28 Ekim 2013 Pazartesi

Kadın milleti değil misiniz hepiniz aynısınız!

Bana her zaman iyi gelen tek şey alışveriş yapmak galiba. Bu bir tutku değil, sadece ihtiyaç aslında. Ruhsal açıdan, kendimizi iyi hissetme açısından biz bayanların buna ihtiyacı var. Siz anlamazsınız beyler.















26 Ekim 2013 Cumartesi

Pipıl ken çeynç eni momınt. Yeah



Bana göre mutluluk; o lanet alarm sesi olmadan, uykunu alarak uyandığın sabahlardır. Ve maalesef bu benim sıkça yaşadığım bi mutluluk değil. 

 Bazı günler içimizden geleni yapma fırsatı bulamadığımız için harcanıp gider. İstediğin kadar uyuyamazsın mesela, ya da o an için istediğin yerde olamazsın. Zorunluluklar, sorumluluklar... Bi dolu can sıkıcı mevzu. Bu yüzden eğer bugün çalışmıyorsanız, bugünü içinizden geldiği gibi geçirin. Ne yapmak istiyorsanız onu yapın (ama fazla da manyakça bişey olmasın, uslu durun). Bugünü hayatınızın en güzel günü haline çevirmek sizin elinizde. Küçük şeylerden de mutlu olunabileceğini unutmayın.. Hadi göreyim marifetlerinizi.

Benim planım belli. Camış gibi yattım, şimdi öküz gibi bi kahvaltı edicem. Ve günün yarısını pijmalar içinde kitap okuyup pinekleyerek geçircem. Sonrası keyfime kalmış artık. :)) 

Yine gelicem söz. Mutlu hafta sonları dilerim hepinize. 

25 Ekim 2013 Cuma

Valla bunu saymam yine gel



Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım. 



Sabahattin Ali