20 Şubat 2013 Çarşamba

Bugünü de mutluymus gibi görunerek kapattik, görev tamam.


 
 Gözdoktoruna gittim bi halt yapmadılar.
 I gave you worlds money ulen Allahsızlar dedim çıktım.

 
Kıskanç mısın diye soruyorlar.
Kim ben mi kıskancım hah güleyim bari..
Ne münasebet canım sadece benim olana uzanan elleri milimetrik parçalara ayırırım o kadar !
 
 
 

 Bensiz geçen her dakikan büyük kayıp.. Bilmeliydin.

 
Biri gelse, her şeyi değiştirse.. Derken.........
 
esrarengiz hayranlar cikiverdi meydana.. Olaylar olaylaaar..
 


Gülmek için her zaman bi sebep vardır.. Bulmasını bilene...


Mükemmel olmana gerek yok, orjinal ol yeter.

 
Butun mesele dogru zamanda, dogru yerde olabilmekte..


Sevemiyorum değil, güvenemiyorum.. Güvenirsem severim.. 


 "Güzelim" diyen insan iticiliğinden bahsetmişmiydim?!



En kötüsüde herşey yolundaymış gibi yapmak..

 
 
Anladım ki bu dünyada neyi çok istersen o senin imtihanın oluyor..
 
''Ölmekten korkmuyorum. Yeterince yaşamamış olmaktan korkuyorum.'' Mr. Nobody
 
 
 




Bugün ki fon müzümüüz.
 
Kisa kestim Aydin havasi oldu.
Adyö.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah bazılarınıda mutlulukla sınıyor ne isterlerse hemen giriveriyor dünyalarına prensesler gibi salınıyorlar ortalıklarda .ve en garip olanıda herkesinde böyle olması gerektiğini düşünüp göz ucuyla havalı bakış atmaları yokmu.yüreğindeki yangına o çok isteyipte bitürlü sahip olamadığın güzelliğe hani o sınandığın ,çok istediğine bigane kalışları anlamayışları şımarıklıkları yani her kul sınanmıyor istediğiyle varlıklada sınananlar var

Melislicious dedi ki...

sevdim bu sözü ''mükemmel olmana gerek yok orijinal ol yeter''. tabi orijinal olamıyorsan da çok kasma komik olma diye de devamını getireyim ben:)))
kolyeni ve bilekliğini çok sevdim bu arada!

Adsız dedi ki...

ne zordur o çok istediğinle sınanmak ne zordur bekleyiş hergünü ayrı yakar yüreğini ,umutla tükenmişlik arasında gidiş gelişler zorla gülümsemeler ve her günü uğurlayı vermek apayrı hüsranlarla

goklins dedi ki...

Fotograflarla yazdıkların arasındaki uyumsuzluktan ruh halin anlaşılıyo hayat işte boşver hiçbişeyi takma takıl kafana göre ;)

fulya. dedi ki...

o degil de ne güzel ellerin var senin :

éLLa Çiça dedi ki...

goklins cözmussun olayi afferin sana :) benim izleyicilerim bilir benim tezat harmonilerimi.

kind.of.paranoid dedi ki...

Her şey iyi gidiyormuş gibi yapmaya, mutluluk rollerine girmeye karşıyım. Icinde biriktir biriktir nereye kadar allah askina ne varsa anında soyliceksin, yaşayıp hissedeceksin ki sonrasında da hemen arkanda bırakabileceksin..

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

son söz tam benlikmiş :) kolye ve bilekliğe bayıldımmmmmmm

★nasli_ dedi ki...

Harika yazı <3

Adsız dedi ki...

Ben diyecektim fulya Hanim benden önce davranmis.
Bayilirim böyle badem gibi dogal tirnaklara adeta
imrenirim. NIYE mi? Benimklier öyle degilde ondan.ne uzatmaya gelir, Ne de oje sürmeye sekilsizler :(((
Sanslisin. Bende sevmem bir erkegin güzelim demesinden,
Yapmacik yilisik gelir.Güzelsem Ben zaten bilirim senin onayini bekliyecek kadar naiv degilim ya.Bos ver Ella ,gitsin
Salla.Sule

Karapaks dedi ki...

son zamanlarda gördüğüm en eğlenceli post:)

ansiklopedia dedi ki...

sevemiyorum degil güvenemiyorum! işte bu söz benim ta kendim :)

Sitare dedi ki...

kendine güven gerisi vızıltı
bugün çooook güvendiğin
yarın tekme atarsa
şoka mı gireceksin
her şey hayatta biz insanlar için
bak 25 yıllık evliler bile şaaak diye boşanıyor
seversen güvenirsin
güvendiğini de seversin
güvenip severim dersen
birgün naneyi yiyebilirsin :)nokta

deportation dedi ki...

Bensiz geçen her dakikan büyük kayıp.. Bilmeliydin
Biri gelse, her şeyi değiştirse.
Butun mesele dogru zamanda, dogru yerde olabilmekte....Sözlerine diyecek yok..Aslında belki de hisslerde herşey yani hissedebilmekte aslında onu...Hissedersin inşallah..Butun guzellikler seninle olsun..

Adsız dedi ki...

Stockholm deki havalarda bir desiklik var mi!
Selamlar Hamburgtan......Sule

Noemi Diaz dedi ki...

Amazing post and amazing photos..

great blog!

I'm following you now.. do the same if you like my blog..

you welcome!

:)

http://enaissoul.blogspot.com.es/

SeriousLily dedi ki...

Gülümsettin beni!!
Takipteyim :)

Adsız dedi ki...

Hastamiyiz yoksa mesgul mü?Sule

Şebnem Kayaol dedi ki...

çok güzeldi, eğlenceli ve sıcak buldum postunuzu:)

takipteyim:)

bana da beklerim:)

http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

Okan dedi ki...

ben sana bi doz sunny day öneriyorum:

http://audiojungle.net/item/a-sunny-day/2552682?sso?

éLLa Çiça dedi ki...

* fulya.cim tsk ederim :)

* kind.of.paranoid hepimiz bunlarin bilincideyiz ama uygulamaya gelince hic birimiz tam anlamiyla basaramiyoruz bence.

* Leylanin kahve dukkani, begenmene sevindim :)

* nasli_ tskler <3

* Sule'cim tesekkur ederim, valla ne yalan söyliyim ellerimi ben de severim.

* Karapaks eyvallah ;)

* ansiklopedia bi cok kisiyi yansitiyor sanirim bu söz :) sevgiler

* Sitare bence dedigin gibi hayatta her sey insanlar icin. sevip guvenirsem de naneyi yiyebilirim. hic birseyin garantisi yok. ama guvenmeyince duygular gelismiyor böyle de bi yapim var.

* deportation cok tesekkur ederim. Cok naziksin.

* Adsiz Sule, hayir tatlim hala eksilerin altida ve soguk maalesef.

* Seriouslily :) hep gul.

* Sule'cim mesguldum diyebiliriz. vaktim olmuyor, oldugunda a useniyorum.

* Sebnem Kayaol tesekkur ederim. hosgeldin aramiza.

* Okan o nekine.

Okan dedi ki...

Şarkı baayan orda link var

Adsız dedi ki...

kayısı çekirdeği yağının tüyleri arttırdığı söyleniyo doğru mu peki bi kullanıcı olarak sana sormak istedim:)

Ali Degismis dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek


burçin şahin dedi ki...

selam bloğunuzu tesadüf eseri buldum ve takibe aldım.)bende yeni bir blog yazarıyım sizide sayfama bekliyorum fikirleriniz ve yorumlarınız şu an benim için çok önemli
şimdiden teşekkürler
www.hamarathatunum.com

3fstreet dedi ki...

nice!