2 Ağustos 2013 Cuma

"Haberim yokmuş gibi çek panpa" temalı fotolarım



En güzel şeyler beklenmedik anlarda gelir derler. Tamam beklemiyorum gelsin hadi. Gözümü de kapattım. Geleceksen gel beee !


Denize karşı daha bir duygusallaşıyorsam demek ki.


İşte bunlar yalnızlıktan sayın izlengeçlerim. Kusucam vallahi yalnızlıktan. 3 bin küsürlük adamsınız şurda, birinizde faydası dokunmuyor bu duruma. İşveç'te insanlar ülkeyi terketti. Herkes tatilde güneşleniyor yüzüyor biz de ayna karşısında ergen bebeler gibi fotoğraf çekip cennet mahallesini izliyor üstüne bi de eşşek gibi çalışıyoruz. Why my God ?


 Sevgiliyi, kocayı bulunca arkadaşlarınızı unutmayın, ki ihtiyacınız olduğunda aramaya yüzünüz olsun.
Bu tribimi de buraya bırakıyım, belki bigün yerini bulur.


Normalde de ben hep böyle kafasızım. Cidden bak.


Çekmesene kardeşim !


Bir kalem pillik enerjim kaldı. 124 saat yatıp uyumak istiyorum.


Ne ara yığıldı içime bunca keder..

4 yorum:

Günlükçü Bayan dedi ki...

:) ilk fotodaki saatin çok güzelmiş güle güle kullan

Adsız dedi ki...

Ben seni alirim kurtaririm bu yalnizliktan ama stockholm pek bi soguk onu napacaz ;)
S.o

Adsız dedi ki...

yalnızlık böyle bir şeyse meğer ben öl(üy)müşüm de gömmeyi unutmuşlar.
bu arada blogunu beğendim...


bir tanıdık?

Adsız dedi ki...

benim olsan ya...