28 Ocak 2013 Pazartesi

Love ...


 
"Ama ben onu istiyorum, dedi kadın (adam) ; sanki dünyada milyonlarca erkek (kadin) yokmuş gibi." Brave New World
 
 
 

 
 
Göz gördügünü sevmez, sevdigini görurmus ancak..
 
Kalp denilen organ öyle basina buyruk ve dedigim dedik ki, birini istediginde beyni tamamen devre disinda birakabiliyor.. Beynin sana ciglik cigliga 'hayir o sana uygun degil, diliniz, dininiz, kulturunuz farkli' diye bagirsa da, kalbinizin tek bir fisiltisi bütün sesleri bastirabiliyor...
Esmermis, sarisinmis, zenginmis fakirmis hic farketmiyor.. Mutlulugu yakalayabilmek önemli olan. gerisi teferruat.
 


Bunun en büyük örneklerinden biri abim.. Haftasonu cok degisik bir tecrube yasadim, ilk defa bir kilise dugunune sahit oldum, hem de abiminkine.. Kirk yil dusunsem O'nu kilisede bir Isvecliyle evlendirecegimiz aklimiza gelmezdi. Ey aşk sen nelere kadirsin. 
 Nikahlarinin kilisede kiyilmasinin sebebi, resmi dairelerde 4-5 ay sonraya nikah tarihi vermeleriydi. Kilisede resmi nikah islemi cok daha hizlandirilmis oluyor. Ama buna ragmen bir takim prosödürlere uymak zorunda kaldik tabii. Bizim anlamsız grldiği için kıkır kıkır gülmemek için kendimizi zor tuttuk, hatta bazen tutamadık. tamamen prosödürden ibaretti herşey. Ailede hepimiz dini butun inancli insanlariz ama hicbirimiz bagnaz ya da yobaz degiliz. Niyetlerimiz guzel olduktan sonra amelimiz de iyi olur ama yine de nikah icin canlar calinmasi, rahibenin dinine has konusmasi insani az da olsa garip hissettirdi. Tövbe etmek için Hacc'a falan bilet ayarlayım ben. Öhöm
 
Yarinda  imam nikahi kiyilacak, dugunun ne zaman yapilacagina henuz karar verilmedi.



Insanlar benden daha sIk yazmami bekliyor ama zaten az birazcik bos vaktimiz oluyor onda da bu buz gibi havada devrilip yatiyoruz. Ilham perim ilhami de kayiplarda.

 
Do you dare to make a fashion statement?
 
Belki birgun, modaya dair seylerde paylasirim blogumda. Kimbilir.

 
Bu tada alışmam 10 yılımı aldı. Ama artık vazgeçilmezim oldu. İşte yılın belirli bi döneminde yenilmesi adet haline getirilen meşhur işveç tatlısı SEMLA..! bu ekmek arasi kremşanti. Ortası madem ezmeli. Ekmeği de tabii çok değişik. Bunun usulü sadece pudra şekeriyle sunum yapmak.. Adamlar bu tatlıya özel geleneksel gün düzenlemişler. Her yıl kutluyorlar düşünün artık.


Bugün yazasim yok canlar. Tanri sizi kutsasin ahaha :p
 
Günün sarkisi BU olsun..

20 Ocak 2013 Pazar

- naber? + standart.


Gülünce gözlerinin ici gülüyoooorrrrrrrr
Kendimi senden alamiyoruuuummmm
Bilmem bakislarin neler söylüyor
Cesaretim yok ki, soramiyoruuuummm

icime dert oldu, mahsun bakisinnnnn
Seni dusunmeden duramiyorummmm
Beni öylesine aldin ki bendeeen
Kendimi arayip bulamiyorummm.




Alllaah allaaaaaaaaaahhhhh... Odamda bagir cagir bu sarkiyi söylerken bir de bakmisim ki parmaklarim klavyeye gidivermis.. O kadar icli söyledim ki, tipki bir nevresimin ters yüzünü cevirircesine icim disa dönüverdi. Keskem duyaydiniz. Muhtemelen ya domates yagmuruna tutulurdum ya da alkis. Zevke kulaga göre degisir.  Bir gün burada canli canli bir türkü patlatabilirim hepinize. Video olur ses kaydi olur.. Kimbilir belki bu sessiz sedasiz öylece orada duran 3 bin küsür kisinin icinde bi plakcilar krali, bi produktör, bi aranjör falan vardir beni kesfedecek..
Neyse fazla uctum galiba. Sayin yolcularimiz kaptaniniz konusuyor, inis icin harekete gectik, lütfen kemerlerinizi baglayiniz.



Evet gencler ilk kez bloga bu kadar sure ara verdim, cok az da olsa bazilariniz yoklugumu farketmis. Onlarin hepsine muessemizden ugur derin dondurucu gönderiyoruz..Kis mevsiminin uzerimize cökturdugu kasvetten mi, is hayatinin yogunlugundan mi artik bilemiyorum. Sebebin adini siz koyun.Koskoca bi AYI (kutup ayisini) devirmisiz. Zaman su gibi akiyor. Ve Avrupa catir catir donuyor canlarim. Yukardaki fotografimda da gördugunuz gibi saclarimiz bile buz tutuyor disari cikinca.

 
 Hava sicakliklari -20 lere kadar düstü. Nikos Vertis kapıma gelse Tarik Akan gibi yollarima "Seni Seviyorum" pardon "Sagapoo" yazsa gene de dışarı çıkmam o derece soğuk! Saka lan o kadar da degil :p Onunla eskimo evlerinde penguen hayati bile surebilirim.


 Sevgili Allah'im Nikos gibi yakisikli, karizmatik, esprituel erkeklerin üretimini artir lütfen.


Klasik bir pazar günüydu bugünde..  camış gibi uyu, öküz gibi kahvaltı et, aygır gibi yıkan.. Sonra
yine devril yat! Pazarların en sevdiğim yanı: upuzun süren kahvaltılar.. Böyle anlard acayip mutlu oluyorum, uykumu guzelce almisim, karnimi tadini cikara cikara doyurmusum. Oh mis.
Arada disari ciktigimda oldu tabii.


Bu aralar yaptigim en güzel aktivite, sicacik evimde, elimde cayim kahvem, disarda lapa lapa kar manzarasina karsi, hepsi mutlu sonla biten ask romanlari okumak.
Bana gelince evet, sarkilar hala anlamsiz.. ve hala yalnizlikta bir dunya markasiyim. Degisen bir sey yok ama bu aralar taliplerim cok artti, stockholm'un gözde bekari olmakta hizla ilerliyorum..
O çok çağdaş, modern Avrupalılar bile "daha ne zaman evleneceksin" diye sormaya başladıysa evde kaldığım uluslararası tescillendi demektir.
Ben artık bu oyunu bozamam ki.


Ha bir de nur topu gibi psikopat bir üstkat komsum oldu. Her gece bize sinir harbi yasatan, beni o tatli uykumdan eden bir psikopat. Gürültü yaptiginda gidip ana avrat dograsam icim anca sogur. seri katilleri böyle böyle yetisiyor demek ki.
Gecenlerde saat gecenin 12sinden sabahin 5ine kadar kalorifer demirlere vurdu manyak. Polis cagirdim, Allah'im gecenin o vakti bi ek$Inlar bi ek$inlar. Hollywood'ta film ceviriyoruz sanki..
Neyse polis gelir gelmez, sanki kokusunu almis gibi sustu herif. Eee poliste "ya bir ust kattakiyse gurultu yapan, bu saatte tek tek kapilari calip insanlari uyandiramayiz" dedi, geri gitti. Bendeki sans iste. 8 katli binada bulmasi zor. Her katta 5 daire oldugunu dusunun birde. Ama bulacagim Allah'ima kitabima bulacagim huleyn. Benim adim deli éLLa, ben bu oyunu bozarim. !!


Yalnız bu işveç polisleri de adeta bir Kıvanç, bi Miroğlu.hepsimi yakışıklı olur bunların.Beni uykusuz pörtlek gözlerle görmeyelerdi eyiydi.

Neyse ne demis ünlü düsünür ismail abimiz "Herşeyi salla çayı demle hacı " !!

Sevgiler, öpücükler. Arayi acmayin ama bak, küserim. Muhakkak bekliyorum. Anangilere babangilere selam söyle.