3 Şubat 2013 Pazar

Blogunuzu kopyaladim mutluyum.


Selam.. Ben blog aleminin en gerizekali, en aciz, en beyinsiz üyesiyim..  Kendi fikirlerimi yaziya dökemeyecek kadar ezik oldugum icin baskalarinin göruslerini kendim yazmis gibi calip, millete yutturuyor onlar sayesinde hayatimda belkide ilk defa saygi göruyorum. Yoksa kim benim gibi iki lafi biraraya getiremeyen bir salaga deger verir ki.

$a$irdiniz degil mi bu söylediklerime.. Duydum ki bazilari dusuncelerini yaziya dökmekte zorlaniyormus, ben onlarin bir nevi hislerine tercuman oldugum icin yazilarimi oldugu gibi kendi bloglarina kopyaliyorlarmis. Bu ustteki paragrafida onlar icin yazdim, eminim bunlari ifade etmekte de gucluk cekiyorlardir yardimci olayim dedim. Hic ugrasmayin canlarim benim, oldugu gibi kopyalayip yapistirin bunu da emi..

Ne oluyoruz ya dediginizi duyuyor gibiyim. Söyle ki; gecenlerde mail kutuma bir yazi gelmis aynen aktariyorum;

Basligimiz; "Blogunuzu kopyaladim mutluyum..

Blogunuzdaki yazıları kendim yazmış gibi kendi bloguma yapıştırıyorum çok güzel yorumlar geliyor size emekleriniz için teşekkür ederim. :) "

 Göruyorsunuz ne kadar duyarli ve kibar insanlarimiz var.. Canim benim ya bana tesekkur etmeyi de ihmal etmemis. Öpuyorum burdan kendisini kokulu kokulu.
Ezikliginden ödün verme sakin canimsss.
En icten sövgülerimle.. SCS.


Allah sana beyin vermiş kullansana be insan evladi.. Hayir yani yazdiklarimda öyle felsefik supersonik bir sey olsa anliycamda, gayet siradan ve basit seyler yaziyorum. Bi de madem o pohu yiyyorsun afedersin niye bi de gelip söyluyorsun dimi..Her neyse..




Dünyadaki en büyük servet çıkarsız, yalansız, yıllar geçsede eskimeyen gerçek dostluklardır..! Neyse ki can ciger dostlarimiz var da böyle embesilleri görmezden gelebiliyoruz..


Sizi güldürebilen insanlara sıkı sıkı sarılın bırakmayın ...


Dostlarimla biraradayken benden mutlusu olmuyor kesinlikle...

Izleyicilerime bakiyorum maasallah sayilari 3 bini gecmis, suan dama ciksam mikrofonla bagirsam o kadar adami biraraya getiremem.. Allah razi olsun hepiciginden ama iclerinden hepi topu 15-20 tanesi varliklarini hissettiriyor. Nerde bu geriye kalan kafile ? Niye hic ses vermiyorlar? Surda iki lafin belini kirip hasbihal edemeyeceksek ne önemi var lan o rakamlarin. piiiiiiiiiiiiii ! Dostluk diyoruz o kadar haci, dostluuuukkkkkk.. Bilmem anlatabiliyormuyum..?

Hayat felsefem ; dost kazan dost. Dusmani herkes kazanir.


Bugün sizi üzen herkesi. herseyi sallayin ve son ses bu sarkiyi acin. Gerisi gelecektir ;)

with love.. Adyö


38 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Geçen Twitter da Leah yazmıştı bahsetmişti sanırım inanılır gibi değil yahu yuh yani bi insan kendine nasıl böyle bi olayı yakıştırır üstüne üstük sana böyle bi msj atma cesaretini bulabiliyor hay maşallah yüzsüzlük diz boyu Allah bunlara akıl fikir versin bizde bu kişilerden korusun Âmin !!!

éLLa Çiça dedi ki...

isin komik tarafi adi soyadi herseyi belli bu kisinin :) resmini bile koymus. hey yarabbim ya :) kopyalasin valla benim icin hic problem degil, ben buraya gelip stres atip icimi dökuyorum. gerisi umrumda degil

Güven Turan dedi ki...

Yüzsüzlüğün de bu kadarı.. Yuh mu desem ne desem? :)) Çok klişe olacak ama "Taklitler aslını yaşatır." Sizi bilen biliyor sonuçta. ;))

mor rimel dedi ki...

Yasal herhangi bir şey yapılamaz mı? Resmen emek hırsızlığı bu...Ne kadar da yüzsüzler bir de teşekkür maili atıyorlar pes!!!!

Leah dedi ki...

İnsanlar çıldırmış gerçekten. Hediye dağıtınca özel mail atıp çekilişime katıl diyen mi dersin, kopyala yapıştıra abanan mı dersin yuh yani.

Moda blogları stil konusunda kopyala yapıştır yapıyorlardı ama kişisel bir blogu çalmak ne demektir ya. Ohannes ella.

Şikayet neyin et yavruşkam. Yanına kalmasın emek hırsızlığı. Emek çok kıymetli bir şey, öyle oyuncak değil.

kind.of.paranoid dedi ki...

Bu tarz bir dürüstlük kaldı mı yahu:) Bu kadar durustse altına alıntıdır yazıodur!
komik tarafindan bakinca bedavaya reklam yapio saolsun:)

Sayın KARACA dedi ki...

Sende onun reklam etsene canım ibreti alem için! Gerçi bu seferde bu tarz insanın düşüncesi direk "reklamın iyisi kötüsü olmaz" olur sanırım dimi :)

Ponti dedi ki...

Sen dert etmiyorsun ama madem kimliği belli, deşifre et, çünkü ben kendi adıma fena dert ettim bu zat'ı. Nasıl bir rahatlık ve beyinsizliktir çözemedim.

lamina dedi ki...

sen linkini ver o kişini biz bi sebebi ziyaret edelim !!! :)
bu arada gizemli fotolrından zaten güzel olduğun belliydi, bu posttaki fotodan güzelliğini taçlandırdık cnm:) maşllh sana:)))

çokomell dedi ki...

artık yüzsüzlükte sonunda o seviyeyede gelindi demek yapcak bişey yok...neyse taklitler aslını yaşatırmış takma boşver.

bu arada bütün takılara bittim şıkır şıkır hepsi =)=)

Merve dedi ki...

oha !
yüzsüzlüğün böylesini de hiç görmemiştim şoklar içindeyim..
peki blog adresini de verdi mi, arat bul şikayet et ben olsam sabah akşam bütün blogları ara bulurdum :S
ayıp da bişe..

weba dedi ki...

Kişisel blogtan yazı çalanı da duydum ya yuh arkadaş ya millet iyice delirmiş.

Zombi dedi ki...

Hay Allah!arsızlık yüzsüzlük diz boyu insanları anlamak zor

şükran çalışkan dedi ki...

bu gerçekten ilginçti, he he,
yapıp edip de teşekkür edenini duymamıştım:)
benim profil yazımı olduğu gibi kendi profiline yapıştıran arkadaş sonuna kadar itiraz etmişti oysaki:)

KÜL LİAF dedi ki...

Bence de ifşa et de daha cok tıklansın diye yapmış -_- Işini biliyor masaallah

bir küçük doktor dedi ki...

Koyala yapıştır çıktı çıkalı insan herşeyini her yerde görebiliyor, bir de telif telif diye ortalarda dolanan bile yapıyor... İyi teşşekür etmiş, şöyle de diyebilirdi ben mi yazdım...çok can sıkıcı,geçmiş olsun :((

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Şaka mı nasıl bir sapkınlıktır bu? Can sıkıcı konuyu geçersek fotolar müthiş :) Ben buralardayım valla sessiz derinden takibindeyim sevgiler..

Kafe de Mola dedi ki...

Taklitler asıllarını yaşatırmış;)
Gerçekten iki lafı bir araya getiremeyenler var,yoksa kim kendi özgünlüğünü uzaya gönderip sizi kopyalasın ki?:)Üstüne teşekkür etmelisin en azından bunu akıl edip insanları başına toplayabilmiş:DBöyle bir vakıa için seni seçmiş,neden beni değil,başka bir blogger ı değil:D
oo sabaha kadar örneklenir bunlar ben suspus,keyifili bloglar:)

fulliaa dedi ki...

Bence "çaldığını" söylediği için çok şanslısın, bizimkiler kopyalanıyorsa eğer bilmiyoruz düşünsene ! Ben @benimblogum adresinden buna konuya dikkat çekiyor olucam.

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Bende ilkten yazılarınızda kendini buluyormuş biri, sandım.
Çünkü geçen öyle bir olay yaşadı bir blogdaş.
Ne değişik insanlar var. Bildiğin kopya blog yapmış kendine. Ve bunun için de teşekkür ediyor. Sağolsun. :)

Kahve Tadında dedi ki...

hakikaten çok şaşırdım, böyleleri de varmış ha! aslında sayfanı kilitleyebilirsin. yazılarını resimlerini kopyalamayı engelleyebilirsin, emek sonuçta niye izin veresin ki buna. bu konuyla ilgili bi arkadaşın postu var. GiSi blogunun sahibesi,

http://gisitasarim.blogspot.com/2013/01/sitedeki-fotograf-ve-yazlarn.html

istersen bi incele derim. Sevgiyle..

Şirvan dedi ki...

İnsanların anılarını, fikirlerini çalan şapşallarla birlikte yaşamamız tuhaf. Ama senin de dediğin gibi iki lafı bir araya getirmekten aciz bir ton insan var etrafta. Yine de dürüstlüğü takdire şayan.

Ye Jades dedi ki...

Hem suçlu hem güçlü arkadaş...

Günlükçü Bayan dedi ki...

şaka gibi bir insan bukadar pişkin olabilir mi ya kimmiş çok merak ettim ama neyse... :) sıkma canını

balböcükleri dedi ki...

ay hangi blog bu anacım link ver deşifre edelim.

gezilecek yerler dedi ki...

Merhaba;

İçeriğinizi izinsiz kopyalayıp yapıştıranlarla savaşabilirsiniz. Oldukça keyif verici bu aktivite. Kopya içeriğin urlsini google'a bildirip google aramalarından hırsız içeriği çıkarabilirsiniz.
Öncelikle şu linke girin.

https://www.google.com/webmasters/tools/dmca-notice?pli=1&&rd=1

İletişim bilgilerini ad soyad yazın.
Temsil ettiğiniz telif hakkı sahibi'ne kendisini işaretleyin.
e-posta ülkeyi doldurun.

Sonra olayı aşağıda anlatın. Hak ihlaline yol açan materyale hırısızın url sini yapıştırın.

İmzaya isim soyisim yazın. yollayın. Sonrasında koltuğunuza yaslanın. En geç 1 hafta içinde size yazının hırsız siteden silindiğini bildiren yazı gelecektir.

Oldukça sinir bozucu bir olayı keyifli hale getirmek bu olsa gerek. Yorumumu da yazınızda belirtirseniz bu emek hırsızlarıyla savaşımızı büyütebiliriz.

İyi günler.

kind.of.paranoid dedi ki...

O degil de kopyaci arkadaş şu yorumlarimizi okuduktan sonra bloğunu kapatacak kadar haysiyetli olmasa da azıcık utanmali.
Bu arada ahali, bu insan ya dönüp aaa burda bir sürü insan varmis sunlarinkini de bir kurcaliyim diyip bisiler araklarsa??? Of komplo teorisi oldu iyice

Korhan dedi ki...

Amma tantana yaptın ya,altı üstü 3-5 tane yazını aldık.

gezilecek yerler dedi ki...

1 hafta önce çalıntı içeriği şikayet etmiştim. Az önce google dan mail geldi.

Merhaba xxx Bey,

E-postanız ve cevabımızı sabırla beklediğiniz için teşekkür ederiz.Dijital Binyıl Telif Hakkı uyarınca, hak ihlali bildiriminizle ilgili işlemlerimizi tamamladık. Aşağıdaki URL'ler birkaç saat içinde Google’ın arama sonuçlarından kaldırılacaktır:
http://www.hirsizsite.org/kopyaiçerik/

Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen bu e-postayı doğrudan yanıtlayarak veya www.google.com/support/go/legal adresindeki çevrimiçi formları doldurarak bize ulaşın.

Saygılarımızla,

Google Ekibi

Amigdaladan Konuşmalar dedi ki...

Haha utanmadan söylemesi de iyiymiş..yüzsüzden korkcan işte asıl.

ayı mara dedi ki...

ahahsjagdajsdhahah çok sinir bozucu cidden, madem paylaşacaksın sosyal ağlarda bu kişinin yazısıdır diye paylaş herkes sevinsin.Cidden garibanmış ya :))))

Tayfun dedi ki...

@éLLa Çiça bence şunu da göz önün de bulundurmalısın adını,soyadını hatta resmini koymuşsa o blogla hiç bir ilgisi olmayan başka bir insanı kötü duruma düşürmek için açılmış bir blog ta olabilir.

Birde malin başlığını görünce çocukluğum aklıma geldi:)

"Blogunuzu kopyaladim mutluyum"

Ben çocukken iki tane köpeğimiz vardı babam ne zaman bu köpeklere bir parça ekmek atsa köpekler sevinir mutlu olurdu, bence bırak ta maili sana yollayan da, sayende mutlu olsun :)


Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

çekilişime bekliyorum :)

http://shoeeobsessionn.blogspot.com/2013/02/hediye-cekilisi-giveaway.html

Bushe dedi ki...

oww gercekten fenaymis :s

Adsız dedi ki...

Bu kisi resmen itiraf ediyor ki:
BEN BIR HICIM
Insan bu kadar mi düser .
Rezilligin daniskasi.
Sule.

İrem Göksel Koçak dedi ki...

Bir önceki yazında kolye çok hoş bende istiyoruum :( Korsan kitap korsan müzikten sonra korsan blog çıkması çok adice birşey ya emek hırsızlığı resmen. Kendi düşüncelerine güvenmeyen bir insan neden başkalarının yazılarıyla prim yapmaya çalışır anlamıyorum..

http://nohuttanask.blogspot.com/

éLLa Çiça dedi ki...

bosverin kim neyi kopyaliyorsa kopyalasin. ben aciyorum sadece o insanlara. acizliklerine uzuluyorum gercekten.

Prensesin Masalı dedi ki...

vay ilgincmis yazan vatandas kopyalamis mutluymus haha :) masahllah üc bin üyen var :) benim 200 üyem var diye seviniyorum üc bin olsa vayyyy be derim ben senin yazilarini cok sevdim bende takipteyim simdi :) sevgiler
benimde blogum var gelirsen sevinirim gelmezsen canin sagolsun :)

http://prensesin-masali.blogspot.com/