12 Ağustos 2013 Pazartesi

Makyajda olmazsa olmazlardan



Geçenlerde paylaştığım küçük makyaj tüyolarından sonra bir çok kişiden güzel tepkiler aldım. Daha fazla tavsiyeler isteyenler, soru soranlar oldu. Ben de vakit buldukça kullandığım yöntemleri, favori ürünlerimi paylaşmaya çalışıcam.Ne de olsa bloğumun belli başlı bi kategorisi yok, adını değiştirip "Allah ne verdiyse " yapmayı düşünüyorum :) ne dersiniz?

Sadede gelelim; bugün ki önerim vazgeçilmezlerimden olan bi primer. Primerin türkçesi ne bilmiyorum ama şöyle açıklayabilirim. Makyajın uzun süre bozulmadan kalmasını sağlayan, sivilce ve gözenek oluşumunu minimuma indiren, nemlendiriciden sonra, fondötenden önce kullanılan baz diyebiliriz. Bu saydıklarımı yüzde yüz yerine getiren, görevinin hakkını veren bi primerla tanıştırıcam bugün sizi; benefit POREfessional. 




Fondötensiz bile sürdüğünüzde gözeneklerinizin gözle görünür şekilde kaybolfuğunu göreceksiniz. Fiyatı biraz tuzlu ama en azından özel günlerde kullanmak için alsanız epey bi süre gider size. Ve bence buna değer. Küçük bi dokunuşla büyük değişimler elde edebileceğiniz makyaj mucizelerinden biri bu ürün. Küçük sırrımız da diyebiliriz. 
Primer kullanmamız şart mı diyorsanız, eğer fondöten kullanıyorsanız maalesef şart ve cildiniz için çok çok önemli. Bu benefitte olur başka bi markada, farketmez. Mesela niveanın primerını çok daha uygun bi fiyata bulabilirsiniz. 
Şuan telefondan alelacele bu kadar yazabiliyorum. Önümüzdeki günlerde daha fazla önerilerle karşınızda olucam hanımlar. 

Güzel kalın. Çüüüüzz :* 



6 yorum:

çitlembik dedi ki...

Ellacigim 25e adim atan bir birey olarak sikilastirici bakim kremi onerisine ihtiyacim var en kalitelisinden :( kirismak istemiyoruuum :(

Leah dedi ki...

eLLa, şahanesin valla. Tam da primer alaceğdim kalbim çok temizmiş. :)

éLLa Çiça dedi ki...

*çitlembik canım daha önceki bi yazımda da paylaşmıştım, kimyasallardan uzun durun diye. Bi süre cilde iyi gelseler de uzun vadede bi faydası yok aksine zararı var hepsinin. En basitin örnek yüzüne tonla krem süren bu uğurda bi ton para döken ünlülerin yüzü buruşuk nuşamba gibi olurken öte yandan hiç bi şey kullanmayan normal yurdum insanı cillop gibi geziyor. Benim sana tavsiyem doğal yağlar. Mesela ben kayısı çekirdeği yağı kullanıyorum, karaüzüm çekirdeği de olur. Hep daha etkili hem de zararsız. Her gün masaj yap gülsuyuyla da sil. Alırsan sadece göz kremi al. Neutrogenanın göz kremi güzel mesela. Temizleme ürünleride öyle.

*leah canım kalp kalbe karşıymış desene. İnan denediklerin aasında en iyisi buydu. Bu işin okuluna gittim bi de ben bi ton marka kullandık ama bu en iyisiydi. Al dene umarım memnun kalırsın da dua edersin bana. :)

LoLLa dedi ki...

yasasiiiin tralalalaaa iki gun once gozumu kararttim aldimmm cok mutlu oldum okuyunca simdi ahaha sanki bedva almisim gibi oldu len ahshha allaaaam ne kalbi temiz bloggerleriz biz hepimiz lalaaaa ;)

mucckkss .)

Merve Sevim dedi ki...

tişikkirler sipirmen :)

Aslihan Aksakal dedi ki...

Sirf makeup icin Västerås tan Stkhlm e gelmek sinir bozucu ama Sephora icin deger hehe :) puss o kram.
www.erkininannesi.blogspot.com