24 Nisan 2013 Çarşamba

Bugün evrene hiç pozitif mesaj göndermedim..

"Yorgunluktan ölünür mü?"adlı denemelerim hızla devam ediyor. Bakalım bu işin sonu nereye varacak, belki bi köşede hık diye gidiveririm kimbilir.
İnsan sınırlarını neden bu kadar zorlar acaba? Göz kapaklarım kapanırlen bile açık tutmaya çalışarak inanılmaz bi direniş gösteriyorum. Ha mücadeleci miyim? Alakası yok, sırf enayiliğimden yıpratıyorum kendimi. Beyhude yani.
Hem ne demişler "yan gelip yatan da yiyiyor bi ekmek, bi taraflarını yırtan da". Bi de şu var; Allah kuluna kaldıramayacağı kadar yük vermezmiş. Yani ne kadar nazlı, tembel, çıt kırıldımsan yükünde o derece oluyor. Maşallah bendeki nasıl bi azim, sabırsa artık yükledikçe yüklüyor Rabbim.. eLLa üşümez, eLLa yorulmaz, eLLa acıkmaz. Sağlamdır o sağlam. Uykuya da ihtiyacı yok, yükle babam yükle. Asker gibi kızım mübarek.
İnanmazsan görsellere bak ;)

Ha bi de ben iki gün önce tekrar teyze oldum, Allah bereket versin. ;)



9 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ahh teyze mi oldun ne güzeel :)

éLLa Çiça dedi ki...

Evet üçüncü kez hem de :)

chfashiontrend dedi ki...

Teyze olmak bu yorgunlukları unutturur mutlaka,öyle olmalı :)Çok hoş yazmışsın kalemine sağlık:)sevgiler

Buk dedi ki...

vay be ben de hareketsizlikten ölünür mü denemelerimi hızla devam ettiriyorum. Demekki zıt işler peşindeyiz. Buk üşür, Buk yorulur, Buk acıkır aman ha dokunmayın. Ayrıca sonunda güneş açmış oralarda gözlüğüne kavuşmuşsun =) özletme

éLLa Çiça dedi ki...

*chfashiontrend öyle valla, kucağına aldığın an bütün sıkıntıları unutuyorsun :)

* Buk oh ne güzel valla :) ben oturmanın ne demek olduğunu unuttum :) işveçe henüz bahar gelmedi ama en azından karlar yerini yağmura bıraktı, arada birde olsa güneş açıyor çok şükür

Adsız dedi ki...

Allah uzun ömür versin yeni üyeye. :)

Dünyanın gurur seviyesi en yüksek insaları İsveç te yaşıyormuş. Doğru mudur dersiniz?

Gamze

éLLa Çiça dedi ki...

Tşk ederim Gamze amin :)

İşveçliler gördüğüm en asil ve medeni millet ama gurur konusu tartışmaya açık :) doğru olduğunu pek zannetmiyprum bu iddianın

Korhan dedi ki...

Arkadaş ne sevişildi be üçer üçer.O değil ben şeyi merak ettim bu gurur seviyesi nasıl ölçülüyo.Yani stockholm belediyesi her gün yere para atıyor da yoldan geçenler almıyor mu? Ülkeden kovuyolar da gururlu insanlar geri dönmüyo mu? Kabaca olacak ama gurur seviyesi ne lan?

éLLa Çiça dedi ki...

Haha Korhan annen sana öğretmedi mi, her doğru her yerde söylenmez :)))