17 Temmuz 2013 Çarşamba

Güzel ve doğal kaşların püf noktası



Selam kızlar. Bugün size makyaj konusunda, belki de zaten bildiğiniz ama bi çoğunuzunda hiç bi fikrinin olmadığı bi püf noktası vermek istiyorum. Bu gidişata bir dur demek gerekti artık! 

Diplomalı  bi make-up artist var karşınızda. Güvenin bana.


Konumuz bir çok şarkılara konu olan, şairlerin en çok ilham aldığı şey; kaşlar.

Bir makyaj ne kadar güzel ve kuralına uygun yapılmış olursa olsun, kaşlara çeki düzen verilmemişse o makyajın hiç bi önemi kalmıyor. Eciş bücüş, biri anyaya bi konyaya bakan kaşlarla olmaz o iş. çeki düzen şart ! Bakmayın siz, bizim ailenin genlerinde var iri göz, güzel kaş ama herkes bizim kadar sanşlı değil bu konuda maalesef. :p 

Kaş önemli kızlar, gereken önemi verin! Boşuna dememişler yüzün süsü kaş göz, dilin süsü sözdür diye. Günlük hayatta o kadar çok hatalı makyaj yapan hatun görüyorum ki içimden makyaj temizleyicisiyle üzerlerine saldırmak geliyor. Bilmiyorsanız hiç yapmayın, kendinizi şebeğe çevirmektense doğal takılın. (Ki doğallık en güzeli bence). illa yapacaksanızda mümkün olduğunca hafif ve doğal görünümlü yapın. Bu konuda ayrıntılı bilgiler alabileceğiniz bi çok blog ve youtube'da videolar var, üşenmeyin bakın öğrenin anacım. Okuluna gitmeniz şart değil yani.
Neyse ne diyorduk kaşlar..öncelikle kaşlarınızı alıyorsanız bunun tekniğe uygun olması lazım. Şaşırma öyle. Herşeyin olduğu gibi kaşların da bi tekniği var canım evet. Ona ayrı bi konuda ayrıntılı bi şekilde yer vericem. 

Bugün ki konumuz ; kaşları nasıl belirginleştiririz? Bazılarımız seyrekliğinden şikayetçi, bazılarımızda sarıışınlıktan müzdarip. Yaygın olarak herkes kaş kalemi kullanıyor ama ben tavsiye etmiyorum. Kalem hem kaşlarınızın kopmasına neden olur hem de doğal bi görüntü elde edemezsiniz. Onun yerine kaş farı kullanın ve fırça yardımıyla uygulamak istediğiniz yerleri ya da tüm kaşınızı doldurun. Farkı göreceksiniz. Kezban gibi simsiyah çizilmiş kaşlarla çıkmayın sokağa gözünüzü seveyim, güzel duruyor sanıyorsunuz belki ama hayırr! Aksine tam bi rezaletsiniz!


Kaşfarı yok bulamıyoruz diyenlerse onun yerine normal ışıltısız simsiz bi göz farını kullanabilir. İkisi de aynı şey. 
Ben Mac cork satin kullanıyorum.

kaşfarınız ne kadar açık kahve olursa   o kadar doğal durur. Kesinlikle siyah ve siyaha yakın tonlar kullanmayın. Bi de her gün yüzünüzü nemlendirdiğiniz gibi kaşlarınızı da nemlendirin.Doğal yağlar( kayısı, badem vs) ya da vaselin kaşları besler çoğaltır.

Tamam mı canlarım. Telefondan ancak bu kadar yazabildim, idare edin. 

Adios.

Not: instagramdan takip etmek isteyenler  " ella_stockholm "adıyla beni bulabilir.

19 yorum:

Lame ve Dore dedi ki...

bilmiyordum makyaj artisti olduğunu, kaşın gözün cidden güzel maaşallah, keşke makyajla ilgilide bazı ipuçları falan versen bir post'unda da bizde hatalar yapmasak:) bu arada Noel yazıların çok ilgimi çekmişti,y.dışında yaşamanın ve o psikolojinin ne demek old nu iyi bilirim, ben 2,5 sene Brüksel de yaşadım, neyseki geri ülkeme döndüm..Normalde çok milliyetçi değildim ve çoğu Türk evladı gibi Avrupa özentisi vardı hafiften, ama oraya gidince bize ait ne varsa herşeye hasret kalınca ve gün be gün manevi olarak açlık hissedince sınırları zorlayıp Türkiye ye vatanıma geri döndüm..Orada aşırı ön yargı vardı, gurbetçiler öyle kötü bir imaj vermişlerdiki gittiğim yabancı dil kurslarında okumuş ve master lı olmam,onlar gibi modaya uygun giyinmem modern zihniyette olmama çok şaşırmışlardı..Ve ne yazıkki hep önyargı hissettim her tanıştığım insanda..o ön yargıları kırmak ,ülkemi her yönüyle doğru şekilde anlatmak sanki en önemli vazifem gibi olmuştu orada yaşarken...Offf yaaaa dönüşte uçakta sadece Ankara'nın ışıklarını görüpte hıçkırıklara boğulduğum günü unutamam...Tabi senin akrabaların falan oradaysa benim ne demek istediğimi belki çok anlayamazsın ama yinede bizi orada çağdaş bir Türk kadını çok iyi temsil ettiğini düşünüyorum, Noel yazıların çok hoşuma gitmişti...Herneyse uzatmayayım, takipteyim:) postlarına devam et...sevgiler:)

Grace Happy dedi ki...

valla ıyı oldu bı de bana allık surmeyı oret valla tam bır rezaletım makyaj konusunda

Eda Ulacik dedi ki...

Merhaba Ella, püf noktana bayıldım! çünkü benim de ihtiyacım var gerçekten ama seyrek kaşlarıma faydası olur mu bilemiyorum :(
bir ara badem ve hint yağı kullanmıştım ama sonuç hüsran olmuştu! bu güzel püf noktayı da hemen deneyeceğim, bakalım
sonuç alabilecek miyim çok merak ediyorum... Blog dünyasında yeniyim, dolayısıyla benim de paylaşımlarda bulunduğum bir bloğum var ve artık takipçinizim! Bu değerli paylaşım için çok teşekkürler! ben de seni beklerim bloğuma, Sevgiler… :)

www.Makyajlan.Blogspot.Com

Korhan dedi ki...

2 senede kısım kısım açılan resimler yarım yüze kadar geldi ha ahahaha

éLLa Çiça dedi ki...

* Lame dore tşk ederim beni anlayabilmiş olmana sevindim. Gurbetlik zor maalesef ama insan bi düzen kurunca herleyi bi anda bırakıp memleketine dönmeyi göze alamıyor. Dediğin gibi her çeşit insan var burda. Kimisi Türk düşmanı, kimisi Türk sevdalısı. Burda fazla ırkçılık yok, hatta işveçlilerden yana hiç yok. Yabancı yabancıyı dışlıyor bi tek :) makyaja gelince elimden geldiğince paylaşırım. Biraz tembelim sanırım bu konuda. :) öpüyorum

* grace'im sen her halinle güzelsin :) eklerim yine de tabi

éLLa Çiça dedi ki...

* eda ulacık verdiğin her tüyoyu daha önceden deryio test ediyorum vallahi :) memnun kalmasam paylaşmam. Umarım sana da iyi gelirler. Hoşgeldin blog dünyasına . Sevgiler

éLLa Çiça dedi ki...

* korhan hahahah alıştıra alıştıra açıyorum insanlar korkmasın :)) ya o değilde açıyım dedim takipçiler yapma etme biz bu gizemi seviyoruz dediler bende vazgeçtim

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

ellacııım göz makyajı sırlarını da paylaşır mısın bir postunda...kaşın gözün zaten güzel ama makyajında şahane :))

éLLa Çiça dedi ki...

Tabii ki vakit bulduğum zaman kesinlikle yer vericem. Tşkler güzel iltifatın için :) sevgiler

Korhan dedi ki...

ellacııım şu balya balya istiflediğin kron'ları da biraz paylaşır mısın? mezara mı götüreceksin

éLLa Çiça dedi ki...

Sana verecek kronun yok, olsa güzelim dükkan senin dırırırım dırırım ne güzel şarkıdır bu be :)

éLLa Çiça dedi ki...

Onu bunu bırakta sen derin dondurucuya sakladığın altınları napcaksın banker bilo

Korhan dedi ki...

Öncelikle Bilo ebendir.Tip olarak İlyas Salman'a mı benziyorum ben!! Salon erkeği çizgimden çıkartma beni! İkinci olarak derin bile olamayan dondurucu da sadece iki poşet nohut var istiyosan veriyim birini yersin:))

éLLa Çiça dedi ki...

Ula bilo, kurban ben bu yorumu yaptım ama sor bi bokayım niye yaptım hahahah :)))

éLLa Çiça dedi ki...

Nohutu kargoyla yolla akşama pişecek bişey yok, pirinç pilavıyla iyi gider .

Korhan dedi ki...

eski bir uluslararası kargocu olarak söyleyebilirim ki en hızlıyım diyenle bile şansı yok o dediğinin adamım. Anca pazartesi sende olur ki o kargonun yollanma bedeliyle sen 30 kilo nohut alırsın rahat.Sen pilava yoğurt koy götür :)

éLLa Çiça dedi ki...

La olur mu Türkiye'nin nohutu bi başka güzel oluyor gönder sen pazartesi pişiririz. Cimrilikten ölecen :)

Korhan dedi ki...

kızım en az 100 dolar tutar hayır bu parayı neye veriyoruz nohuta.bi git:D