31 Temmuz 2013 Çarşamba

Stockholm olmaz olsun

Stockholm.. İnsana "dışından baktım yeşil türbe, içine girdim estağfrullah tövbe" dedirten şehir. Her dinden, her ırktan insanın yaşadığı bir kültür mozaiği olsa da çok insanı hırpalamıştır bu şehir. Gecesi gündüzü belli olmayan, buz gibi bi kutup ülkesine ancak uzaktan fotoğraflardan şöyle bi baktığında adeta bi venedik esintisi hissedebiliyor sempati duyabiliyorsun.. Bizde bu vatan aşkı varken nereye gidersek gidelim kendimizi oraya ait hissedemeyiz zaten. 

Amaaan nerden çıktı birden bu arabesk haller! Biraz yağmur birazda akşamdandır herhalde. 
O zaman çal dj " akşam oldu hüzünlendim ben yineee"















16 yorum:

essra dedi ki...

bak simdi stockholm'e gitmek istiyordum ama simdi tekrar bir dusuniyim moduna burundum :))

éLLa Çiça dedi ki...

Gezmek için yazları süper bi yer. Yaşamak içinse huzurlu ama inanılmaz boğucu bi yer.

Eda Özer dedi ki...

resimlerde çok harika bir yer gezilesi görülüsi bir yere benziyor :) yaşanmak için uygun değilmiş bunu bilmiyordum :) bu arada bende bloguma beklerim

Sycorox dedi ki...

yer değişelim mi Ella (gerçi ben Norveçte yaşamayı çok istiyorum ama olsun) :)

esra gülden ünal dedi ki...

fotolar çok hoş ben belli bir süre yaşamak isterdim orda:)

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

bende gitmek istiyorum :)

Lulu dedi ki...

Dışı seni içi beni yakar durumu. Bazen ben de Türkiye'de yaşamaya devam etmekle hata mı ediyoruz diye düşünüyorum sonra böyle bir yazı okuyunca kendime otur oturduğun yerde demekten alıkoyamıyorum.

Eda Ulacik dedi ki...

Her yerin kendine has güzelliği mutlaka var. Yine de İstanbul'un karmaşasından sıkılmış biri olarak, orada da yaşamak istemezdim açıkçası. Eski İstanbul'da yaşamayı isterdim ama. Ben hep diyorum zaten, kendimi günümüze ait hissetmiyorum, antikayım sanırım. :) Fotolar yazımla birlikte her zamanki gibi güzel ve akıcı bir post olmuş, sevgiler.. :) www.kanatlariminrotasi.blogspot.com

uğur dedi ki...

resimler çok güzel. akrabalarımın yarısı bu şehirde yaşıyor, ben de mutlaka gelecekte bir zaman diliminde burayı göreceğim-gezeceğim kaçarı yok :)

éLLa Çiça dedi ki...

Turist olarak gelin gezin ama yerleşmeyin gençler

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Baştaki söz (dışından baktım yeşil türbe, içine girdim estağfrullah tövbe) sana mı ait yoksa anonim mi bilmem ama muazzam cümle. :)
Bülbülü altın kafese koymuşlar illa da vatanım demiş. Vatandan ayrı yaşamakta zor, yaşatmakta. :)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Baştaki söz (dışından baktım yeşil türbe, içine girdim estağfrullah tövbe ) sana mı ait yoksa anonim mi bilmem ama muazzam bir söz :) Ya Türklerin duygusu hep "bülbülü altın kafese koymuşlar illa da vatanım demiş" olayıdır. :)

wear a smile dedi ki...

Haha tam da "Stockholm aç kollarını sana geliyorum!" modunda birseyler danışmak için sayfana girip bu postu görmek cok ironik oldu :P mail adresini alabilir miyim babe? :)

éLLa Çiça dedi ki...

Bak yanda var adresin cancagizin

éLLa Çiça dedi ki...

ella.stockholm@gmail.com

Wear A Smile! dedi ki...

mobile bakınca görünmüyo tabii :P :))