9 Aralık 2012 Pazar

Hal böyle iken böyle..


“in a land of mist and a time of magic the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy. his name...Merlin''

Girisine bile hasta oldugum Merlin bu sezon sona eriyor, yastayim aney aney...

Haftasonlari ögleye kadar uyumanın keyfi pörfekt.. Fekat uzerinde pijamalarin elinde cayin kahven, ekranda en sevdigin dizin oldugunda vat e vandırful vörld !!! diye bagirasi geliyor insanin.. Hele ki meteorolojinin verdigi bilgi söyleyse ;

 
sicacik evde tembellik etme keyfi paha bicilmez...

Ama maalesef guzel olan seyler hep kisa surermis... Cumayla pazar gecesi arasinda gecen sure isik hiziyla denk gibi... Yarindan itibaren gelecek haftasonu icin safak saymaya baslayacak dostlara selam eder, cömez bloggerlarin gözlerinden, kidemlilerin yanaklarindan minciririm..

10 yorum:

Melislicious dedi ki...

yaaaaa final sezonumuymuş? seviyodum yaa tamam komik canavarlar falan vardı ama iyiydi sarışın prens falan:)))

drwilldone dedi ki...

Ya bu senaristleri anlamıyorum.Daha Arthur Merlin'in büyücü olduğunu bile öğrenmedi, nasıl bitirirler diziyi :(

Pembe Deniz dedi ki...

İnsanın sevdiği şeyler ne çabuk bitiyor. Ya da sevince öyle tadı kalıyor :(

-15...

İyi ki orada değilim. Yoksa benim gibi nisan ayında bile üşüyen biri için çok kötü bir yaşam olurdu.

Sana kolay gelsin. Bol bitki çayı ve battaniye ile birlikte kal :)

İrem GÖKER dedi ki...

Bende seviyordum Mörlini olmadı şimdi :(

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Yorumlara bakılırsa, Merlin reyting kurbanı olmuş. Yazık, severdim bende. :)
teşekkürler, size de iyi haftalar.

*SİMONE* dedi ki...

yuuuoh -15 derece miiii ? vallahi kışı severim ama.. benim popom daha hiç -15 görmedi :D

NEŞELİ VE İNCİLİ GÜNLER dedi ki...

Çömez bloggerden selamlar :)

Adsız dedi ki...

aaahhmerlin bitiyomu yoksa büyücü büyüclüğün yasak olduğu bir ülke her sorunu çözen büyü olay, aşk, sevgi, nefret, savaş, entrika bence bitmemeliydi

film izle dedi ki...

Merline yazık olmuş :)

okan dedi ki...

ya arkadaş sana niye bu kadar özeniyorum anlamadım