi cumleten :)

* Adsiz wuhuuu hayranlarim varmista haberim yok.

* murathan insallah, dinimiz amin :)

* tinimini Allah kabul etsin bacim :)

* olur gider negzel negzel :)

* Grace valla öyle bi iyilik yapsan pilimi pirtimi toplar gelirim. alir bohcami kacarim sana :))

* Adsiz hahaha alistira alistira ha :p

* Adsiz hayir benim oturma odam degil bi arkadasimin oturma odasi. siyah beyaz ve kirmizi mobilyalarla dekore etmis ben cok begendim. zevklidir kendisi. siyah koltuklar, beyaz sehpa ve tv unitesi, geri objeler, koltuklar ise kirmizi. deneyebilirsin.

second life dedi ki...

ilk defa nasıl düştüğümü bilemediğim bir blogger'in içinde kendimi buldum ve de sanırım seni..Yazılarının birçoğunu okudum sen anlatılmaz sadece YAŞANIRSIN..HOŞÇAKAL