6 Nisan 2013 Cumartesi

Kalp atacak ağa..





Gecen gün ömürdendir derler.. Su gibi gelip geciyor koskoca ömur.. Hicbir seye hic bir yere yetisemez oldum, kendime bile.. Bloga ara vereli bi ay falan olmus, eskiden her gun yazardim. Hey gidi hey. Bugunde vaktim kisitli, instagram ve twitter karisimi bir post dusuyor yine payiniza. Görusunceye dek , adios.


* Boşuna bekleme diyenlere tek cevabım; beklemek zordur ama pişmanlık daha da zor.. Ben daha kolayı seçtim.






* Tek olduğun fotolarda şebek gibi çıkarken toplu çekilenlerde cindy crawford'a benzersin.kendini kırpsan,omuzda kesik bi el. Korku filmi gibi.

* Cuma günü trafiği ; " her güzel şeyin bir bedeli var" demenin bi başka şekli. Vat dı hel !


* Her gün bu saatlerde ise giden birinden sabahlari neseli olmasini beklemeyin.

* İçimizde ördüğümüz duvarlar bizi acı çekmekten koruyor belki, ama aşkı bulmamıza da engel olabiliyor.

* Yaşanması mümkünken yaşanamayan şeyler var ya. İşte o çok fena koyar insana..!

* Hayatımızdaki değişiklikleri biz kontrol ederiz. Hiç bişey kendiliğinden şekillenmez.


* " I'm not a place where miracles happen. This isn't going to work. So I musn't be dissapointed when it doesn't.." bir romandan

( bi arkadasa surpriz dogum gunu pastasi)


* "Benim sana verebileceğim çok bişeyim yok aslında. Çay var içersen? Ben var seversen?" Aşık Veysel.




*Isvec devletinin bu jesti gururumuzu oksadi.  
 
* Milliyetçiyim ırkçı değil. Türk'üm ve Türklüğümle gurur duyuyorum. Basimizdaki ve icimizdeki hainlere rağmen..


* Bu hayatta benim için ailemden sonra yatağım gelir. Yorganima asigim mesela, gün boyu ona kavusmak icin yanip tutusuyorum.




* Kazanması en zor, kaybetmesi en kolay şeydir güven. Artislik yapmadan önce bunu bi düşünün.



* Bazen tamam ya yetti artık, pes ediyorum diyip ortalığı ateşe veresi geliyor insanın. Sabah olunca geçiyor.



* En büyük intikamım olacak "başarmak"


* Nisan geldi isvec'te hala kar firtinasi suruyor. Sirf bu nedenle bile terkedilmeye degersin Stockholm.


* Hem sevgilisizlikten yakın, hem gelen teklifleri reddet. Hem kilo vermek iste, hem öküz gibi ye. Neyin kafası bu


* En kral ögün kahvalti bence.


* Şimdi bi yerlerde yine en güzel sen gülüyorsun. Biliyorum.


* İnsanların seçimlerinin nedenini bilmeden, öylece akıl veren bay ve bayan akılküpleri siz olmasanız biz ne yapardık acaba?


* Etkilemeyi hiç umursamıyor oluşumuz, bizi etkileyici yapıyor aslında.


ben aslında okullu mokullu bi 'make-up artist'im. Kimseler bilmez. Ama henüz isimi yapmiyorum. Fotograftaki modelim isvecli bir arakadasim.



* Paskalya bize özgü bi bayram degil ama, hristiyan bi ulkede yasadiginizda ister istemez ganimetlerinden faydalaniyorsunuz. Sekerler olsun, hediyeler olsun, en muhimi de tatil tabii ki.





* Hep söylerim eskimeyen dostluklar insanin en buyuk hazinesidir diye..

* Son bekar arkadaşlarımda aşkı bulduğuna göre, getir kanka bi firt daha cekeyim nargileden.. :)


*  Ne varsa eskilerde var. Eskiler yapmissa hep en iyisini bilerek yapmis.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlettin kendini güzel ve huysuz kiz 😊

Evinizde misafir olup cayinizdan icerdim ama sevecek kendine baska birini bulman lazim,bende bayanim.😏Sule

morfea dedi ki...

"Eğer sıradansan, hayat boktandır!"
yoksa Damon mı o? Bayıldım...

Yorganım, büyük aşkımm... :)

Türk kahvesi, çay, nargile...

Çok keyifli bir post olmuş, daha sık bekliyoruz...

Buk dedi ki...

geçen sefer beni derinden yaralayan kahvaltı tabağı bu kez masa olarak karşımıza geldi. Zor bi post oldu yine benim için.
Bir de dikkatimi çekti koyu giyinmeyi seviyorsun ama oda beyaz ağırlıklı en sevdgiğin renk pembe bilinçli mi acaba yoksa resimlerde öyle mi denk geliyor?

Adsız dedi ki...

Bizim mutfak ve oturma odasida beyaz agirlikli.
Nargilenin bulundugu beyaz masa ayni bizimki "Hülsta" markami?
Kiz Allah iyiligini versin,o masanin üstü sütlü Cam degilmi?
Üstüne birsey sermeden( örtü veya Tablett,vs,,) niye düzdün sofrayi.?
Cizildi caniiiiiiiim Cam masa? :(
Bak simdi mutfagida merak ettim :))
Ev döseme stilin ic acici .dün bugün Hamburg da 3-5 derece
Isisinda disardaysan dondun demektir. Selamlar.Sule

deportation dedi ki...

''merak edilecek pek bi yani yok aslinda hayatimin'' dersen merak edilecek bir şey yoktur...Bir yürek ki yanmaz,yürek denir mi ona?Sevmek haram,yüreğinde ateş olmayana.Bir gününü sevgisiz geçirdinse,yazık.En boş geçen günün o gündür,inan bana...(Ömer Hayyam)Kalp atıyor daha ..Halen daha merak edilecek bir şey yok diyorsan...Onu da sen bilirsin daha iyi.Kal sağlıcakla..HŞÇKL..

Fatih Demirkol dedi ki...

merhaba takipteyim bana da beklerim:) kitaplarla ilgili yorumlarımı okumak için mutlaka ziyarte etmelisin. keyifli yazılar...
http://myworldinthebooks.blogspot.com

éLLa Çiça dedi ki...

* Sule'cim ne huysuzlugumu gördun :)) ask olsun

* Morfea denerim :)

* Buk sIkI bi gözlemcisin anlasilan :) evet mobilyalarin acik ve ferah renkler olmasi tercihim. kiyafetlerde renk takintim yok ama siyahi severim.

* Sule o ev arkadasimin evi canim. Hem amaaan sen de, bizle mi yasayacak, eskisin kirilsin, degistiririz takildigi seye bak- selamlar.

* deportation benim bütün yillarim bosa gecmis, sen günlerden bahsediyorsun.

* Fatih merhaba, hosgeldin.

STYLE M dedi ki...

ellaaa
oyle zevkle okudum ki
sevdim seni make up artist ;)))