11 Nisan 2013 Perşembe

Favori bakim ürünlerim.

 
Bakim urunleri konusunda cok hassasim gencler. Yillarca dogru urunleri bulabilmek icin cok caba sarfettim, denemedigim marka ve urun kalmadi desem yeridir. Hala da deniyorum, hep daha iyisini bulabilmek icin. Ama uzun zamandir memnun kaldigim ve suana dek daha iyisine rastlamadigim belli basli urunleri bugun paylasmak istedim.



Her yerde yuzlerce tavsiye okuyorsunuzdur eminim, zira ben de yapiyorum aynisini ama bi cogu sirf yazmak icin yaziyor bunu da deneyerek tecrube ettim ve cogu kez husrana ugradim. Bu konuda bana guvenebilirsiniz, iyice test etmeden kolay kolay paylasmiyorum cunku. Umarim isinize yararlar.



Cilt temizligi konusunda neutrogena'yi tek gecerim.. Hem bu kadar etkili hem de diger ürünlere nazaran hesapli olusu da onu vazgecilmez kilan diger bir unsur aslinda. Fotografta yer vermeyi unuttugum diger favori neutrogenalar; vucud yagi, göz kremi, kil maskesi, tonik, nemledirici yüz  krem ve el bakim kremi. tavsiye ederim.



Makyajin en hafifi ve dogali makbuldur bana göre. iste bunlarda vazgecilmezlerim arasindaki ilk 5:

• MAC studio finish concealer
•MAC studio fix fluid foundation
• isadora glossy eyeliner
• MAC pinch me sheertone blush
• MAC quarry matte eye shadow


Uzun süre John Frieda kullandiktan sonra Argan yani Maracco (Fas) yagiyla tanismam butun aliskinliklarimi bi anda cöpe attirdi. Icinde argan ve keratin barindiran bütün ürünler inanilmaz derecede etkili ve sahane. Mutlaka denemelisiniz. Kücük ama cok önemli bi öneride daha bulunuyum, sac bakim urunlerinizin icerisinde sulfat ve paraben bulunmamasina özen gösterin. Bu kimyasallar saci zehirliyor. Elinizden geldigi kadar dogal urunlere yönelin.



Bambu sac fircasi saci kirmiyor ve sacinizin tiftik tiftik elektrilenmesini önluyor.



Isvec markasi Sachajuan Turkiye'de var mi bilmiyorum ama varsa gördugunuz yerde saldiriiiiiiiiiinnnnnn ! Icinde bi cok yag barindiriyor ve su ana kadar uzun ugraslar sonucu arayip buldugum en iyi bakim yagi. Saca inanilmaz bi parlaklik veriyor ve saci besliyor. ve evet tabii ki de icinde argan yagi da var.

Sachajuan yagini bulamayanlar, aktarlar gitsin argan yagi alsin. Ya da onun kadar etkili ve dogal olmayan ama yine de guzel sonuclar veren John Frieda sac serumunu da alabilirler.

12 yorum:

justuntitled dedi ki...

Neutrogena'nın daily scrub'ının fotoğrafını görünce bile midem bulandı. Kokusu bana aşırı kötü geldiği için pembe greyfurt serisini alıp kullanamadım :( Bambu saç fırçası ilgimi çekti, araştırıp almam an meselesi :)

éLLa Çiça dedi ki...

ben aksine kokusuna bayiliyorum :) ama anliyorum seni, bi cok kisinin bayildigi kokular bana da mide bulandirici gelebiliyor bazen. :) sevgiler

sihirli süpürgeee dedi ki...

isodora glossy eyeliner merakımı celbetti :) ben de geçenlerde down under naturals'ın argan yağlı serisinden aldım, merak ediyordum zaten, umarım ben de senin gibi memnun kalırım argan yağından.

myownprivatenonsense dedi ki...

neutrogenalarda da sulfat var, aman dikkat.
stockholm caddelerdinde her adım başı face stockholm diye bir yer vardı yanlış hatırlamıyorsam. o nasıl bir marka?

mor rimel dedi ki...

Aslında yorumlar çoğunlukla o kişiye özel oluyor. Benim çok beğendiğim, cildime-saçıma iyi gelen bir ürün, bir başkası için "işe yaramaz" olabilir.
Ama genel anlamda ürünlerle ilgili bilgi almak için bloglar çok etkili diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

ürünleri bir hevesle alıyorum sonra yarın sürerim bugün moralim bozuk aa bugün hiç içimden gelmiyor sabah zaten geç kalmışım makyajla uğraşamam derken ürünleri kullanmadan atıyorum.benim zaten başıma ne geliyorsa üşengeçliğimden geliyor:)hatta gelmiyor hala bekarım:))

Adsız dedi ki...

Güzelliginin sirrini desifre ettin güzel kiz.(huysuz espiri olsun diye yazilmisti:)) ) selamlar.Sule

Müge Dandik dedi ki...

Ben şahsen neutrogenanın daily scrubının verdiği ferahlığı hiçbir şeye değişmem.=)

http://muguettt.blogspot.com

juliet dedi ki...

bambu saç fırçasını nerden aldın

Adsız dedi ki...

bambu saç fırçasını nerden aldın

éLLa Çiça dedi ki...

Åhlensten

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.