16 Aralık 2012 Pazar

Some nights..



Her attigim adimda "bisey yapmali, bir faydasi dokunmali birilerine" diye diye kendime hayrim dokunmayinca farkettim gec kalmisligimi..

Olmasi gerekenler, olanlar ve olmasini istemediklerim arasinda köse kapmaca oynuyoruz sanki. Kaciyorum. Aslinda bosuna kosturup acele ediyoruz.Ne gecmis ne gelecek var. Sadece ve sadece su ana ver kendini. Dem bu demdir..Bundan sonraki her dakikam yolda buldugum para gibi . Harcarken en ufak bir tereddütüm olmayacak .




Mutfakta sekerin, dolapta bi kap yemegin, ev sahibi icin paran,ayda bir yakalandigin arkadaslarin icin iki cift lafin,gülümseyen yüzün varsa gerisi hikayeee..


Uykum gelince hep hayatin derinine iner sorgularim iste böyle. siz bir de beni ruyalar aleminde görun.Cok fantastik seyler kurguluyorum. Benim felsefemde bu kadar iste, kelimelerim sussuz pussuz siradan.Okudugunda bir anlam veremiyorsan yazdiklarima endiselenme. Her kelimenin kendi anlami var zaten , en azindan genel inanis o yönde .


Bi de bu seyin kokusu var beni benden alan.. Beni benden aldi, onu ona birakmiycam kehkeh..

Ruhunun gidaya ihtiyaci varsa bir an önce vermelisin istedigini.etraf sIkIcIdIr, o ana bir fon müzigi lazimdir . O da budur ;

Fun : Some nights

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hayat nedir bilir misin ella. hayat yaşamaya rağmen güzeldir bence. hayat sen, ben, aç kalan çocuk,soğukta titreyen evsiz, savaşta yaralanan asker, bedeni parçalanan canlı bomba, derslerine çalışmayan tembel kız, makale hazırlayan akademisyen, ameliyat yapan doktor, kahkaha atan çocuk, sevişen çiftler.... bilmeme daha saymalı mıyım. işte hayat tüm bu yaşamların bileşkesi. yani bireysel bağlamda hayat biçin biz belki bir hiçiz işte. eğer bir dostun varsa bu hayatta,eğer yokluğunla varlığın arasında bir fark hisettirdiğin birileri varsa, laflayabildiğin, baze kızabildiğin, naz yapabildiğin, sevindiğinde boyuna sarılabildiğin işte yaşıyorsun demektir. amacına varabilmişsin demektir bu hayatta

A LONELY SURGEON

weba dedi ki...

"Her attigim adimda "bisey yapmali, bir faydasi dokunmali birilerine" diye diye kendime hayrim dokunmayinca farkettim gec kalmisligimi.."

Kendimi buldum bu cümlede.
Bir de TBS Mango'ya bende aşığım! (:

Grace Happy dedi ki...

bende nerelerde kaldı bu kız dıyordum hele sukur :)

SihirliGünlük dedi ki...

İlk cümleyi sanki benim için söylemişsin ...

Adsız dedi ki...

çok güzelsin ella, gülmekte yakışıyor sana.
sen hep gül bu hayatta

Melislicious dedi ki...

özlemişiz postlarını:))) O şarkıyı severim ben de...
sevgiler

éLLa Çiça dedi ki...

* Adsiz çok güzel özetlemişsin tşk ederim ederim yorumunla konuya zenginlik kattığın için..

* weba'vım desene her anlamda sen de bendensin :)

* graceee canım benimm özledim kız seni

* sihirli günlük desene herkeste az biraz enayi ruhu var hahaha

* addız adını yazmamışsın ama öyle güzel şeyler söylemişsin ki günümü güzelleştirdin resmen. O senin gönlünün güzelliği tşk ederim. İnsanın bahtı güzel olsun muhim olan o

* melislicous ben de sizler özlemişim..

Ertan dedi ki...

Hayatımızın her anından tad almamız gerekli yaşadınmı yoğunluğuna yaşayacaksın her şeyi, resmin çok güzelmiş