20 Ocak 2013 Pazar

- naber? + standart.


Gülünce gözlerinin ici gülüyoooorrrrrrrr
Kendimi senden alamiyoruuuummmm
Bilmem bakislarin neler söylüyor
Cesaretim yok ki, soramiyoruuuummm

icime dert oldu, mahsun bakisinnnnn
Seni dusunmeden duramiyorummmm
Beni öylesine aldin ki bendeeen
Kendimi arayip bulamiyorummm.




Alllaah allaaaaaaaaaahhhhh... Odamda bagir cagir bu sarkiyi söylerken bir de bakmisim ki parmaklarim klavyeye gidivermis.. O kadar icli söyledim ki, tipki bir nevresimin ters yüzünü cevirircesine icim disa dönüverdi. Keskem duyaydiniz. Muhtemelen ya domates yagmuruna tutulurdum ya da alkis. Zevke kulaga göre degisir.  Bir gün burada canli canli bir türkü patlatabilirim hepinize. Video olur ses kaydi olur.. Kimbilir belki bu sessiz sedasiz öylece orada duran 3 bin küsür kisinin icinde bi plakcilar krali, bi produktör, bi aranjör falan vardir beni kesfedecek..
Neyse fazla uctum galiba. Sayin yolcularimiz kaptaniniz konusuyor, inis icin harekete gectik, lütfen kemerlerinizi baglayiniz.



Evet gencler ilk kez bloga bu kadar sure ara verdim, cok az da olsa bazilariniz yoklugumu farketmis. Onlarin hepsine muessemizden ugur derin dondurucu gönderiyoruz..Kis mevsiminin uzerimize cökturdugu kasvetten mi, is hayatinin yogunlugundan mi artik bilemiyorum. Sebebin adini siz koyun.Koskoca bi AYI (kutup ayisini) devirmisiz. Zaman su gibi akiyor. Ve Avrupa catir catir donuyor canlarim. Yukardaki fotografimda da gördugunuz gibi saclarimiz bile buz tutuyor disari cikinca.

 
 Hava sicakliklari -20 lere kadar düstü. Nikos Vertis kapıma gelse Tarik Akan gibi yollarima "Seni Seviyorum" pardon "Sagapoo" yazsa gene de dışarı çıkmam o derece soğuk! Saka lan o kadar da degil :p Onunla eskimo evlerinde penguen hayati bile surebilirim.


 Sevgili Allah'im Nikos gibi yakisikli, karizmatik, esprituel erkeklerin üretimini artir lütfen.


Klasik bir pazar günüydu bugünde..  camış gibi uyu, öküz gibi kahvaltı et, aygır gibi yıkan.. Sonra
yine devril yat! Pazarların en sevdiğim yanı: upuzun süren kahvaltılar.. Böyle anlard acayip mutlu oluyorum, uykumu guzelce almisim, karnimi tadini cikara cikara doyurmusum. Oh mis.
Arada disari ciktigimda oldu tabii.


Bu aralar yaptigim en güzel aktivite, sicacik evimde, elimde cayim kahvem, disarda lapa lapa kar manzarasina karsi, hepsi mutlu sonla biten ask romanlari okumak.
Bana gelince evet, sarkilar hala anlamsiz.. ve hala yalnizlikta bir dunya markasiyim. Degisen bir sey yok ama bu aralar taliplerim cok artti, stockholm'un gözde bekari olmakta hizla ilerliyorum..
O çok çağdaş, modern Avrupalılar bile "daha ne zaman evleneceksin" diye sormaya başladıysa evde kaldığım uluslararası tescillendi demektir.
Ben artık bu oyunu bozamam ki.


Ha bir de nur topu gibi psikopat bir üstkat komsum oldu. Her gece bize sinir harbi yasatan, beni o tatli uykumdan eden bir psikopat. Gürültü yaptiginda gidip ana avrat dograsam icim anca sogur. seri katilleri böyle böyle yetisiyor demek ki.
Gecenlerde saat gecenin 12sinden sabahin 5ine kadar kalorifer demirlere vurdu manyak. Polis cagirdim, Allah'im gecenin o vakti bi ek$Inlar bi ek$inlar. Hollywood'ta film ceviriyoruz sanki..
Neyse polis gelir gelmez, sanki kokusunu almis gibi sustu herif. Eee poliste "ya bir ust kattakiyse gurultu yapan, bu saatte tek tek kapilari calip insanlari uyandiramayiz" dedi, geri gitti. Bendeki sans iste. 8 katli binada bulmasi zor. Her katta 5 daire oldugunu dusunun birde. Ama bulacagim Allah'ima kitabima bulacagim huleyn. Benim adim deli éLLa, ben bu oyunu bozarim. !!


Yalnız bu işveç polisleri de adeta bir Kıvanç, bi Miroğlu.hepsimi yakışıklı olur bunların.Beni uykusuz pörtlek gözlerle görmeyelerdi eyiydi.

Neyse ne demis ünlü düsünür ismail abimiz "Herşeyi salla çayı demle hacı " !!

Sevgiler, öpücükler. Arayi acmayin ama bak, küserim. Muhakkak bekliyorum. Anangilere babangilere selam söyle.








21 yorum:

*SİMONE* dedi ki...

hissediyorum ellacan seni bu sene evereceuk :) artık gerçekleşirse... saati 100 tl den fal bakmaya başlarım :D (o fal işleri saat ücreti olmuyodu zahir, eaamaan bu da böyle olsun )

olcayy dedi ki...

Merak ettim isveç polislerini,demek Kıvanç'a benziyorlar,hımm:))

RomanlardakiPrenses dedi ki...

ahaha yazma tarzına bayıldım :D isveç de yaşamana rağmen türkçeni kaybetmemişsin :) teee oralardan ismail abiyi mi takip ediyorsun :))

sevda dedi ki...

Ne güldürdün beni yine! ;) kalemine, klavyene kuvvet;)

Mia Wallace dedi ki...

her fotoğraf karesi bir başka güzeldii

gülizar dedi ki...

seviyorum seni ve tarzını ellacım. izlemeye devam diyorum.
Bu arada izleyici sayısı ile yorum sayısı arasındaki ne yaman çelişkidir.

Günlükçü Bayan dedi ki...

:) çok eğlenceli bir paylaşım olmuş :)))

Adsız dedi ki...

DR SURGEON
yapma ELLA yine herzaman ki gibi güzelsin işte. eminim partlak gözlerinde bi daha güzelsindir sen

kolye ve yüzük yakışmış ELLA gerçi güzele ne yakışmaz:))

modern hayat yalnızlaşytırmayı öğretiyo insana geçen gün ameliyatta baktım ben 3 hemşire ve anestzist hepsi de bekar aman allahım yoksa evlilerin ameliyata girmesi yasak mı? dedim kendi kendime :)))

Adsız dedi ki...

Ilk dizeleri okuyunca anaaaaaaa birseylermi oldu ,bizim kiz ortalarda yokken ,birilerine asik olma meselesi falan.Ama hersey eski tas eski hamammis .
Üzme kendini sabreden Dervis muradina erermis. Birgün beyaz renkli bir araba sana carpmamak icin dizlerinin önünde duracaktir.! Hamburgtan Sevgiler.

zerrin tekin dedi ki...

seni uzuuun zamandır okuyorum.bana çokkk iyi geliyorsun valla.one samimiyet,o ne içtenlik.oneo:)espirilimi oldu yoksa benmi öyle sandım???neysee takipteyim.banada gel olmaz mı????????????????????????

Adsız dedi ki...

nedir sendeki bu yakışıklı ,karizmatik merakı bunlara takıldığın sürece zooooor zooor yakışıklı olsa mal oluyor akıllı olsa yanına alamıyon ne deyim Allah denk getirsin biran önce elllacım

Adsız dedi ki...

hem yakışıklı hem karizmatik hem akıllı üçü bir arada varmı böylesi ellacım

Adsız dedi ki...

ya arkadaş senin gibi biri Türkiye de niye yok. varda bizmi bulamıyoz yada numaramı yapıyolar. ooff offff :)

Adsız dedi ki...

yine gel emi ama bu sefer arayı bu kadar uzatma
Ahmet

gülizar dedi ki...

ella sanırım daha önce yazdığım yorum gelmemiş. ben de taktım senin izleyici sayın ile yorum sayın arasındaki uçuruma. bu konu gece yatarkende aklıma geldi bir ara. sonunda şöyle bir teori ürettim de uyuyabildim. sen çok net ve dobrasın yoruma mahal bırakmıyorsun :)) (sanıyorum)sevgiler sıcak adanadan soğuk stockolme.

Adsız dedi ki...

Madem yakışıklıymış isveçli polisler bir tanesini sevgili yapda kendine yabancı damat getir bize.Türk erkeklerinden hayır yok :D

kind.of.paranoid dedi ki...

Pasta,kurabiye bir sey yapıp gürültü geldiginden sese doğru gotür onları hacı! Böylece türk usulü arayı bulursun hem belki gürültücü arkadaş süper yakışıklı bir seydir:) şans!!

Adsız dedi ki...

Huuuuuuuuuu !!!!!!!!!! Nerelerdesin?
Sule.

Adsız dedi ki...

Slm ELLA,
Uzun süredir seni takip ediyorum.Dünyayı gezmeyi seviyorsan, İstanbul da yaşamaya arzuluysan, tanışalım ;)
Kaan

éLLa Çiça dedi ki...

DR SURGEON sende her zaman ki gibi kibarsin. tskler.

* Hamburgtan Adsiz :) hehehe cok sekersin.

* zerrin tekin oy yirim ya, cayi demle geliyorum

* Adsiz haklisin valla, dogru söze ne denir. :) evde kalcam buyuzden :))))

* Adsiz Turkiye'de bile yoktur benim kadar saftirigi diyorsun yani :))

* Adsiz Ahmet, denerim :)

* Adsiz sunnetsiz gavurlar isim olmaz :p turk olsun camurdan olsun.

* kind.of.paranoid psikopat adam ne anlar pastadan cörekten canim. alkolik herifin teki. kurban olsunlar onlar benim böregime cöregime. Yakisikli diye de bir psikopata gönul baglayacak kadar dusmedim hem :))

* Sule burdayim tatlim :)

* Adsiz Kaan, hmm it sounds good ;) gel tanisak len

éLLa Çiça dedi ki...

Gulizar valla o soru benim kafama da takılıyor